2013. január 5., szombat

48.rész.

Kijöttem a mosdóból és mutattam Harrynek a tesztet.
-Ez mit jelent?-kérdezte Harry.
-Nem olyan erős csík. Ez ha jól tudom akkor kétséges.-mondtam.
-Akkor mikor tudjuk meg?-kérdezte Harry.
-Holnap újra megpróbálom.-mondtam.
Harry és kimentünk a többiekhez. Louis még mindig furcsán nézett rám.
-Mizujs srácok?-kérdezte Harry és lehuppant Niall mellé.
-Semmi..-mondták.-Mit csináltatok a szobában?-kérdezték a srácok nevetve.
-Tesztet végeztünk..-mondta Harry.
-Milyen tesztet?-kérdezte Danielle.
-Csak ilyen hogy kinek melyik ruha áll jól..-vágta rá Harry.
Eleanor és Louis odajöttek hozzám és elvittek az ebédlőből.
-Mi az hogy tesztet végeztetek?-kérdezte El.
-A terhességi tesztet. De nm mutatta meg hogy az vagyok-e vagy sem.-mondtam.
-Szóval elmondtad neki..-mondta Louis.
-Igen. Igazad volt.-mondtam.
-Mindig igazam van.-nevette el magát Louis.
-Vicces vagy Louis..-mondta El mosolyogva.-Akkor most terhes vagy? Vagy sem?-kérdezte.
-Nem tudom-mondtam.-Holnap újra próbálom.
-Vicces lenne ha az lennél.-mondta Louis.
-19 évesen nevelhetnének egy gyereket..Nem lenne az. Te lennél a helyükben te sem örülnél..-mondta neki Eleanor.
Vissza mentünk a srácokhoz és mindenkinek unott feje volt. Mindenki csak ült és nézett ki a fejéből.
-Mivan veletek?-kérdeztem.
-Nincs semmi program.-mondta Liam.
-Akkor menjünk el a városba.-mondtam.
-Már megint?-kérdezte Danielle.
-Akkor karaoke-ni, vagy mit tudom én.-mondtam.
-Én inkább lefeküdnék aludni.-mondta Zayn.
-Ja inkább pihennénk.-mondták.
Felálltak és bementek a szobájukba.Harry oda jött hozzám és átölelt, majd fülembe súgta.
-Szeretnék egy kis babát.-mosolygott.
-Harry 19 évesek vagyunk. Nem állunk arra készen hogy gyerekünk legyen.-mondtam.
-Dehogynem. Egyik álmom hogy legyen egy kislányom akinek megveszek majd mindent.És ha terhes vagy és kislány akkor végre valóra válik ez az álom.-mondta Harry hatalmas csillogó szemekkel.
-Harry halkabban már. Meghallják a többiek vagy a paparazzik.-csitteltem el Harryt.
-Hupsz. De olyan izgatott vagyok.-mondta mint egy kisgyerek.
-Ne éld bele magad.-mondtam neki.
Harryvel vissza mentünk a szobánkba és lefeküdtünk az ágyra.Harry bekapcsolta a TV-t én pedig a laptop-ot.
-Belépnél a twitterembe?-kérdezte Harry.
-Nem tudom mi a jelszavad.-mondtam.
-Ja akkor mondom. Szeretlek Stacy.-mondta.
-Én is szeretlek. Na mi  jelszavad?-kérdeztem.
-Szeretlek Stacy.
-Harry mondtam már hogy én is na mondjad már.
-Hányszor mondjam még? Szeretlek Stacy.
-Ez a jelszavad hogy "Szeretlek Stacy"?-kérdeztem.
-Igen..-nevetett.-Írod már?-kérdezte.
-Komolyan ez a jelszavad?-kérdeztem.
-Próbáld ki.-nevette el magát.
Kipróbáltam és tényleg az volt a jelszava. Harry átvette a laptopot és kiírt egy két dolgot. "#AskHarry time." meg azt is hogy "I Love You Stacy.". Aranyos volt vissza írtam a telómról hogy én is. Harry egész délután #AskHarry-t tartott. Én csak olvastam a válaszait. Este 6 óra fele abba hagyta. Elmentem lefürödni. Majd Harry is. 7órakor befeküdtünk újra az ágyba és elkezdtük nézni a Toy Storyt.Danielle benyitott és meglátta hogy Toy Story-t nézünk. Átkiabált Liamnek aki átrohant és leült az ágyra. Szép sorban jöttek a többiek is és 10 perccel később mindenki a szobánkban volt és nézte a Toy Storyt.
-Lusta népség..-mondta Harry nevetve.
Mindenki nevetett. 10 óra fele mikor vége lett a filmnek akkor mindenki kiment és megint ketten maradtunk.Harry felém fordult az ágyban.
-Velem csinálod meg ugye a tesztet?-kérdezte és megfogta a kezem.
-Igen..-mondtam.-De ne csalódj ha nm vagyok terhes.-mondtam.
-Nem fogok.-mondta.
-Érdekes hogy még csak 3 és fél hónapja vagyunk együtt és szinte minden megtörtént már velünk.-mondtam.
-Például?-kérdezte Harry.
-Majdnem elvesztettél párszor. Miattam a házad is elvesztetted. 1 hete még szakítani akartam veled a Sheilás ügy miatt, erre ma azon izgulok veled hogy terhes vagyok-e vagy sem.-mondtam neki.
-Igen..De nem vesztelek el többet.-mondta nekem Harry.
-Van benne valami. Harry ha terhes lennék velem lennél mindig?-kérdeztem.
-Ne kérdezz baromságokat. Még szép. -mondta Harry.
-Szeretlek Harry.-mondtam, majd adtam a szájára egy puszit.
-Én is téged.-mondta Harry. 
Egymás kezét fogtuk és úgy aludtunk el. Érdekeset álmodtam..

