2013. március 13., szerda

Csak érzékien...69.rész.

~10 komment és következő rész. Nem akartam ilyen sok kommentet, de alig komiztok, és ezzel úgy érzem, hogy nem vagytok kíváncsiak a következő részre. Amint meg lesz a 10 komment, már írni is fogom a következő részt. Ha több lesz, meggondolom magam a 90 rész miatt. Felviszem 100 részesre a blogot. Igyekeztem hosszút írni, és ez a bűvös 69-es szám miatt még perverz részt is. Ha nem tetszett nyugodtan mond el. Egyre jobban bírom a kritikát. Jó olvasást.:)



Reggel a csap folyására keltem. Hirtelen ültem fel az ágyon, ami elég nagy hiba volt, ugyanis a műtét becsípett. Összerándultam a fájdalom miatt. Szemeimet becsuktam, kezeim pedig a hasamra helyeztem. Egy hirtelenből jött kéz fogta vállamat. Másodpercekkel később fel eszméltem,  és kinyitottam szemeim. A fájdalom még hasított, de erőt vettem magamon. Az egyik kéz lejjebb csúszott hátamon, úgy hátközépig, és vissza fektetett. A két kéz gyorsan leszállt rólam. Felnéztem és az orvosom volt. Dr.Phills.
-Elfelejtettem szólni, hogy semmi hirtelen mozdulat.-mosolygott felém.
-Most már tudom.-forgattam szemeim.
-Csak azért jöttem be, hogy akkor ma elmehetsz, de egy gyors rutin vizsgálatot kell csinálnunk.-nézett rám kicsit komolyan.
-Hosszúak?-kérdeztem nevetve.
-Nem sokára meg szabadulhatsz. Pár perc.-mosolygott, majd nyújtotta kezét, hogy segítsen felállni.
-Nem kell segítség, már fel tudok állni magamtól is. Persze még fáj, de már nem annyira-mondtam neki, közben lábra álltam.
Elindultunk az egyik orvosi szobába. Megvizsgált. 10 perc sem volt az egész. Vissza baktattam a kórtermembe, ahol El és Danielle várt. A bőröndöm már az ágyon hevert. Egyre izgatottabb lettem, amikor elindultam felöltözni. Hallottam a fürdőszobából, Dani és El nevetését, ahogyan az orvossal beszélgettek. Jó volt hallani, hogy El már jobban van. Pár perc múlva kimentem a lányokhoz. Átnéztem mindent, hogy ne hagyjak semmit se a kórházba. Harry még nem írt. Kételkedtem abban, hogy ma haza jön. Körül néztem kétszer-háromszor, de úgy láttam, hogy semmit nem fogok itt hagyni. A lányokkal elindultunk kifelé a szobából, és a nővér pultnál meg kellett állnom, ugyanis az orvos írt fel egy kis papírra ezt-azt. Minden 3. nap be kell mennem a kórházba, egy megadott ideig. Elköszöntem az orvostól, és a nővérektől akik segítettek nekem. A lányokkal elindultunk ezután, Dani autójához. Meglepődtem. Eddig egy fehér sport kocsija volt, most pedig egy fekete terepjáró.
-Mikor vetted ezt a kocsit?-érdeklődtem.
-Liammel vettük. Azért ezzel jöttünk, mert az enyémbe kifogyott a benzin, és lusta voltam elmenni. Majd holnap, addig itt van ez.-nevetett.
Beszálltunk az autóba, és elindultunk El házába. Nem volt egy hosszú út, de elég nehezen bírtam az utat. A hasam fájt , miközben a döcögős úton haladtunk át. Mikor megérkeztünk a házba, szüleim az ajtóban álltak Anne-el. A lányok segítettek ki szállni az autóból. Beljebb mentünk a házba. A ház semmit nem változott. Hogy is változott volna. Nehézkesen, de le ültem a kanapéra. Telefonomat a kezemben markolásztam. Mindenki ott ült körülöttem, Eleanor narancs levet hozott nekünk. Beszélgetni kezdtünk, majd tv-t néztünk. Közben Anne és a szüleim elmentek bevásárolni, az esti vacsihoz. Több óra is eltelt. Harry még mindig nem hívott. Kezdtem aggódni, de biztos nincs semmi baja. Ahogy gondolkodtam ezen, két kéz takarta el a szemem. Megfordultam, és Harry volt. Lassabb mozdulattal, de felálltam a kanapéról, és átöleltem Harryt. A többiek nevettek rajtunk. Harry óvatosan felemelt,majd letett. Láttam Louison és Eleanoron, hogy valami tényleg nincs rendben, mivel adtak egy puszit és ennyi. Louis oda állt Niall mellé, El pedig Liammel és Daniellel maradt. Valamit ki kell találnom, hogy kibéküljenek. Leültünk a kanapéra, közben a fiúk elmesélték Amerikában töltött napjaikat. Nagyon fáradtnak tűntek a srácok. Közben megjöttek az ősök is. Mindenki beült a kocsiba és elmentünk Anne házába. Anne neki állt megcsinálni a vacsorát, addig Harryvel ki sem szálltunk az autóból, hanem elvitt máshova. Nem tudtam, hogy merre megyünk. Csak mentünk. Az új házhoz, értünk. Segített kiszállni az autóból, és elindultunk a házba.
-Minek jöttünk ide?-értetlenkedtem.
-Cshh. Csak kövess engem.-fogta meg Harry a kezem és beljebb húzott a házba.-De mielőtt bemennénk, csukd be a szemed. Ne merj lesekedni.-nevetett.
Becsuktam a szemem, és Harry kezét fogtam. Elengedte a kezem.
-Őő biztos vagy ebben?-kérdeztem.
-Csak állj meg ott. Mindjárt kinyithatod a szemed.-mondta Harry.
Álltam és várakoztam. Harry hátulról átkarolt, és a fülembe súgta.
-Oké, kinyithatod a szemed.
Kinyitottam a kezem. A ház teljesen át változott. Be volt rendezve, gyönyörűen nézett ki. Szám nyitva maradt. Teljesen ledöbbentem. Ezt egyedül csinálta? És mégis mikor?
-Tetszik?-kérdezte hatalmas mosollyal.
-Nem tudok mit mondani. Harry ez gyönyörű. Mikor csináltad?
-Ma jöttünk haza hajnal 5-kor. De muszáj voltam ide jönni elsőnek, hogy ezt befejezzem, szóval a fiúkkal ezt csináltuk. Berendeztük a házat, és ezért mentünk délután 4-kor Louis és El házába-nevetett.
-Lenyűgöztél. Komolyan. Jó ízlésed van.-mondtam.
-Nem csak ebben vagyok jó.-vettem rám perverz pillantásokat.
-Hahaha-böktem vállba
-Nem vicceltem. Egyébként a hálószobát is nézd meg.-mondta nekem.
Felmentünk az emeletre. Rögtön megtámadtam a hálószobát. Mikor benyitottam, az ájulás kerülgetett. Egyszerű volt nagyon, de csodaszép. Harry kitett magáért.
-Lenyűgöztél.-öleltem át, és csókot nyomtam szájára.
Harry felemelt, mint egy menyasszonyt, és az ágyra terített. Csókolózni kezdtünk. Kigomboltam kockás ingjét, amit lehajított magáról. Szánk nem hagyta el egymást. Folyamatosan érintkeztek. Harry pólómat kezdte el felfele húzni, amikor megszólalt a telefonom.
-Ne vedd fel-suttogta Harry,miközben nyakamat csókolta.
Nem válaszoltam, de telefonomért nyúltam, ami a kis szekrényen volt.
-Mondom, ne válaszolj-kapta el a kezem.
Pózt változtattam. Én kerültem Harry fölé. Ráültem csípőjére. A telefonom még mindig zengett. Elkezdtem Harry nyakát csókolni, közben ő behunyta a szemét. Tudtam, hogy ez lesz így a telefonomért nyúltam. Felvettem a telefonom. Harry véres tekintete kerülgetett.
-Haló?-kérdeztem bele.
-Hol vagytok? Kész a vacsora.-szólt bele Anne.
-Már indulunk is akkor.-válaszoltam.
Letettem a telefont, és leszálltam Harryről. Kezemet nyújtottam neki.
-Gyere kész a vacsora.-nevettem rá.
-De pont most jött az egyik kedvenc részem.-duzzogott Harold.
-Oké. Te maradhatsz, de én megyek.-fordítottam neki hátat.
Elindultam kifele a szobából. A lépcsőn haladtam lefele, majd az ajtóig elsétáltam. Harry hatalmas keze megragadta a vállam.
-Nélkülem sehova nem mehetsz mostantól.-nevetett rám.
Elindultunk kifele a kocsihoz. Beszálltunk, és vissza mentünk Anne-hez. Mikor megérkeztünk hozzá, az asztal már meg volt terítve, és isteni illatok terjengtek az egész házban. Mindenki az asztalnál ült, csak mi hiányoztunk.Kézen fogva besétáltunk. Az összes szempár ránk szegeződött.
