2013. január 2., szerda

46.rész.

 Reggel ahogy felkeltem kirohantam a mosdóba hányni. Harry utánam jött.
-Stacy jól vagy?-kérdezte
-Persze. Gondolom ez normális hogy reggel hányok.-mondtam.
-Szerintem nem. Menj el az orvoshoz.-parancsolta Harry.
Felöltöztem addig Harry is szólt Elnek. Eleanor átjött a szobánkba és mondta hogy elkísér. 10 órakor elindultunk az orvoshoz. Egy fél órát vártunk , majd behívtak.
-Stacy ugye?-kérdezte az orvos.
-Igen.-válaszoltam.
-Mi a baj?-kérdezte.
-Reggel hánytam és folyamatosan szédülök.-mondtam.
-Értem. Torok fájás vagy ilyesmi?-kérdezte.
-Nem semmi csak ezek.
-Mikor közösült?-kérdezte.
-Ez kicsit személyes.-mondtam.
-Bennem bízhat. Kérem.-mondta.
-Tegnap.-mondtam.
-És mikor kellett volna megjönni?-kérdezte.
-Őőő..azt hiszem hogy ma. De ha késik az baj?-kérdeztem.
-Szóval tegnap közösült, szédül és hányingere van, ráadásul nem is jött meg?!-mondta.-Legjobb lesz ha írok fel neked egy terhességi tesztet.-mondta.
-Terhességi teszt? Mii?-kérdeztem.-Nem lehetek terhes, hiszen védekeztünk.
-Hölgyem, teljesen olyan tünetei vannak ami azt mutatja hogy terhes. Ezt váltsa ki a gyógyszertárban és szép napot önöknek.-átadta a kis papírt amire fel volt írva. Teljesen letörtem. Nem mertem elmondani Harrynek. Nem lehetek terhes. Még csak 19 éves vagyok. Júliusban töltöttem be.  Eleanor végig nyugtatott.
-Stacy nyugi nem lesz semmi baj.-veregette a hátam.
-Mi lesz ha Harry kiakad és szakít velem?-kérdeztem.
-Nem fog ezért szakítani. Lehet hogy nem is vagy terhes.-mondta.
-Mindegy váltsuk ki ezt a terhességi tesztet.-mondta.
Bementünk a gyógyszertárba és kiváltottuk a terhességi tesztet. Vissza mentünk a hotelbe ahol Harry várt az ajtó előtt.
-Na mit mondott az orvos?-kérdezte és átölelt.
-Jaj csak pihennem kell kicsit kimerültem.-mondtam neki és Ellel felszaladtunk a szobámba. Bezártuk az ajtót. Bementem a mosdóba és kipróbáltam a tesztet. El utánam kiabált hogy várjak.
-Stacy, a kimaradt menstruációd után 4-5 nappal kell megcsinálni.
-Akkor még várjak ennyit? Mi van ha addigra...-mondtam és bekönnyesedett a szemem.
-Nyugi nem lesz semmi baj. Megvárjuk azt az 5 napot, csak hogy biztosra menjünk és addig nem szólunk senkinek. Oké?-kérdezte.
-Rendben de basszus..-mondtam. Mindjárt haza megyünk. Pénteken ha kimutatja hogy terhes vagyok nem tudom mit csinálok magammal.-mondtam.
-Nyugodj már le egy kicsit. Menjünk ki és nem mondunk senkinek semmit, csak annyit hogy kimerültél ezért pihenned kell.-mondta El.
-Ha nem lennél itt nem tudom mit csinálnék.-öleltem át.
-Szeretlek Stacy tudod-mondta.
-Én is és köszönöm.-mondtam.
-Nincs mit de most menjünk mert éhen halok.-mondta El mosolyogva.
Kimentünk az ebédlőbe és Harry jött oda hozzánk.
-Stacy biztos hogy ennyit mondott?-kérdezte.
-Persze nem is értem miért nem hiszel nekem...-mondta zavarodottan.
-Furcsán viselkedsz.-mondta.
-Hé Harry gyere már elkésünk.-kiabálta utána Niall.
-Hova mentek?-kérdezte Danielle.
-Interjúra na megyek Stacy akkor pihenjél.szia.-mondta és dobott egy puszit az arcomra.
-Mit kértek enni?-kérdezte Dani.
-Rántotta.-mondta Oli.
-Igen azt régen ettem.-vágta rá El is.
Danielle megcsinálta a rántottát. Leültünk öten az asztalhoz és elkezdtünk enni.
-Pfúú. Én nem bírok most enni.-mondtam.
-Jól vagy?-kérdezte Perrie aggódóan. 
-Persze..vagyis csak egy kis pihenésre van szükségem...Az orvos is azt mondta.-mondtam sunyin majd elmentem a szobámba. A lányok csak figyeltek.
-Hé Eleanor Stacyvel minden oké?-kérdezte Danielle.
-Persze..Persze..Csak az orvos mondta hogy feküdjön..-mondta El majd ette tovább rántottáját.
Bementem a szobámba és levágódtam az ágyra és csak néztem ki a fejemből. Nem hittem el hogy terhes lennék. Hiszen sokan hánynak csak úgy és szédülnek. Nem jött meg. Na és?! Késik. Mindenre volt magyarázatom. Féltem attól mi fog történni. Kis idő múlva Eleanor rontott be a szobámba.
-Stacy. Jól vagy?
-Miért ne lennék jól?? Talán terhes vagyok.. És a legrosszabb hogy várnom kell még 5 napig hogy kiderüljön. Addigra kifejlődik..-mondtam.
-Nem fejlődik ki. Több hónap kell hogy kifejlődjön.-mondta El nevetve.
-Tudom.. de érted a célzást.-mondtam.
-Igen...Hé ha az 5 napon keresztül csak ágyban leszel akkor senki nem fog gyanút.-mondta.
-5 napig punnyadjak??-kérdeztem.
-Nem csak 4 napig. Az 5-ken már fel kelhetsz.-mondta El mosolyogva.
-Csicskám leszel.-nevettem el magam.
-Hahahaahahha NEM. De itt leszek veled.-mondta El és lefeküdt mellém.
Elaludtunk. Majd 5órakor keltünk fel arra hogy Harry bejött Louissal. Hangosan beszélgettek. Amikor beléptek az ajtón és meglátták hogy alszunk csendben beszélgettek tovább.
-Hogy hogy alszanak?-kérdezte Louis halkan.
-Stacynek pihennie kell..Gondolom El is vele maradt.-mondta Harry.
-Mi baja van?-kérdezte Louis.
-Kimerült. Hányás,szédülés..Eleanor elkísérte ma az orvoshoz.-mondta Harry
-Kimerült?...-kérdezte Louis.
-Persze. Na mindegy menjünk hagyjuk őket aludni tovább.
Kimentek a szobából és felkeltünk.
-Hallottad?-kérdezte tőlem Eleanor.
-Persze. Szerinted Louis sejti?-kérdeztem.
-Nem tudom. Nem hiszem.-mondta El.
-Nem volt valami megnyugtató.-mondtam.
-Kimegyek beszélek vele.-mondta El.
-De ne mondj semmit légyszíves.-mondtam.
-Bízhatsz bennem.-mondta El majd kiment.
A folyosón kezdte el keresni. Majd lement a földszintre.
-Oh Louis várj.-kiabált utána és oda ment hozzá...


