2013. január 17., csütörtök

Vége 1 hétnek Amerikában. 52.rész

 Reggel kicsit fáradtan keltem fel. Eleanor és Danielle már kint beszélgettek a folyosón. Csatlakoztam hozzájuk.
-Hé lányok, hogy aludtatok?-kérdeztem
-Egészen jól. Tegnap nem ittunk sokat így most jobban érzem magam.-mondta nevetve Eleanor.
-Ugyanez, csak kicsit rossz hogy mehetünk vissza Londonba.-mondta Danielle szomorúan.
-Igen lehet, de 1 hét múlva megyünk Magyarországra, mivel a Little Mix meghívott minket, azaz Perrie.-mondtam.
-Júj tényleg.-mondták a lányok csillogó szemekkel.
Perrie és Olív is ki jöttek a folyosóra ahogy hallották hogy beszélgetünk.
-Hány óra van?-kérdezte Olív kómás fejjel.
-9óra.-mondta Dani.
-És mikor indul a gép?-kérdezte Perrie.
-Majd délben.-válaszolt El.
-Akkor elmegyünk ide a kis büfébe? Ami tudjátok a sarok után van egy kicsivel.-kérdezte Perrie.
-Persze adj egy 10 percet és jövünk.-mondtuk neki.
Bementünk a szobánkba, felöltöztünk, és a hotel bejáratánál találkoztunk. Elindultunk a lányokkal abba a kis büfébe, és végig lesi fotósok üldöztek minket. Átlagosak vagyunk, átlag feletti pasikkal.Bementünk és leültünk egy asztalhoz. Egy fiatal lány jött oda hogy kiszolgáljon minket, de ez nem jött össze ugyanis össze esett amikor meglátta hogy kik vagyunk. Nem értettük, El, Oli és én például nem vagyunk híresek. Danielle táncos és Perrie énekes úgyhogy őket megértettük. Aztán oda jött hozzánk egy magasabb férfi aki felvette a rendelésünket. Miközben vártuk hogy kihozzák a reggelinket, üzeneteket kaptunk. Elsőnek Danielle olvasta fel.
-Niall ezt kérdezi: "Olív veletek van? Már elment a gép? Úristen soha nem bocsátom meg magamnak. Hol vagytok? Danielle kérlek írj vissza."-olvasta fel majd elkezdtünk nevetni. Perrie folytatta.
-"Perrie hol vagytok? Mindenhol kerestünk titeket. Mikor megy a gép? Lécciii". Ezt Liam írta.-nevetett Perrie úgy mint mi.
-Hé ezt hallgassátok.-mondta Olív.-"Kedves Olív. Kérlek azonnal értesítsd Stacyt hogy azonnal hívjon fel ha veled van mert kikészülök. Kérlek írj vissza és nehogy ne merd elolvasni. Mindjárt sírok. Kérlek Kérlek."-nevette el magát a közepén Olív azon amit Harry küldött neki. Mi is felolvastuk amiket nekünk küldött Louis és Zayn. Nekem Louis küldött, Eleanornak pedig Zayn. Rengeteget nevettünk ezeken amiket írtak így elhatároztuk hogy azt írjuk nekik vissza hogy már Londonban vagyunk. Nem hittük hogy elfogják hinni, de elhitték. Írták nekünk a szomorú smiley-kat meg még a sajnálom-os dolgokat. Szószerint már szakadtunk a nevetéstől. Fél 11 fele vissza indultunk a hotelbe hogy össze szedjünk a bőröndjeinket és elinduljunk vissza Londonba.Ahogy mentünk vissza, majd a szobáinkba láttuk hogy a fiúk nincsenek itt.
-Lányok. Hol van Harry?-kiáltottam ki az szobából.
-És Liam?-kérdezte Dani. Majd a lányok is a többi fiút.
-Lányok van egy olyan érzésem hogy át fognak minket verni. Viccelős kedvükbe vannak.-mondta Olív.
-Ajánlom hogy ne legyen igazad, mert akkor nagyon megjárjuk.-nevetett Perrie.
Ahogy ezt kimondta, Louis és Zayn előugrott a konyhából 2-2 vizipisztollyal és elkezdtek minket locsolni. Beszaladtunk az egyik szobába, de akkor Niall ugrott ki és locsolt minket. Kiszaladtunk és rohantunk előlük de Liam és Harry is beszállt. 5 lány futott az 5 fiú elől. A végén már Paul állította le a fiúkat nagy nehezen, mert szegényt locsolták folyamatosan. Paul is csuron víz volt, ahogy mi is. De azért vicces volt. A fiúk külön élvezték, mert a pólók ránk tapadtak.
