2013. január 3., csütörtök

47.rész.

Eleanor amikor meglátta Louis-t a földszinten oda rohant hozzá.
-oh Louis várj...-kiabált utána Eleanor.
-Igen?-kérdezte.
-Milyen volt az interjú.??-kérdezte El.
-Szokásos..Miért?-kérdezte Louis.
-Miről beszélgettetek?? Rólunk kérdeztek??-kérdezte El.
-Igen. Hogy ki akar majd a későbbiekben..gyereket.-mondta Louis.
-Oh..Szóval ilyenekről beszélgettetek..És ki mit mondott?-kérdezte El.
-Mindenki azt mondta hogy igen.. De nem 19 évesen.-mondta Louis.
-Mire célzol ezzel?? Senki nem akar gyereket 19 évesen..-próbálta terelni Eleanor.
-Még Harry se.-mondta.
-Miért akarna??-kérdezte Eleanor.
-Eleanor tudod hogy nem elmondhatsz mindent senki nem fogja megtudni. Az orvos ugye nem csak ennyit mondott Stacynek.-mondta Louis.
-Louis higgy nekem.-mondta Eleanor.
-El...-mondta Louis.
-Jó nem nem csak ennyit. Azt is mondta hogy 5 napig nyomja az ágyat hogy meggyógyuljon.-vágta rá El.
-Aha..oké..-mondta Louis.-Tök mindegy mennem kell. Szia Eleanor.-köszönt el Louis Eltől egy hatalmas puszival.
Eleanor vissza jött a szobámba.  Lehuppant az ágyra és elkezdte mesélni a történteket.
-Szóval..Louis felhozta hogy az  interjún arról beszélgettek hogy  ki akar gyereket..Majd hozta hogy Harry nem akar 19 évesen gyereket.-mondta egyre halkabban El.
-Akkor tudja?-kérdeztem.
-Nem. Csak szerintem sejti. Próbáltam terelni hogy Stacy se akar és nem is tervezik meg stb..-mondta.
-Mindegy. Kivárom azt a 4 napot és minden rendben lesz.. vagy nem..-mondtam.
-Feküdj azon a 4 napon át. Majd hozok neked enni meg ilyeneket...-mondta El.
-Nem foglak csicskáztatni.-mondtam.
-Nem is fogsz. Majd magamtól.-mondta El.-De nézzünk TV-t.
Bekapcsoltuk a Tv-t. A fiúk interjújának lett vége.   Már csak köszöntek el.
-Nézzünk zenés csatornát ha ennek vége.-mondta El.
-Okés. Habár nem sok kedvem van ehhez se.-mondtam.
-STACY. Szállj ki az ágyból. Állj fel és táncolj.-parancsolt El.
Nevetve felálltam és elkezdtünk táncolni és ugrálni az ágyon. A 3 lány is átjött. 
-Eleanor nem akarsz zenét is bekapcsolni??-kérdezte Perrie.
-Hupsz de.-nevette el magát.
Bekapcsolt egy zenét. Éppen a Call Me Maybe ment. Mind az öten táncoltunk. Jó kis délután volt. 1-2  óra múlva elfáradtunk, kivéve Danielle-t. Ő tovább táncolt.
-Lányok ne már..-mondta Dani.
-Taníts meg minket táncolni.-mondta mosolyogva Oli.
-Hát oké.-mondta Dani. Elkezdett mutatni néhány tánc mozdulatot. Perrie és Eleanor próbálta utánozni, de olyanok voltak mint a majmok. Ugráltak össze vissza. Mindenki szakadt a nevetéstől.
Este 10 órakor a fiúk is megérkeztek.  Bejöttek a szobába és látták hogy mindenki a nevetéstől fulladozik. 
-Mit csináltok lányok?-kérdezte Niall nevetve.
-Perrie és Eleanor táncolni tanul.-mondta Danielle.
-Nem leszek táncos.-nevetett Eleanor.
-Én nekem van szakmám. Énekes vagyok nem táncos.-mondta Perrie.
-Pedig te még tudsz is táncolni.-mondta nevetve Dani.
-Hát öm kösz srácok.-mondta Eleanor.
-Mindegy szórakozzatok mi lefekszünk mert fáradtak vagyunk.-mondták a fiúk.
-Megyünk mi is.-mondták a lányok és kimentek a fiúkkal.
Harry lefürdött és befeküdt mellém.
-Jól vagy Stacy?-kérdezte.
-Persze. Csak elfáradtam ebbe az egészbe.-mondtam.
-Tényleg viccesek voltak ahogy táncoltak.-mosolygott Harry.
-Próbálkoztak.-mondtam.
-Mindjárt bealszok..-mondta Harry.
-Aludj.-mondtam mosolyogva és megpusziltam a vállát.
Nem kellett másodjára is mondanom. Harry elaludt. Sokáig forgolódtam az ágyon mire elaludtam.

