2013. január 29., kedd

Váratlan levél. 56.rész.

Felkelésem után, le mentem a földszintre elkészíteni reggeli kávémat. Eleanornak is készítettem egyet. Habár ő mindig később kel mint én, de azért megcsináltam neki is.Leültem a kanapéra, bekapcsoltam a TV-t,közben kávémat szürcsölgettem.Kapcsolgattam a TV-t, amikor hirtelen megláttam Robot a TV-ben. Kiköptem a kávét az asztalra. Aztán pedig meg néztem hogy miért van benne. Egy építéssel kapcsolatban volt. Nem nagyon érdekelnek a házak. Azon gondolkodtam, hogy Harryvel mi úgyis házat keresünk. Akkor esetleg Rob segíthetne nekünk. De ezt majd csak akkor hogyha Harry haza jön. Tovább léptem a kapcsival, de semmi érdekeset nem találtam ezért inkább kikapcsoltam. 11óra van. Eleanor még most nyitja ki a kis csipáit. Felvittem neki a kávéját.
-Jó reggelt. Hoztam kávét.-köszöntöttem.-Miért sírsz?-kérdeztem.
-Louis szokott nekem kávét hozni reggel, és mert rosszat álmodtam. De nem érdekes.-mondta.
-Meghallgatom. Mond el.-kértem meg.
-Csak annyi hogy szakítottam Louissal.-mondta.
-Oh értem. Az nem jó.-mondtam.
-Nem érdekes. Csak egy álom volt. Mit csinálunk ma?-kérdezte El.
-Hát holnapra még nem adtak fel semmit.Úgyhogy elmehetnénk valahova. Danielle hol van egyébként?-kérdeztem.
-Azt hiszem most otthon aludt, mert a tesója haza jött.-mondta El.
-Oh. Akkor..Mégis mit csináljunk ma?-kérdeztem újra.
-Egész napos pizsama és kaja?
-Benne vagyok. Nézzünk valami filmet.
-Mindig filmet nézünk. Csináljunk twittcamot. A fiúk hátha észre veszik.-nevette el magát Eleanor.
Végülis miért ne? Vetettem fel magamnak ezt a kérdést.
-Akkor addig kezd el. Kimegyek megnézni a postát.-szóltam Elnek.
Elindultam a postához. Megnéztem a leveleket. Nekem is jött egy. Pedig nem is itt lakom. A kórházból jött. Bementem a házba és felnyitottam a levelet. Olvastam, és csak olvastam. Egy pontnál ledermedtem. Már az ájulás szintjén voltam.
-Hé mi tart ennyi ideig?-futott oda hozzám nevetve Eleanor.
Nem szóltam egy szót se, csak összeestem. Kezemből kiesett a levél. Eleanort nem érdekelte a levél. Próbált felébreszteni, ütögetni az arcom, de semmi. Csak feküdtem. El a telefonhoz rohant hogy felhívja a mentőket. Anne-t is felhívta. A mentők se perc alatt kijöttek. Felemeltek és tettek be kocsiba. El velem jött, Anne pedig a kórházban várt minket.
-Mégis mi történt Eleanor?-kérdezte Anne.
-Nem tudom. Olvasott egy levelet, majd össze esett. Félek Anne. Nem akarom hogy baja essen.-mondta könnyes szemekkel.
-Nem lesz semmi baj.-nyugtatta Anne.
Az orvosok azonnal kivizsgáltak. Majd befektettek egy kórterembe. Eleanor megkérte az orvosokat, hogy had maradjon velem addig amíg nem engednek ki a kórházból. Anne is velem volt. 2 órát voltam eszméletlen. Mikor kinyitottam a szemem, nem tudtam hol vagyok.
-Mégis hol vagyok?-kérdeztem.
-A kórházban.-válaszolt Anne.
-Mit keresek itt?-kérdeztem.
-Össze estél.-mondta El.
-Oh. Akkor már értem.-mondtam és szemem bekönnyesedett.
-Stacy mi történt? Mi volt a levélben?-kérdezte Anne.
-Nem érdekes-mondtam.
Bejött 1 orvos aki elmondta hogy mit kell tennem.
-Szóval Stacy. Úgy néz ki hogy egy sokkot kaptál azért történt ez.
-Ez legális?-vágta félbe El.
-Ritka, de igen.Szóval mi a levélre gondoltunk hogy azért.-mondta.
-Miért kell mindenkinek szóba hoznia azt a levelet?-kérdeztem és arcomon lepördült 1-2 könnycsepp.
-Stacy kérlek. Nem lesz semmi baj. Mindent megoldunk.
-Kérem. Menjen el. Nem akarok senkivel sem beszélni. Egyedül akarok lenni.-mondtam és könnyek egyre gyorsabban folytak az arcomon. Eleanor ledöbbent. Nem tudta mi volt a levélben. Így nem értette hogy miért vagyok ilyen.
Az orvos kihívta Anne-t.
-Ön tudja mi volt a levélben?
-Nem. Stacy nem mondta el. Kérem, valami súlyos vagy mi?-kérdezte Anne.
-Sajnos de Stacy...

11 komment és új rész jön. Egyre több a bonyodalom nem gondoljátok? Kérlek írjátok komiba hogy mit gondoltok a blogról. Úgy egy kritikát hogy min és hogy kéne változtatnom. Fontos lenne. A véleménynél aki nem komizik azt megkérem hogy ott jelölje be azt amit gondol. Tényleg nagyon fontos lenne!

14 megjegyzés:

  1. Imádom most kérek kövit!!!!! :DDD

    VálaszTörlés
  2. Kövittt!!!!!!!!!:)) <3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jóóó!! Alig várom a kövit, hogy mi van Stacyvel!!! :))))

    VálaszTörlés
  4. Imádoom *-* siess a kövivel :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyonjoo.*-* gyorsan kövit.:3

    VálaszTörlés
  6. Nagyon Kircsi vagy.!Imádlak és imádom a blogod.! :-) Kamilla, xx

    VálaszTörlés
  7. Szerintem nem kell változtatnod a blogon.Nagyon jó!!! Várom az új részt :D
    Dórii**

    VálaszTörlés
  8. Kedves Blogírónk!
    EGYRE fordulatosabbak a részek,ami nagyon jó!
    Pannám órákÓta mondja,hogy mikor lesz már új tész. Panna azt üzeni,hogy Harry jöjjön haza Stacy-hez,mert megtudja hogy valami baja van!
    Jó Estét!,Judit és Panna! :D (ezt a lányom tanította nekem.)

    VálaszTörlés
  9. Panna : Nagyon jóvagy!Sajnos betegvagyok:D Am hány éves vagy én 11!

    VálaszTörlés
  10. Kövit Baby.! :-) <3

    VálaszTörlés
  11. követező részt :D :) gyorsan! :)

    VálaszTörlés