2013. január 31., csütörtök

Sajnálom, de Stacy.... 57.rész.

                                       *Stacy szemszöge*

Bent feküdtem az ágyon, Eleanor mellettem, és tudtam hogy pár másodperc múlva Anne is meg fogja tudni az igazságot. Szörnyű érzés ez. Eleanor még nem tudja.
-Stacy, ahogy látom jobban vagy.-mosolygott rám.
-Eleanor..-néztem rá üres tekintettel.
-Tessék?
-Kérlek, ha valaki mond neked valami rosszat is, kérlek maradj meg te és soha ne ess össze.-mondtam neki.
Eleanor csak bambán nézett rám, szerencsére ő még nem tudta hogy mi bajom van. Kinéztem az ablakon, és néztem ahogy Anne és az orvos beszélget.
-Sajnálom, de úgy néz ki hogy Stacy daganatos.-mondta el az orvos Annenek.
-Mi?? Az nem lehet. 18 éves hogy lenne már daganatos?-kérdezte Anne felháborodva.
-Minden jel arra utal, hogy ez a baja. Szerencsére hamar észre vettük.-mondta el az orvos.
Anne szemeiben össze gyűltek a könnyek. Nem tudta hogy mit tegyen. Könnyeit vissza fojtva, bejött a kórtermembe. Össze esetnek tűnt. Tudtam, hogy tudja. Megállt ágyamnál, és csak nézett szomorú tekintetével. 
-Merre van szerintetek a mosdó?-kérdezte El.
-Azt hiszem hogy jobbra van a folyosón.-mondta Anne.
Eleanor kiment a szobából, Annel maradtam. Anne csak nézett, és megsimogatta arcom.
-Minden rendbe jön Stacy.
-Anne. Ugye nem szólsz Harrynek? Vagy bárki másnak?-kérdeztem tőle.
-Nem. Egy ideig.-válaszolt.
-Ne. Ne is mond el. Kérlek. Egyszer mindenki rájön majd.-makacskodtam.
-Stacy nem titkolózhatsz. De nem mondom még el.-mondta.-Tudod a legszörnyűbb az, hogy te vagy az első olyan lány Harry életében, akit lányomként szeretek. Nagyon rossz ez most nekem..-ahogy mondta, hangja sokszor elcsuklott.
Megöleltem Annet. Soha egyik barátom anyukája sem mondott még nekem ilyet. Nagyon jól esett. 
-Segítesz nekem ezt átvészelni?-kérdeztem ijedt hangon.
-Mindenben segítek.-szorította kezemet a kezéhez.
Eleanor is vissza jött. Látta hogy Anne szemében könnyek gyűlnek, ahogyan az enyémben is.
-Hé. Miért vagytok letörve?-kérdezte.
-Csak..Régi sztorikat meséltem Stacynek Harry gyermek koráról.-vágta rá Anne.-Lányok nekem most mennem kell, de amint tudok vissza jövök.-mondta. Arcomra adott egy puszit, Elt megölelte és elment.
Eleanor velem lesz,este is. Nem megy iskolába. Vagyis ő úgy tervezi. Még csak délután 3 óra van. Telefonom csörgése zavarta meg a csöndet. 
-Tessék?-kérdeztem bele.
-Szia Stacy. Jól vagy kicsim?-Harry morgós hangja szólalt meg.
-Persze. Minden rendben van velem. Hiányzol.-hazudtam neki, már megint, de nem zavarhatom most ezzel össze. 
-Te is nekem. Szeretnélek már megölelni.-mondta.
-Majd fogsz.-válaszoltam enyhe mosollyal az arcomon.
-Édesem sajnálom hogy összesen beszéltünk 1 percet, de alig van időnk. Most is mennem kell...-mondta sunyi hangon.-Majd még felhívlak. Szia és szeretlek.
-Én is szia.-tettem le a telefont.
Rossz érzés volt az hogy nem mondtam el Harrynek, azt amiről csak Anne tud. 