-Nagyon vicces..-mondta Eleanor, és besértődötten elment a szobába. Louis utána ment.
-Hát már csak 8an maradtunk. Ki kér még vizet?-kérdezte Liam nevetve.
-Liam hagyd abba kérlek.-mondta neki Danielle kicsit mérgesen.
-Danielle kicsim ez csak vicc.-mondta Liam. Danielle hátat fordított neki és elment átvenni a felsőjét.
Olív,Perrie és én csak nevettünk ezen a poénon, kivéve azt hogy mehetünk ruhát cserélni. Harry jött velem a szobába. Bementem a fürdőszobába és Harry kintről beszélt hozzám.
-Haragszol rám?-kérdezte.
-Miért? Kéne?-kérdeztem.
-Hát.. A kis vizes akciónk miatt.-mondta.
-Vicces volt, csak azért lehet hogy nem most kellett volna.-vallottam be neki.
-Azért még szeretsz?-kérdezte.
-Persze.-mondtam neki,majd kimenetem a fürdőszobából a vizes cuccaimmal. Harry megfogta a derekam és elkezdte csókolni a vállam. Nem ellenkezdtem,de nem is akartam hogy megtörténjen.
-Harry!-kiáltottam fel.-Ezt most ne.
-Mi a baj Stacy?-kérdezte.
-Semmi, csak nem akarom most.-mondtam neki. 
Harry abba hagyta, majd leült az ágyra. Leültem mellé és vállára tettem a fejemet.
-Hiányozni fogsz.-mondtam neki.
-Te is nekem. Nagyon.-mondta, majd puha kezével megsimogatta az arcom. 
Olív jött be hogy indulnunk kell a repülőtérre. Felálltunk Harryvel, megfogtam a bőröndömet és elindultunk kifelé. A hotel előtt 2 taxi is várt minket. Egyik értünk másik a fiúkért ment. Betette mindenki a bőröndjét a taxiba, és elindultunk a repülőtérre. Kb. 10-15 perc lehetett az út. Mikor megérkeztünk akkor rögtön elindultunk a lányokkal le csekkolni. Miután ez megtörtént, leültünk a székekre, és a fiúk folyamatosan valami új zenéről beszéltek,de nem értettük mert valami kódokkal beszéltek.
-Ti meg miről beszéltek?-kérdezte Perrie.
-Új zene...-mondta Zayn.
-És...Ilyen értelmetlen lesz a szöveg?-kérdezte Eleanor.
-Dehogyis. Most csak össze rakjuk..-mondta Niall.
-Szóval, a szöveg értelmetlen lesz.-mondta Olív.
-Nem. Kódokban beszélgetünk. Ezt ti sem tudhatjátok.-mondta Liam.
Végig erről beszéltek, míg mi várakoztunk. Majd 1 óra várakozás után indulhattunk felszállni a gépre. Mindenki csókkal köszönt el barátjától amit sokan fotóztak is. Elindultunk a gépre amikor, Harry vissza rántotta a kezemet.
-Harry. Le fogom késni.-mondtam neki.
Hatalmas zöld szemeivel a szemembe nézett és olyan szorosan ölelt ahogy csak tudott, majd fülembe súgta hogy: " Szeretlek és már is hiányzol". Olyan aranyos volt. Még 1 percig így álltunk, de muszáj voltam elengedni és elindulni végre a géppel. Leültünk a megadott helyekre, és pár perc múlva már indult is a gép. Nagyon szomorú voltam hogy itt kell hagynom Amerikát, és főleg Harryt de tudtam hogy 1 hét és újra láthatom. Már csak egy kérdésben voltam bizonytalan. Mi lehet az a valami a hasamban, ha nem egy gyerek?


15 komment és 27 feliratkozó után új rész. Véleményeket adjatok légyszíves mert ezzel tudom hogy fejlődök-e. Sajnálom hogy ilyen sokára tudtam megírni az új részt de nagyon sok elfoglaltságom van és nem volt időm rá. De remélem hogy tetszett. :)

10 megjegyzés: