2013. január 9., szerda

50.rész.

Vissza mentem az ágyhoz és a telefonom elkezdtem böngészni az internetet,hogy ez lehetséges-e. Nem. De ha nekem megjött akkor ez azt jelenti hogy nem vagyok terhes. De ezt Harrynek még nem mondhatom el.  Ha megtudja hogy nem vagyok terhes össze törne. Valamit ki kell találnom. De ami most jobban izgat az az hogy akkor mit láthattak a hasamban. Nem vagyok terhes, akkor betegségem van? Mindenesetre majd elmegyek az orvoshoz még egyszer, lehetőleg Londonba. Harry felkelt.
-Kicsim, té miért nem alszol?-kérdezte.
-Nem bírok aludni..-mondtam.-Gondoltam megnézem a twittert.-mondtam. Ahogy befejeztem a mondatot Harry vissza is aludt. Muszáj voltam kiszellőztetni a fejemet, úgyhogy felöltöztem és elmentem sétálni. Hajnal 5órakor vissza mentem a hotelbe és Daniellel találkoztam.
-Hé Stacy te merre voltál?-kérdezte tőlem.
-Én csak..Elmentem..Sétálni..Azt hiszem.-mondtam vagyis dadogtam.
-Nem tudod hogy sétálni mentél-e?-kérdezte mosolyogva.
-Nem.-mondtam.
-Mi a baj?-kérdezte.
-Sok minden.-mondtam.
-Hé, bennem bízhatsz. Nem mondom el senkinek. Mond el.-mondta nekem.
-Hát. Tudod, úgy volt hogy terhes vagyok.-kezdtem el mondani.- De ma megjött. És szerintem nem vagyok terhes. De ha nem vagyok az akkor nem tudom hogy mit láthattak a hasamban. Félek.-mondtam.
-Nem lesz semmi baj.-mondta.-Harry tudja?-kérdezte.
-Nem. És nem is akarom elmondani.-mondtam.
-Ne titkold el előtte. Az nem tesz jót se neked,se Harrynek és főleg nem a kapcsolatotoknak.-mondta.
-De akkor most mondjam el neki?-kérdeztem kétségbe esetten.
-Igen. Ne hazudj az csak neked lesz rosszabb! Ülj le vele és mond el neki.-mondta Dani.
-Igazad van. De félek. Annyira beleélte magát.-mondtam.
-Elhiszem. Hé 1-2 óra és mindjárt fel kelnek. Eljössz velem futni?-kérdezte Danielle.
-Futni? Én..? Hát oké menjünk.-mondtam. 
Danielle és én elmentünk futni. Vagy 2 órán át futottunk a városban. Mire vissza értünk a hotelbe,már majdnem mindenki ébren volt. Csak Louis nem. Bementünk az ebédlőbe.
-Lányok, éppen elmeséltem a fiúknak és a lányoknak hogy ha kislányunk lesz akkor mikre fogom megtanítani.-mondta Harry csillogó szemekkel.
Danielle és én egymásra néztünk, és tudtuk hogy ez egyre nehezebb lesz. Harry teljesen beleélte magát a semmibe. Én csak mosolyogtam aztán Harryre.
-És ha lányotok lesz akkor mi lesz a neve?-kérdezte Liam. 
-Én azt akarom hogy Darcy legyen.-mondta Harry és ölébe ültetett.
-Olyan sietős ez még. Hiszen hol van még az a kisbaba..-próbáltam terelni. 
-Nem, mindjárt itt lesz.-mondta Harry.-Ha fiúnk lesz akkor legyen William a neve.-mondta.
-ŐŐ...Hagyjuk ezt a témát kérlek...Danielle taníts meg arra az ételre amit valamelyik nap csináltál.-próbáltam terelni a szót és oda mentem Danihez. Liam, Niall és Zayn oda mentek Harryhez és oda súgták neki.
-Stacy, nagyon tereli ezt a baba dolgot..-mondták.
-Csak fél. De majd belenyugszik. Eljöttök velem babaruhákat nézni?-kérdezte Harry mosolyogva, majd a fiúk kimentek az ebédlőből. Eleanor,Perrie és Olív oda jöttek hozzánk.
-Stacy, miért terelted ennyire ezt a baba ügyet?-kérdezte Perrie.
-Lányok..Még sok idő van...Nem akarok erről beszélni..-mondtam.
Danielle csak nézett előre és elkezdte mutatni hogy hogyan kell megcsinálni.
-Lányok segítetek?-kérdeztem. A lányok is segítettek nekünk megcsinálni az ebédet. Mire a fiúk vissza jöttek készen is lettünk. 
-Nézd Stacy miket vettünk a kisbabánknak.-mondta Harry hatalmas mosollyal, majd mutatta.
-Minek vettél neki? Hiszen azt se tudjuk hogy fiú-e vagy lány...-mondtam, Danielle pedig csak nézett és elejtette a tányért. Liam és Niall segítettek Daniellnek össze szedni a szilánkokat amíg én Harryt félre hívtam.
-Harry miért csinálod ezt?-kérdeztem.
-Mit? Azt hogy veszek a kicsinknek sok mindent? Azért mert már szerelmes vagyok belé.-mondta mosolyogva.
-Harry ne csináld már ezt. Én nem vagyo.....-Harry félbe szakított.
-Stacy nyugi már. Csak gondolj bele, te, a kicsi Darcy vagy William és én ülünk az erkélyen és mint egy tökéletes család eleszünk.-mondta Harry. Tényleg jó volt bele gondolni, de nem 19 évesen. 
-Harry, kérlek, állj le! Én nem v...-és megint félbe szakított. 
-Stacy, ne most beszéljünk a gyermekünk jövőjéről majd ebéd után.-mondta Harry és elindult az ebédlő fele. Nem hittem el hogy meg sem hallgat. Eleanor oda jött hozzám.
-Stacy. Tudom hogy valamit titkolsz.Mi az?
-Nem vagyok terhes Eleanor. Nem lehetek az.-mondtam.
-Mi történt?-kérdezte meglepődötten.
-Megjött. Nem vagyok terhes.-mondtam.
-Nyugi.. Harry tudja?-kérdezte.
-Nem. Akárhányszor próbáltam neki elmondani nem sikerült. Mindig közbe vágott.-mondtam.
-Próbáld neki akkor szépen elmagyarázni.-mondta.-De csak ebéd után nagyon éhes vagyok.-mondta, és elindultunk enni. Leültünk az asztalhoz, és elkezdtünk enni. Louis is felébredt így délben és ő is csatlakozott.
-Lányok,ez nagyon finom lett. Ki csinálta?-kérdezte Zayn.
-Stacy, de mindannyian segítettünk.-mondta Perrie.
-Együtt csináltuk.-mondtam.
-Tudtam én hogy az én Stacym ilyen jól főz. Majd a kis babánknak is ilyeneket fog főzni.-mondta Harry.-Szerintetek rám vagy Stacyre fog hasonlítani?-kérdezte Harry és a többiek csak annyit mondtak hogy Stacyre.- Tudjátok fiúk, majd ha a ti csajotok lesz ilyen helyzetben akkor rá jöttök hogy milyen jó dolog apának lenni.-mondta Harry.
-Te nem vagy még apa.-mondta Liam.
-Még. Jól mondtad.-mondta Harry.-Kék szeme lesz az tuti.-mondta Harry.
-ÁLLJ MÁR LE.-ugrottam fel az asztaltól.-Egész nap csak azt lehet hallani hogy te arról a babáról beszélsz ami nem is létezik.-vágtam Harry fejéhez, majd kirohantam az ebédlőből. Harry utánam jött.
-Stacy, mi az hogy nem létezik?-kérdezte.
-Nem vagyok terhes. Képtelenség.-mondtam már szinte könnyes szemekkel.
-Csak azért mondod ezt mert még nem vagy képes felfogni hogy anya leszel.-mondta Harry és arcomat kezdte simogatni. Kezét eldobtam az arcomtól és újra elkezdtem neki:
-Nem gondolom ezt. Tudom. Megjött és nem tévedek. Az orvosok tévedtek.-mondta Harrynek.
-Tévedsz.-mondta Harry és akkor elmentem tőle. Elindultam a városba és Danielle utánam jött. Végig velem volt.
-Stacy, ha nem vagy terhes akkor mi az a folt?-kérdezte Danielle.