-Fhúú de ki vagytok pirulva. Vajon mit csináltatok?-kérdezte nevetve Zayn.
-Kuss Zayn. Semmi nem történt. Megmutattam Stacynek a házat.-pirult el Harry.
-Ügyesen hazudsz.-suttogta Louis.
Leültünk mi is. Danielle és Harry között ültem. Az első fogás brokkoli krém leves volt. A kedvencem. Vagy két tányérral ehettem meg. Aztán jött A rántott csirke, amit szintén nagyon imádok. Majd desszertként, megleptek egy tortával. Ami persze fekete erdő torta volt.
-De hát itt Angliába nem lehet ilyet kapni-tágultak ki a szemeim, mikor ránéztem a tortára.
-Lehet, viszont mi Magyarországról jöttünk, és mi tudjuk a receptet-állították anyuék mosolyogva.
-Mindenesetre nagyon köszönöm-mosolyogtam.-Legszívesebben most csak úgy bele dugnám a fejem ebbe a tortába-nevettem el magam. Mindenki nevetett. A vacsora nagyon jól telt. Végre együtt volt mindenki aki nekem jelent valamit is. A lányok, a fiúk, a családom, és Anne is. Anne és anyu elkezdte lepakolni az asztalt, közbe mi beszélgettünk. Louis és El között valami nagyon nincs rendben. Eleanor hirtelen felpattant az asztaltól és kirohant. Senki nem értette, de nagyon meglepődtünk. Louis aggódóan felállt, de szóltam neki, hogy majd én elintézem. Kirohantam Eleanorhoz a mosdóba.
-El minden okés?-kopogtattam az ajtón.
-Stacy? Kérlek most hagyj magamra-szólt a válasz az ajtó mögül.
-Nem megyek el addig amíg, el nem mondod-utasítottam.
Kinyitotta az ajtót. Beljebb mentem és láttam, hogy a falnak dőlve sír. Oda rohantam hozzá a magam hasfájós tempójával, és óvatosan leültem.
-Miért sírsz? Mi történt?
-L-Louis.-dadogott
-Összevesztetek?-kérdeztem.
-Nem egészen. Csak nem mondtam el neki valamit, és besértődött-mondta zokogva.
-Mit nem mondtál el?-érdeklődtem.
-Stacy kérlek ne-próbált lerázni.
-Na mond el. Nem lesz semmi baj. Nem bízol bennem?-néztem rá.
-Stac terhes vagyok-mondta.
Ledöbbentem. Eleanor terhes? Hiszen Louis még meg sem kérte a kezét.
-Micsoda? Biztos vagy benne?-kérdeztem meglepetten.
-Igen, amikor sokáig voltam bent nálad, az azért volt, mert akkor jöttem a nőgyógyásztól aki megerősített. 4 hetes terhes vagyok.-mondta.
-De ennek miért nem örülsz? Istenem Eleanor ez remek hír-öleltem át.
-Nem nem az. Louis szakítani fog velem. És az egyetemet sem tudom megcsinálni egy babával. Nem.-egyre jobban sírt.
-Louis csak örülni fog. Az egyetem miatt meg ne aggódj. Eleanor mindjárt 21 éves vagy. Ne parázz-szóltam neki.
-Amikor az volt, hogy te vagy terhes, szinte te is ezt csináltad-mordult rám.
-Igen. De én csak 19 éves vagyok. 20 leszek. Van különbség.
-2 év.-nézett rám.
-Tök mindegy. A lényeg, hogy mond el Louisnak. Megfogja érteni. Hidd el. Ne titkolózz.
Felálltam Eleanor mellől, és kezem nyújtottam neki. Megfogtam a kezét és kivezettem a fürdőből.
-Állj. Elmosódott a sminkem-állított meg.
-Lehet, de így szebb vagy.-mosolyogtam rá.
Kimentünk az ebédlőbe, ahol a srácok már vették a kabátjukat. Louis oda jött hozzánk és átölelte Eleanort.
-Remélem jól vagy.-suttogta kicsit hangosan a fülébe.
El nem válaszolt. Reméltem, hogy ma elmondja. Felvettem kabátom, és elköszöntünk mindenkitől. Harryvel beszálltunk a kocsiba, és elhajtottunk az új házba. Harryvel kiszálltunk majd elindultunk a házba. Far zsebéből elő vette a kulcsokat, majd kinyitotta az ajtót. Bementünk az ajtón és Harry letámadott. Vadul kezdett el csókolni, az ajtónak nyomva. Kezeimmel mellkasát fogtam, jelezve, hogy ne itt. Értette a célzást, Felemelt és felvitt a szobába. A szobában letett és újra csókolni kezdett.
