2013. január 7., hétfő

49.rész

 *Álmaimban*
Reggel felkeltem és kirohantam a fürdőszobába elvégezni a tesztet. Harry is felkelt és felült az ágyon. Elvégeztem a tesztet. Kimentem Harryhez és beleültem az ölébe. Rá néztünk egyszerre a tesztre és pozitív volt. Terhes vagyok. Harry nagyon örült hogy apa lesz. Én is örültem hogy anya leszek még ha 19 évesen is. 2nap és elmegyek Amerikából mert kezdődik az egyetem, de ez a két nap csodálatos lesz. Semmi nem ronthatja el a kedvünk.
-Stacy kisbabánk lesz.-örült Harry.
-Igen.-csókoltam meg.
Harry kifutott a folyosóra és elkezdte kiabálni hogy "APA LESZEK YAY". A lányok és a fiúk is átjöttek hozzánk és gratuláltak. Álmaimban már a 9hónap végénél tartottam amikor már a szülőszobán voltam, és nyomtam. Harry végig fogta a kezem. Mikor meghallottam hogy felsírt, sírni kezdtem, ahogy Harry is. Együtt sírtunk az örömtől. Az orvosok közölték velünk hogy kislányunk született. Ahogy kezembe adták azt a pici babát, még jobban folytak a könnyeim. Az orvosok egy idő után elvették tőlem, majd elvitték kivizsgálni. Engem elvittek a szülőszobáról egy másik kórterembe és egy két pillantás alatt már otthon voltunk Harryvel a közös házunkban a kislányunkkal akit Darcynak neveztünk el. Darcy már 3 éves volt és Harry még mindig az 1Dben volt. Egyre kevesebbet volt velünk. Amikor otthon voltunk mind a hárman veszekedtünk. 5 év után szakítottunk. Darcy nálam maradt. Harry és én nem beszéltünk többet.
Hirtelen felriadtam a telefonom csörgésére.
-Stacy kapcsold már ki..-mondta álmos hanggal Harry.
-Oupsz. Bocsi. Hány óra van?-kérdeztem.
-10óra.
-Teszteljük?-kérdeztem. Harry hatalmas szemeivel rám nézett:
-Teszteljük.
Kimentem a mosdóba. Mikor kimentem Harry ott ült az ágy szélén. Beleültem az ölébe és együtt néztük meg a tesztet. Pont mint az álmomban. A teszt szintén semleges volt. Nem tudtuk hogy akkor most terhes vagyok-e vagy sem.
-Kérjünk időpontot orvoshoz?-kérdezte Harry.
-Majd Londonban elmegyek.-mondtam.
-Nem. Ott akarok lenni.-mondta, és felhívott egy orvost. Megbeszélt vele egy időpontot mára.
11re megyünk. Elindultunk taxival a kórházba. Eleanor felhívott.
-Szia El,.köszöntem.
-Stacy ti hol vagytok?-kérdezte.
-Egy taxiban miért?-kérdeztem.
-Csak mert el akartunk menni a vidámparkba.-mondta El.
-Menjetek nélkülünk.-kiabálta be Harry.
-Oké...-mondta El.
-Majd hívlak. Szia.-köszöntem el.
-Oké szia.-majd letette a telefont Eleanor.
Megérkeztünk a kórházba. Az emberek mint mindig most is felismertek minket. Leültünk a székekre, és várakoztunk. Hamarabb bemehettünk, mert a rajongók és a paparazzik nem engedték el Harryt.  Bementünk és az orvos leültetett engem arra az ágyra. Harry ott állt mellettem.
-Mi a baj?-kérdezte.
-Nem tudom hogy terhes vagyok-e vagy sem. Mert végeztem el tegnap és ma is egy tesztet de nem mutatta ki se azt hogy az vagyok se azt hogy nem.
-Értem. Akkor végezzünk el egy ultrahangot.-mondta és átmentünk egy másik kórterembe.-Akkor csak feküdj ide fel és a pólódat egy kicsit húzd fel. Rád kenek egy kis zselét ami egy kicsit meleg lehet majd.-mondta az orvos. Lefeküdtem arra az asztalra és elkezdte a hasamat zselével szétkenni. A monitoron sok mindent lehetett látni.
-Nos Stacy. Nagyon úgy néz ki hogy van valami a hasadban. Én szerintem terhes vagy, de behívok egy nőgyógyászt hogy ő mit lát-Kiment és behívott egy másik orvost aki szintén azt mondta hogy terhes vagyok.
-Srácok gratulálok. Kis babátok lesz.-mondta az orvos.
Harry nagyon örült,már majdnem elsírta magát. Én is örültem, de nem annyira mint Harry. Féltem nagyon, de tudtam hogy Harry ott lesz végig mellettem. Már majdnem 4 hónapja vagyunk együtt és már gyerekünk lesz. Ijesztő. Az biztos hogy nagyon szeretjük egymást de akkor is furcsa. Harry és én elköszöntünk az orvosoktól és vissza mentünk a hotelbe. Mindenki az ajtóban állt és gratulált nekünk.
-Honnan tudjátok?-kérdeztem.
-Harry küldött nekem egy üzenetet.-mondta Louis mosolyogva.
-Oh értem.-mondtam és sorra öleltek meg. 
Felmentem a szobába, egyedül akartam lenni egy kicsit. Nem hittem el hogy terhes vagyok. Lefeküdtem aludni, majd hajnali 3kor keltem fel. Kimentem a mosdóba, és megláttam hogy megjött. Rájöttem hogy talán az orvosok tévedtek, de akkor mi az a folt a hasamban?


9komment és következő rész. Aki nem kommentel az légyszíves a vélemény opcionál válassza ki azt amelyiket gondolja. IRATKOZZATOK FEL és csatlakozzatok a facebook csoporthoz amit vagy chaten kérjetek el vagy pedig ha lejjebb mentek megtaláljátok.:)

14 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett :) siess a kövivel *.*

    VálaszTörlés
  2. Kövivellll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon de nagyon siess a következő résszel!!!!!!
    *VIKI*

    VálaszTörlés
  4. Köviiiii nagyon jóó !!<3

    VálaszTörlés
  5. siess :) *.* Nagyon jó lett :D

    VálaszTörlés
  6. MOST ÍRSZ ÚJAT! ÉRTED?! MOST! :DDD

    VálaszTörlés
  7. meg van a 9 :D fuck yeahhhh *-*

    VálaszTörlés
  8. nagyon jó lett siess a kövivel!:)

    VálaszTörlés
  9. Állati!Imádom!Most kérek újat!Lécci! :D
    Puszi:Yvett :D

    VálaszTörlés
  10. NAGYON IMÁDOM!! :DDD gyorsan a kövit :D

    VálaszTörlés
  11. Juj ird a kövit nagyon nagyon jó let!!! :DDD

    VálaszTörlés
  12. Nagyon ügyes vagy!! Írj gyorsaaaan kövit!!! _____<*.*RÉKA*.*>

    VálaszTörlés