2013. január 12., szombat

51.rész

 Danielle kérdezte hogy mi lehet az a folt, de nem válaszoltam mivel magam sem tudom. Daniellet és engem is folyamatosan hívtak. Danielle felvette a telefont.
-Igen?-kérdezett bele.
-Dan hol vagytok?-szólalt meg El.
-Itt vagyunk valami parkban. Nem tudom pontosan.-mondta.
-Stacy veled van?-kérdezte.
-Persze.-válaszolt vissza Dani.
-Oda megyünk.-mondta.
Danielle kinyomta a telefont. Nem értettük, hogy mire mondhatták ,hogy oda megyünk amikor még mi se tudjuk hogy hol vagyunk. Danielle próbált meggyőzni hogy menjünk vissza. 2 óra után mondtam hogy oké. Menjünk akkor vissza. Vissza mentünk a hotelbe, és Harry ott ült az egyik padon kisírt szemekkel. Danielle bement a hotelbe, én pedig leültem Harry mellé.
-Mi a baj? Miért sírsz?-kérdeztem.
-Teljesen bele éltem magam hogy gyermekünk lesz. Erre semmi..-mondta remegő hangon.
-Hé, Harry. Lesz egyszer gyerekünk de nem most. De komolyan ezért sírsz?-kérdeztem újra.
-Nem. Nem csak ezért.-mondta.
-Akkor miért?-kérdeztem.
-Folyamatosan olyat teszek ami neked rosszul esik.
-Te hülye vagy. Melletted legalább nem unatkozom. Harry, szólnék ha ilyen lenne.-mondtam.
-Biztos?-kérdezte.
-Rosszabb vagy mint egy gyerek. Persze,hogy szólnék.-mondtam és átöleltem.-Kérlek ne sírj.-súgtam a fülébe.
Harry felállt és felemelt, majd bementünk a hotelbe. Leültünk a fotelekbe és elkezdtünk beszélgetni a srácokkal.
-Szóval, akkor a lányok holnap mennek vissza Londonba?-kérdezte Zayn.
-Igen. Vagyis Perrie Ausztráliába megy majd.-mondta Danielle.
-Eleanor,Stacy nektek most kezdődik az egyetem nem?-kérdezte Liam.
-Igen. Izgulok..-mondta Eleanor.
-Felesleges, úgyis ügyesek lesztek.-mondta Harry.
-Köszönjük az egó növelőt.-mondta nevetve Eleanor.
Oda jött hozzánk a menedzser.
-Fiúk nektek ma koncertetek lesz úgyhogy azonnal indulás készülődni.-a fiúk felpattantak és elindultak. Mi lányok maradtunk, de mivel el akartunk menni a koncertre ezért mi is készülődni kezdtünk.  Ki sminkeltük magunkat és az utolsó esténket Amerikában a fiúk koncertjével zárjuk le. Nincs jobb lezárás. Este 7órakor elindultunk a koncert helyszínére. 1 óra múlva már a fiúk a színpadra sietettek. 

Az egész koncert nagyon jól telt. Végig táncoltunk,énekeltünk és buliztunk.A koncert után, már a fiúkkal indultunk vissza a hotelbe. Bement mindenki a saját szobájába és mindenki pakolt. Mi lányok azért mert utazunk vissza Londonba. A fiúk pedig azért mert Los Angeles-be mennek a maradék 1 hétre. Senki nem volt letörve a nap végére. Miután össze csomagoltunk, elindultunk egy házi buliba. Justin Bieber házába mentünk, ahol Darcy és Kitty várt minket Austinnal. Harry fülébe súgtam.
-Most akkor lesz duett Austinnal?
-Nem tudom..Nem hiszem.-mondta.
Teljesen mai slágereket tettek be Justin bulijában, és rengeteg híresség volt ott. Volt akivel még telefon számot is cseréltünk. Például Selena Gomez-zel,Demi Lovato-val és még sok mindenkivel. Nagyon jó volt Justin házi bulija, és amikor megláttuk Olival azt hogy Justin és Kitty nyalják-falják egymást Selena előtt..Hát érdekes lehetett neki..Austin és Darcy csak külön vonultak a konyhába. Mindenki bulizott egy jót, és persze szokás szerint a fiúk berúgtak megint. A lányok most kivételesen nem így normálisan vissza tudtok őket vinni.Lefeküdtünk és gyorsan elaludt mindenki.

15 komment és 26 feliratkozó után új rész. A vélemény opciónál csak jelöljétek be amelyiket szeretnétek. :)

19 megjegyzés:

  1. nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon jóóóóóóóóóóóóóóóó <3 :) *-* ez a legjobb blog a világon *w*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik!! Siess a kövi résszel :))
    VIKI*

    VálaszTörlés
  3. Imádom a blogod, ez az egyetlen ,amit folyamatosan lesem, hogy van e új rész... ne hagyd abba és a kövit gyorsan.. <3333 :)

    VálaszTörlés
  4. Imádom szuper lett *.* Siess :) *.*

    VálaszTörlés
  5. Szia nagyon joooooo gyorsan kovitt!!!!!! :) <3

    VálaszTörlés
  6. Sieeeeess!! Nagyon-nagyon jóóó :D!!!<3
    <*.*RÉKA*.*>

    VálaszTörlés
  7. Sieeeeess!! Nagyon-nagyon jóóó :D!!!<3
    <*.*RÉKA*.*>

    VálaszTörlés
  8. Ügyes vaagy hozd a kövííít!! :) nagyon siess!!
    Pusz.: Zsófii <3

    VálaszTörlés
  9. Ez FANTASZTIKUS!!! siess a következő résszel!! :d
    ZSANI<3

    VálaszTörlés
  10. Ez FANTASZTIKUS!!! siess a következő résszel!! :d
    ZSANI<3

    VálaszTörlés
  11. KIrály vagy!!!Bár csak én érzem hogy egy kicsit rövid lett??Nem baj!!Szuper!!Kövitt!!!!:D Hannah

    VálaszTörlés
  12. Állati király vagy!Már holnapra várom a kövit sót.Mára! Lécciiiiiiiiiiiii!Imádom olyan ügyi vagy! :D
    Puszi:Yvett :D

    VálaszTörlés
  13. nagyon tetszik iszonyat jól írsz :D remélem hamar meglesz és hozod részt!!

    VálaszTörlés
  14. nagyonjóó :DD gyorsanköviit :PP <33
    /Helcy/

    VálaszTörlés
  15. Kövit,kövit gyorsan; :D Luluhh.;*

    VálaszTörlés
  16. Lécci Kövit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

    VálaszTörlés
  17. Mikor lesz következő rész?Am nagyon jó a blogod!Ennél jobb nincsen!

    VálaszTörlés
  18. Fantasztikus vagy!;-)

    VálaszTörlés
  19. Istenem,,,,legyen.má kövi rész!!!!!:SS Luluhh;D

    VálaszTörlés