-Harry állj-szóltam rá.
-Mit csináltam?-nézett rám ijedt fejjel.
-Semmi rosszat. Hülyén fog hangzani, de nem lehetne, hogy olyan érzékien csókolsz meg mint a kórházban? Elhiszem, hogy neked ez a vad stílus jön be, de nekem az érzéki-mondtam neki.
-Tudtam. De megint nem tudtál várni-nevetett rám.
Harry újra közeledett, ezúttal lassan és érzékien csókolt. Ezt már inkább élveztem, mint a vad csókolását. Pólómat lassan kezdte felhúzni, majd ledobta rólam. Én ingje gombjaival babráltam, míg a szánk nem hagyta el egymást. Levettem róla. Lefeküdtünk az ágyra. Én voltam alul, szokásosan mindig így kezdjük. Övemet kezdte kikapcsolni. Egyre lejjebb húzta rólam a nadrágot, ami a végén a földre hullt. Harrynek nem kellett segítség, magától is lehúzta a gatyáját.Vissza feküdt rám, mellkasunk egymáshoz ért, ahogy érzékien csókoltuk egymást. Harry nyakamat kezdte el csókolgatni, majd egyre lejjebb haladt. Megszabadított a melltartómtól is. A többi ruhám mellett landolt. Melleimet kezdte el masszírozni, ami már magába elég izgató. Nyelvével egyre jobban haladt lefele hasamon.
-Hupsz a heget kikerüljük-nézett fel rám nevetve.
Elnevettem magam. Bugyimat kezdte el letolni. Ilyenkor mindig zavarba jövök. Nem tudom miért. Nem szeretek pucérkodni, főleg nem Harry előtt. Lassan húzta le lábaimról a bugyit, majd a lábamat is végig puszilta. Felért nemi szervemhez, és simogatni kezdett. Látta rajtam, hogy élvezem. Egyre gyorsabban csináltam, és nyelvével rá segített. Hirtelen csak egy nyomást éreztem. Két ujját felnyomta. Nyögéseim betöltötték a teret.
-Harry mindjárt elmegyek-szinte már sikítottam.
-Akkor ezt most abba hagyjuk-mondta nekem Harry majd felmászott mellém.
Én következtem. Én lassabb voltam, ugyanis újdonsült hegemmel elég nehéz mozogni, még. Boxerét húztam lefele, és éreztem egyre csak merevedő anakondáját. Egyre keményedő farkát számmal kezdtem kényesztetni, majd egészet bekaptam. Nyögések  hagyták el Harry száját. Egyre szaporábban vette a levegőt. Tudtam, hogy mindjárt elmegy, de ezt ki is jelentette. Harry megfordított. Felvette az óvszert, és hatalmas méretét egyre beljebb dugta. Csókjaink egyre piszkosabbak voltak. Egyre gyorsabban húzogatta ki-és be farkát, amitől egész testem megdermedt.Hátát karmoltam az érzés miatt. Soha nem volt még ilyen jó. Mindketten nyögdécseltünk. Még szerencse, hogy senki nem volt a házban.
-Mindjárt elmegyek Harry. Istenem gyorsabban-kérleltem lihegve.
Gyorsított a tempón és pár másodperc múlva megtörtént. Harry lökött még egy-kettőt rajtam, majd kihúzta méretét belőlem. Lefeküdt mellém. Háta izzadt volt, hajából izzadság cseppek potyogtak. Nem érdekelt. Átöleltem.
-Ez volt a legjobb Stac-súgta fülembe.-Szeretlek.
-Én is szeretlek Harry
Felálltam, és elindultam a fürdőszobába lefürdeni. Fél óra múlva ki jöttem, és Harry ment lefürdeni. Megvártam míg letusol. Mikor kijött szó szerint beleugrott az ágyba. Pattantam egyet, ahogy Harry az ágyra ért. Nevetni kezdtünk. Harry átölelt, és megcsókolt.
-Mi volt a baja Eleanornak?-kérdezte tőlem.
-Csak fájt a feje..-mondtam.
-Nem áll jól a hazugság-söpörte ki hajam a szememből.
-Összevesztek Louissal. Ennyi. Majd kibékülnek-mondtam neki.
-Oh értem. Egyébként nagyon szeretlek, de ezt már mondtam-nevette el magát.
-Nem baj, jól esik-mosolyogtam.
Harry utolsó csókokat adott számra, majd átkarolva, összekulcsolt kézzel elaludtunk.