~Másnap reggel~
Arra keltem ahogy Harry meztelenül áll a tükör előtt és öltözik.
-Jó reggelt kicsim.-köszöntött reggeli csókkal amikor észre vette hogy fel keltem.
-Ma is elmentek?-kérdeztem.
-Igen. Ma tényleg csak est jövünk megint. De pihenj. 15 perc múlva indulunk.-mondta Harry.
-Pihenek...-mondtam.
-Szeretlek. Szia édesem.-mondta Harry és elment.
Felültem az ágyon, és néztem az ablakot. Gondolatok járták át az agyam. Teljesen bele dermedtem abba a gondolatba hogy terhes vagyok. Nem történhet meg. Gondolkodásomat Eleanor zavarta meg. Hozott nekem piritóst de nem bírtam megenni. 
-Nem kérem. Nem bírok enni..-mondtam.
-Muszáj hogy egyél valamit.-mondta El.
-Nem kérek semmit.-mondtam.
-Akkor megyek..-mondta El.
-Hova mész?-kérdeztem
-A lányok megakarnak nézni valami boltot de csak én tudom hogy hol van. El kísérem őket.-mondta.
-Rendben..Szia.-mondtam.
Eleanor felállt az ágyról és elment. Egész napomat egyedül töltöttem. Aludtam..Tv-t néztem..Gépeztem..Anyuékkal beszéltem..unatkoztam. 

~Még 3 nap pihenés.~
Ez a keddi nap sem volt más mint a tegnapi napom. Szörnyű volt csak feküdni. Eleanor megint hozott enni.
-Ki tudok menni én is hogy hozzak magamnak enni.-mondtam.
-Tudom. De csak mert jószívű vagyok hozok.-mondta El.
-A fiúk hol vannak?-kérdeztem.
-Elmentek..Megint. Csak este jönnek.-mondta El.
-Ma is elmész?-kérdeztem.
-Igen ha nem baj.-mondta.
-Dehogy baj. Menj nyugodtan.-mosolyogtam. 
Persze nem akartam hogy elmenjen Eleanor de nem hagyhatom hogy miattam maradjon. Ma is ugyanazt csináltam amit tegnap.Aludtam..Tv-t néztem..Gépeztem..Anyuékkal beszéltem..unatkoztam. Este 10 után jöttek a fiúk akkor én már aludtam, de éreztem hogy Harry megpuszilja az arcom.

~Még 2 nap pihenés.~
És a szerda is úgy telt. Eleanor megint bejött..Enni hozott..Majd el is ment.Azon a napon is csak aludtam..Tv-t néztem..Gépeztem..anyuékkal beszéltem..unatkoztam. Eddig úgysem hívtam anyuékat minden nap. De nem is fogom most már mert akkor azt hiszik hogy valami bajom van. Jól hinnék..Este nem hallottam hogy megjöttek volna-e a fiúk.

