2013. június 9., vasárnap

Haver kelj fel...84.rész.

5 KOMMENT és új rész. A jövő héten nem hiszem, hogy tudok új részt hozni, mert ballagás és stb..Szóval érjétek be most ennyivel, ami azért nem a legjobb rész lett. Azért jó olvasást.

London,19:45, Harry Styles szemszöge
Fáradtan léptem be a házam ajtaján. Mintha jártak volna itt, valami nő lehetett, halvány parfüm illatot érzek. Bementem a konyhába, és narancsot kezdtem kifacsarni. Jó párat kifacsartam amikor meg lett, egy nagyobb pohár. Ez a kedvenc téli inni valóm. Kimentem a pohárral a kezemben a nappaliba, és a TV-t kezdtem el kapcsolgatni. Semmi érdekes nem ment benne. Talán amióta Stacy elhagyott semmit nem találok érdekesnek. Szerencsére még itt van Londonban, nem fogom feladni. Vissza fogom szerezni. Bármikor átmehetek Louisék házába, hiszen ott van.Kikapcsoltam a Tv-t, megittam a narancsot, és elindultam felfelé az emeletre. Tusolni készültem. Földre ejtettem az napi gatyámat, és felsőmet, illetve a boxeromat is. Beszálltam a zuhanyzóba, és axe-al kezdtem magam bekenni. Fürdés után, borotválkozni kezdtem, majd fogat mostam. Kimentem a fürdőből és a szobámba kezdtem indulni. Benyitottam, és kinéztem az ablakon. Louis házának a teteje, alig látszik innen, de ha egy pontot is látok, megnyugvást érzek. Elindultam az ágyhoz, kivételesen Stacy oldalára feküdtem. Mintha érezném, hogy itt van vagy volt, és velem van. Oldalra fordultam, és egy papírt láttam meg az éjjeli szekrényemen. Óvatosan felemeltem a kis papírt, és olvasni kezdtem.
-"Harry, az a nap amikor találkoztunk még mindig a fejemben van. Rengeteg hullámvölgyön mentünk keresztül, de mindig kitartottunk egymás mellett. Szeretlek, de talán nekünk már nem kellene együtt lennünk. Én nem vagyok a hazugság híve, ahogy tudom te sem, még is elhallgattál egy igen fontos dolgot. Nem hibáztatlak. Megértettem. Talán még szeretsz és nem akarod, hogy ez történjen. De azt biztosíthatom, hogy nekem te voltál az első igazi szerelmem, akivel minden megtörtént. Hálás vagyok neked azért amit értem tettél, és azt hogy velem voltál. Soha nem foglak elfelejteni. Stacy xx"-
Szemeim kikerekedtek, és könnyek jelentek meg benne. Miért kellett elmennie? Miért nem voltam itt, amikor elment? Egy igazi balek vagyok. Arcomon egyre gyorsabban hullottak le a könnyek. Végleg elhagyott az akit igazán tiszta szívből szeretek. Mintha kitépték volna a helyéről a szívemet, nincs ennél rosszabb érzés.  A papírt szorongattam kezemben, és telefonommal Louis nevét kezdtem keresni. Miért hagyott itt?? Ha nem miattam, mi miatt? Elüldöztem, bármit is mond.
-Elment-motyogtam halkan, könnyeimtől fuldokolva.
-Legyél erős, kérlek Harry. Majd vissza fog jönni-biztatott Louis.
-Honnan veszed? Miattam ment el. Soha többé nem fogom látni, vagy csak hallani a hangját-zokogtam.
-Pihenj le..Elég sokat dolgoztál ma, jobb ha elmész aludni.-mondta.
-Louis egy kicsit is, érted azt min megyek keresztül? Elhagyott az az ember aki megdobogtatja a szívem, aki miatt érdemes volt mindennap felkelni. Most meg azt sem tudom minek vagyok.-nyafogtam.
-A rajongók miatt. Stacy csak egy lány, aki tökéletes volt nekem. Elfogadta azt amilyen vagyok, elfogadta a rajongókat, és mindig elmondta ha valami bántotta. Kapsz még egy ilyen lányt újra? Nem.-kicsit hangosabban beszéltem, de könnyeim még mindig csorogtak arcomon.
-Csak magadnak köszönheted-válaszolt.
-Tudom. De nem érted a helyzetem. Neked ott van El, és nemsokára egybe keltek..Nem fogod soha sem megérteni-mondtam, mire lecsaptam a telefont.