6komment és következő rész. A vélemény opciónál válaszd ki a megfelelőt. Iratkozz fel. :)

11 megjegyzés:

  1. OMG *-* siesssssssssss kééééééééérlek :D ♥

    VálaszTörlés
  2. Remélem minél hamarabb meglesz a 6 komment mert kíváncsi vagyok :) Nagyon jó imádom :) *.*

    VálaszTörlés
  3. Nagyoon jó! Várom a kövit! :)

    VálaszTörlés
  4. Ááááááááá *-* Imádoom <3

    VálaszTörlés
  5. Siess a kövivel! :D

    VálaszTörlés
  6. Siess kíváncsi vagyok mi lessz :)

    VálaszTörlés
  7. jujj gyorsan köviiit!! *-* Nagyon jó kíváncsi vagyok mi lesz :oo ~Dominika~

    VálaszTörlés
  8. Áá gyorsan a kövit,mert megőrülök... imádoooom<3

    VálaszTörlés
  9. Állati király szuper!Hozd ma a kövit légyszi!*fiúk féle kutya szem*
    http://www.tumblr.com/tagged/sad%20harry
    amúgy benézel a blogomba?http://varatlanszerelemaz1d-velmegvelunk.blogger.hu
    Puszi:Yvett

    VálaszTörlés
  10. Nagyon siess a kövi résszel!!!!!!

    VálaszTörlés