~Még 1 nap pihenés.~
Reggel végre Harry mellett keltem fel. Ő még aludt. Felöltöztem és kimentem reggelizni hogy most ne Eleanor csináljon nekem.Én keltem fel legelsőnek. Majd Louis is kijött. Leült az asztalhoz és nézett..
-Mit nézel?-kérdeztem.
-Miért nem mondod el az igazat Harrynek?-kérdezte.
-Milyen igazat?-kérdeztem meglepődve.
-Azt hogy terhes vagy.-mondta Louis.
-Nem vagyok terhes. Miért lennék?-kérdeztem.
-Szédülsz..Hányingered van..Több mindent nem akarok megtudni de tuti hogy terhes vagy.-mondta.
-Nem vagyok terhes.. Basszus holnap akartunk Eleanorral csinálni egy tesztet.-mondtam és akkor Harry is betoppant a konyhába.
-Milyen tesztről van szó??-kérdezte érdeklődve.
-Őőő. Valami új sampon teszt. -mondtam.
Louis elkezdte rázni a fejét és felállt.
-Oh..Értem.Louis hova mész?-kérdezte Harry.
-Fáradt vagyok..-mondta rám nézett és elment.
-Harry vissza megyek a szobába majd jössz.-mondtam neki.
-Oké.-mondta.
Louis után szaladtam.
-Louis..Kérlek ne mond el Harrynek.-mondtam.-Ha megtudja szakít velem vagy nem tudom.-könnyesedett be a szemem.
-Nem fog azért szakítani mert végzel egy terhességi tesztet. Esetleg azért mert nem mondtad el neki.-mondta.
-Igazad van. De kérlek ne mond el.-könyörögtem neki.
-Nem fogom. Te fogod neki elmondani.-mondta és elment.
Igaza volt Louisnak. Hazudtam Harrynek. Bementem a szobába és megvártam míg Harry vissza jön. Leültem az ablak mellé és várakoztam. Harry 10 perc után betoppant. Meglátta hogy ülök az ablak mellett és szememből könnyek csordulnak ki.
-Stacy mi a baj?-sietett hozzám és leült mellém.
-Hazudtam.-mondtam.
-Miben?Mi történt?-kérdezte 
-Nézd meg a kis szekrény fiókját.-mondtam neki. Nem mertem szemébe nézni. Harry felállt és oda ment a szekrényhez. Kihúzta a fiókot és egy kis dobozt talált benne. Kinyitotta és ott volt egy terhességi teszt. 
-Terhes vagy?-kérdezte fennhangon.
-Nem tudom. Holnap fog kiderülni.-mondtam neki és könnyeim egyre szaporábban peregtek le az arcomról.
-Miért nem mondtad el?-kérdezte.
-Féltem.-mondtam halkan.
-Mitől?-kérdezte.
-Attól hogy ha elmondom szakítasz velem.-mondtam.
-Stacy, ha terhes lennél sem szakítanék veled. Egy párszor már majdnem elvesztettelek. Egy gyerek csak szebbé tenné az életünket..Csak persze nem 19 évesen. És amúgy mikor hogy?-kérdezte.
-Vasárnap..Amikor vissza jöttünk..-mondtam.
-Oh..értem..És holnap tudod meg hogy az vagy-e?-kérdezte.
-Ma is megtudhatnám, mert 4-5 napot kell várni.-mondtam. 
-Akkor nézzük meg most. Holnap is megnézzük majd.-mondta Harry.
-Komolyan?-kérdeztem.
-Igen.-mosolygott.
Kimentem a mosdóba és teszteltem. 10 perc után kijöttem.
-Harry.....


7komment és következő rész. IRATKOZZATOK FEL :)

15 megjegyzés:

  1. Nagyon jóóóóóóóóó.. :)) Kövit gyorsan :)) ♥♥

    VálaszTörlés
  2. Imádom remélem minél hamarabb meglesz a 7 komi :) <3

    VálaszTörlés
  3. Gyorsan gyorsan lécci! :D

    VálaszTörlés
  4. úr isten ez király!Imádom!Hozd ma a léccit!:D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jo!!!!!! Gyorsan kövit!!!!! :D <3

    VálaszTörlés
  6. Imádom olyan jól írsz!Ne hagyd abba soha!:D

    VálaszTörlés
  7. Zita Baromi jól írsz és csak azt tudom mondani mint tegnap! :D

    VálaszTörlés
  8. Szia, most találtam rá a blogodra, és imádom ^^ Nem csak azért mert Harry a főszereplő hanem mert nagyon jól írsz :$ Imádtam a részt, és meglepően gyorsan össze gyűlt a hét komi de nem hagyhattam ki hogy ne írjak ehhez a részhez :"D Mellesleg feliratkoztam :) Siess a kövivel, mert már nagyon várom :] xx

    VálaszTörlés
  9. Siess a kövivel!!!imádlak,imádom a blogod!!

    VálaszTörlés
  10. Istenem köviittttttttttt már!!!:-(( kiváncsi vagyok

    VálaszTörlés
  11. Ááááááá Siess nahgyon várom a kövit *-* ! Kíváncsi vagyok :P

    VálaszTörlés
  12. istenem ez nagyon jó gyorsan a kövit!!!!!nagyon várom!!!*-*

    VálaszTörlés
  13. istenem nagyon jólett gyorsan kövit!!:)

    VálaszTörlés
  14. Szuper vagy!Következőt!Kamilla;)

    VálaszTörlés
  15. Siess a kövivel !!!!

    Viki :)

    VálaszTörlés