8komment és következő rész. Aki nem kommentel azt megkérném hogy alul a vélemény opcionál tegye le a voksát. Aki szokta olvasni a blogot és még nem tag a facebook csoportnak akkor csatlakozzon--> https://www.facebook.com/groups/136278953190673/. Iratkozzatok fel :)x

15 megjegyzés:

  1. wááá most kezdtem el olvasni és hát mit ne mondjak....NAGYON,NAGYON JÓÓ!
    Hozd gyorsan a kövit *-*

    VálaszTörlés
  2. NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON JÓL ÍRSZ!!!!!! <3 *----------* :3 *w*

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett..egyszerűen imádtam...siess a következővel!!! <3 :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó imádom:-D<3 siess:)*.*

    VálaszTörlés
  5. Hamar kövitt <33

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó a bLog várom a kövi részt <3 :) :D

    VálaszTörlés
  7. Kiváncsi vagyok a tesztre :D alig várom a kövit :D

    VálaszTörlés
  8. Állati király imádom!hozd ma a kövit! :D
    Puszi:Yvett! :D

    VálaszTörlés
  9. Hú imádom ahogy írsz!!Csak így tovább!Tegnap kezdtem olvasni Yvett ajánlására és nagyon jóóó! :D
    Üdv:Esztiii (amúgy csak azért így komizok Yvett után,mert ő szólt,hogy van új rész)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó!Következőt!;) Kamilla:)!

    VálaszTörlés
  11. nagyon jó gyorsan kövi részt!!!!!!*-*

    VálaszTörlés
  12. nagyon jó lett hozd gyorsan a kövit!:)

    VálaszTörlés
  13. Ez nagyon jóóóóó!! Ügyes vagx!! Siess a kövivel!!--Réka ;-)

    VálaszTörlés
  14. Siess!!!!!!!!!Olyan jóóó!!Kiváncsiii vagyook!!!!:D

    VálaszTörlés