14 megjegyzés:

  1. nagyon nagyon nagyon IMÁDOM!!! <3 *-* :3
    ~R

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó...és tényleg eleget tettél a "bűvös" 69-es számnak...remélem még sok rész lesz!!!:D

    VálaszTörlés
  3. OMG irtó jó lett! :) siess*.*<3

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó, sőt nem is jó hanem szuper , gyorsan kövit :D

    VálaszTörlés
  5. szia:) kaptál egy díjat!:) http://foreverandalways-1dharry.blogspot.hu/2013/03/1-dij.html

    VálaszTörlés
  6. Nagyon siees! mert baromi jó a blogod. Most válik izgalmassá, remélem sietsz!!!

    VálaszTörlés
  7. kérlek siess mert nagyon szuper :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett és hát igen azért csak a 69. rész :D

    VálaszTörlés
  9. Szia<3 köviiittt.!

    VálaszTörlés
  10. gyorsan újat^^ nagyon tetszik^^ :)

    VálaszTörlés
  11. Siess! Megvan már a 10 komment:)) Siss, már alig vároma a foyltatást!

    VálaszTörlés
  12. Nem tudom hogy ki volt az az elmebeteg aki azt jelölte hogy elment!!-.-" Nekem nagyon tetszik és ha abba mered hagyni én nem tudom hogy mit fogok csinálni!! nagyon tetszik érdemes lene folytatnod!!! gyorsan a kövit! ilyen jó blogot ritkán tud találni az ember ;)) ez az egyik kedvencem!! siess a kövivel léciii!!!!!! :) <3

    VálaszTörlés