Louis Tomlinson szemszöge.

-De igen tudom..-mondtam, de már Harry letette a telefont. 
Amikor elolvastam Stacy levelét, valahogy én is úgy éreztem mint Harry.  Talán nem annyira volt rosszabb a helyzetem, mert nem vagyok szerelmes, ha mégis akkor csak is tudat alattiban. Talán megvárom Eleanort amíg lefürdik, hogy utána olvashassa el Stac búcsú levelét. Lefeküdtem, és néhány könnycseppet töröltem le az arcomról. Nem mutathatom magam gyengének El előtt, még a végén sejtene valamit. Hiába is remek ez a csaj. Okos és szép, de Stacy valahogy mégis tökéletes. Most lehet hogy jól jött, hogy elment. Nem ezt kértem tőle. Csak annyit, hogy próbálja meg újra Harryvel. Lehet, hogy más lettem azóta amióta megtörtént az a dolog kettőnk közt, azóta jobban fűződök hozzá. 
Eleanor óvatosan lépkedett az ágy mellé, én pedig lassan emeltem oda neki a levelet.  Könnyes volt a szemem, ahogy kivette kezemből, és ahogy végig olvasta, ő is elkezdett sírni. Eleanor alig kapott levegőt, zihált és a feje is sajogni kezdett a sírástól. Fájdalom csillapítóval próbáltuk oldani fájdalmait. Majd hátát simogattam

Magyarország, 21:00, Stacy Knight szemszöge

Anyuék jöttek értem a reptérre. Meglepte őket a döntésem, de szükségem van rájuk. Még mindig nem tudom jó-vagy rossz döntés-e, de ahogy már mondtam ezt kellett tennem. Hiányozni fognak az ott töltött idők, a srácok, Perrie, Dani, Olív, és El. Mindenki közül talán Harry fog. Aztán ott van James, akivel semmiféleképpen nem szakítom meg a kapcsolatot, mert benne megbízok, hiába is csak pár napja ismerem. Most itt lesznek a régi barátaim, Emily és annak barátja. Régen láttam őket, jó lesz újra össze ülni. Ha még emlékeznek rám.
Nem tudom elolvasták-e már a levelemet a srácok. Most itt ülök egy kocsiba, az eső szakad, villámlik és dörög, senkit nem tudok magamhoz ölelni, csak azt a macit amit egyszer Harry nyert nekem a vidámparkban.  Szorosan öleltem magamhoz, amikor megláttam egy villámot ami az égig csaphatott. Durva és veszélyes látvány, már csak attól libabőrös leszek ha meglátom. Apu vezet, anyu pedig értelmetlen kérdésekkel bombáz, de egyikre sem válaszolok, csak néha bólogatok. Nincs kedvem beszélgetni, ebben a pillanatban nincs. Telefonommal kezdtem el játszani, amikor egy üzenetem érkezett. James neve villant fel.
-Tudtam, hogy ez lesz. Pont ma akartalak elvinni vacsorázni, de remélem egy táv vacsiba benne vagy. James xx-nevetni kezdtem ahogy felolvastam levelét. Igyekeztem a válaszolással.
-Mindenféleképpen. Sajnálom, hogy csak úgy leléptem, de túl sok volt már nekem ez az egész. És amúgy mit vacsizunk? Stacy xx-kuncogtam ahogy telefonomat babráltam.
-Spagetti? Remélem megfelel..J x-írt vissza gyorsan.
-Imádom..Figyelj később folytassuk ha haza érek..Olyan 10 fele, vagyis nálad az 9 lesz..S xx-gyorsan pötyögtem válaszomat, majd azután eltettem telefonomat. Remélve, hogy beleegyezik ajánlatomba és majd este azaz később folytatjuk. Fejem a fejtámlának hajtottam, szemeim behunytam, és elaludtam.