15 komment és. 22 feliratkozó után lesz új rész. Vélemény résznél döntsd el hogy melyikre értékelnéd. Jó olvasást és remélem tetszeni fog :)

17 megjegyzés:

  1. Nagyon jóó *-* én mondtam hogy jó lesz :) :D igazam voolt :3 :D

    VálaszTörlés
  2. Kövitt hamar :D

    VálaszTörlés
  3. gyorsanköviit ) nagyonjólett :PP :DD *-* ^^
    /Helcy/

    VálaszTörlés
  4. Állati Király szupcsi,de én azt sezeretném,hgy legyen baba):)
    Puszi:Yvett:D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett siess :) *.*

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett!! Siess a kövivel :) !!
    *VIKI*

    VálaszTörlés
  7. nagyon jó!!!!! :) ^^ gyorsanköviit:))

    VálaszTörlés
  8. Nagyon ügyes !! Siess a kövivel :DD
    <*.*RÉKA*.*>

    VálaszTörlés
  9. Ügyes vagy!! <3 :) nagyon siess... És legyen baba... Legyen baba!!! :):):)
    ^Katii^

    VálaszTörlés
  10. Siess a kövivel!!!!!!!!!
    DÓRI*

    VálaszTörlés
  11. Nagyooooon jó gyorsan a kövit. :)))

    VálaszTörlés
  12. Ez iszonyat jó már nagyon várom a kövit, siess :D *_*

    VálaszTörlés
  13. ez nagyon jó lett gyorsan kövit!!!

    VálaszTörlés
  14. Ez fantasztikus!! Siess és gyorsan hozd a kövit!! :D

    VálaszTörlés
  15. Ügyes vagy ez nagyon király!! Gyorsan írd meg a következő részt is ;D
    [Petraa] <3

    VálaszTörlés
  16. Lehet, hogy csak én vagyok vak, de az új háttértől nem látszik amit írtál! :) egyébként amit ki tudtam nézni, az nagyon jó volt!!! Úgyhogy CSAK ÍGY TOVÁBB :)
    Puszi $ářî :d

    VálaszTörlés
  17. Köviit:)
    olyan jól írsz!Ez a kedvenc blogom!!!;) Kamilla :)!

    VálaszTörlés