                                          *Louis szemszöge*

Alig várom hogy végre Londonban lehessek. Nem tudom elhinni hogy lerövidítették az Amerikai turnénkat. Remek hír. 15 perc múlva indul a gépünk vissza Londonba. Harry és Niall sehol nincsen. Nem tudjuk merre lehetnek. 
-Hé Liam hívtad Niallt?-kérdeztem meg Liamtől.
-Igen. Vagy 100-szor de nem veszi fel.-mondta.
-Zayn te is próbáld. Én hívom Harryt.-mondtam.
Hívtam többször is de ő sem vette fel. Biztos a nagy zajban nem hallják a telefonjukat. Már csak 5 perc volt indulásig,úgyhogy 3-an felszálltunk a gépre, reménykedve hogy Harry és Niall is ide érkezik. Azért még a gépen is próbálgattuk hívni őket de semmi. Nem tudtuk mi van velük. Egyébként nagyon izgatott vagyok. Végre láthatom Eleanort,megcsókolhatom és vele lehetek. Ez a legtöbb amit kérhetek. Liam és Zayn már el is aludtak. Én is álmos vagyok. Nem csoda, tegnap hajnali 3-kor feküdtünk le és már 8-kor  fel kellett kelnünk, egy interjú miatt. Nagyon fárasztó. Érzem hogy pár perc és bealszok. 
*Órákkal később*
Jól hittem. Tényleg gyorsan bealudtam. Telefonomat megnéztem és 10 nem fogadott hívás Harrytől, és 5új üzenet. Megnyitottam az üzeneteket. 

"Louis segítenetek kell valahogy rajtunk. Niall és én rossz gépre szálltunk fel. Most itt vagyunk Kanadában. És nem indul gép csak holnap. Segítsetek valahogy" 

Hangosan felnevettem. Nagyon szerencsétlenek. Liam és Zayn is elolvasta az üzenetet és ők is nevettek. Mi már landoltunk. Londonban vagyunk. Liam, mint egy kis fiú, annyira örül neki. Belül szerintem mind a hárman tombolunk. Leszálltunk a gépről, és beszálltunk egy taxiba. Megkértem, hogy a házamba vigyen minket. Oda vitt. Bementünk a házba. 
-Eleanor, Stacy.-kiabáltam. 
Nem jött válasz.A fiúk felmentek,hátha alszanak, de nem. A ház üres volt. Bementem a konyhába. Egy levél volt a földön. Felvettem, és gondoltam elolvasom. Stacy levele volt. Mit keres itt az ő levele? Gondolkodtam ezen. De mivel most csak egyedül vagyok elolvasom. Olvastam, és ledöbbentem. Nem hittem a szememnek. Azonnal fel kellett hívnom Stacyt. 
-Stacy, mi ez a levél?-kérdeztem ledöbbenten.
-Milyen levél Louis?-kérdezett vissza.
-Az amelyik a konyhában volt a földön. Igaz?-kérdeztem tőle. 
-Louis...-csuklott el a hangja.
-Hol vagy most??-kérdeztem.
-A kórházban.-mondta.
-Bemegyek. Most azonnal.-mondtam és lecsaptam a telefont.
Kimentem a konyhából. A fiúk ültek a nappaliban és csak annyit mondtam nekik hogy: "Nem sokára jövök". Beszálltam az autóba, és a kórházba indultam. Fejemben Eleanor járt. Egyébként már este van. 9 óra. Nem érdekelt.  Leparkoltam a kórházba, papparazzik itt is megtaláltak. Berohantam, és a recepción Stacy szobáját kerestem.
-Stacy Knight?-kérdezte a recepciós. Bólogattam.- Ő a 10-es szobában van a 2. emeleten.
Ahogy elmondta már el is tűntem. Fel menetem a másodikra. A 10-es számot kerestem a kórtermek ajtaján. Megláttam a folyosó végén a 10-es és berontottam.
-Stacy. Tényleg daganatos vagy?-mondtam hangosan.
-Micsoda??-emelte fel fejét Eleanor.
-Srácok..-csuklott el hangja és szemeiből könnyek versenyeztek.


12komment és új rész. Facebook csoport: https://www.facebook.com/groups/136278953190673/ . Csatlakozz, kérdezhetsz bármit a blogról vagy esetleg másról. Iratkozzatok fel és írjatok olyan dalokat amik szerintetek illenének a bloghoz. :)

12 megjegyzés:

  1. EZ SZUPERFANTASZTIKUSANORBITÁLISKICSESZETTÜL JÓÓÓ!! <3 <3 <3 *----------* gyorsan köviit :3

    VálaszTörlés
  2. KÖVIT BABY.! :-D Hannah:*

    VálaszTörlés
  3. Wááá... Nagyon jó lett :-D siess:)<3

    VálaszTörlés
  4. Isteneeem *-* igyekeeeeeez kérleeeek :D

    Biaa

    VálaszTörlés
  5. Borzasztóan jó vagy! Következö részt! :) Kamilla!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó siess :DDDDDDD

    VálaszTörlés
  7. Wow!!!!!Ez dutva,de Stacy erős.
    Puszi:Yvett

    VálaszTörlés
  8. *O* Szupcsika. panna.

    VálaszTörlés
  9. Mi az hogy daganatos? :O

    VálaszTörlés
  10. Siess a kövivel!!Nagyon tetszett ez a rész is! :D
    *-* Dórii *-*

    VálaszTörlés