***
Arra keltem fel, hogy apu befordult a felhajtón. Megérkeztem. Itthon vagyok. Régen ejtettem ki ezt a mondatot a számon.  Beljebb mentem ahol kishúgom ugrott a nyakamba. Megpusziltam, majd bementem a szobámba. Gyors tusolás után, hirtelen zuhantam be az ágyba. Telefonom elővettem, és Jamessal kezdtem el sms-ni. Közben Louis hívott fel.
-Szia Louis-köszöntem bele.
-Lelépsz köszönés nélkül, csak egy nyamvadt levelet hagysz magad után? Rohadt szarul esett. Azt hittem legalább nekem elmondod mire készülsz-tört ki.
-Sajnálom, de nem tudtam mit tenni. Ha elmondom neked, te elmondod Harrynek, és akkor Harry maradásra bírna.-mentegetőztem.
-Ja, így meg arról beszél, hogy nem érdemes holnap felkelnie. Kicsit gondolkozhattál volna. Én mondtam neked, hogy beléd van esve, és hogy mindent megbánt.-mondta kicsit fenn hangon.
-Ne haragudj. Beszélek majd vele..De nem, nem beszélhetek vele, azért jöttem el, hogy elfelejtsem, ha meghallom a hangját nehezebb lesz..-mondtam.
-Utálom Harry nyafogását, ahogyan a tiedet is. Tiszta szappan opera vagytok. "Szeretem de mégse kéne vele beszélnem, most mi lesz."-próbált minket kiparodizálni.
-Louis-nevettem.
-Legalább nevetsz.Jó hallani a hangod komolyan.-mondta.
-Hiányoztok. Már most-mondtam.
-Te is, de majd jössz nem sokára remélem, és akkor bepótolunk mindent.-mondta Louis.
-Hát oké..-mondtam biztatóan.
-De siess vissza.-mondta-Most megyek mert El nyöszörög..Megfájdult a feje a sírástól.-mondta gúnyosan.
-Add át neki, hogy nagyon szeretem.-mondtam, és kinyomtam a telefont.

20:15, London, Harry Styles szemszöge.
Stacy elhagyott, véglegesen, amitől semmi kedvem létezni.  Itt vannak a rajongók, és a családom, barátaim, de most ők sem tudnak felvidítani.  Folytatnom kéne az örökös hadi tervemet, a lehető legtöbb csajt megszerezni, de az már nem én lennék.Nekem egy emberre van szükségem, és az Stacy.
Lassan ballagtam le a lépcsőn, majd be a konyhába. A második szekrényhez léptem, és amikor kinyitottam az ajtót, különféle gyógyszereket találtam. Volt fájdalom csillapító, altató, hasfogó, mindenféle gyógyszer. Gondoltam kiveszem a leghatásosabbat, amitől akár nem kell fel kelnem soha többé..Kivettem a gyógyszert, és vagy 10 szemet öntöttem ki a kezembe. Vizet is kiöntöttem egy pohár mellé. Szemeim könnyesek lettek, és apránként hullottak felsőmre. Hallottam ahogy csengettek, gondoltam most vagy soha. Nem érdekelt, hogy ki jött. Hirtelen bekaptam az összes gyógyszert, és földre rogytam.

Zayn Malik szemszöge
Senki nem nyitott ajtót, pedig Harry itthon van. Az autója kint áll a ház előtt. Talán egyedül akar lenni. De nem hagyhatom itt, nincs valami jó előérzetem. Lassan nyitottam be az ajtón, és egyre beljebb léptem a házba. Oldalra fordítottam a fejem, és egy földön fekvő testet láttam szétterülve a padlón. Rohanni kezdtem, és amikor megláttam Harry testét a földön sokkot kaptam.
-Harry haver kelj fel-ütögettem arcát, de nem reagált. Felnéztem a szekrényre és gyógyszerek voltak elővéve.-Csessze meg Harry, ugye nem?-ordítottam egyet, és a mentőket tárcsáztam.

10 megjegyzés:

  1. Mi? Ugye nem? Harry nagyon szerelmes, de Stacy jöjjön már vissza...Amúgy nagyon tetszett...remélem, hamar hozod a kövkezőt.. :DDDD

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett!!*-* siess a kövivel!!:))<3<3<3

    VálaszTörlés
  3. úristen:ooo pont itt kell abba hagyni???!!! jaj nekem :'DD várom a kövit:3♥

    VálaszTörlés
  4. Siess a kövivel.!! Nagyon jól írsz.!! :)
    Puszil: Orsi <3

    VálaszTörlés
  5. :D Jó lett, ügyes vagy és siess!
    Puszi Rita xx

    VálaszTörlés
  6. Pont itt kellett abbahagyni?? :oo Egyébként nagyon jó! Siess a kövivel. :))

    VálaszTörlés
  7. Fú nagyon parafantasztikus lett az elejétől a végéig! *----* imádom ahogy írsz,hamar hozd a kövit!:))

    VálaszTörlés
  8. Jajj Hazz, neee. :( Köviit. *-*

    VálaszTörlés
  9. sziia imádom <33..mikor jön a kövi??

    VálaszTörlés