2012. december 5., szerda

Utolsó nap Londonban. 36.rész.

 Hétfő van. Holnap indul a gépen vissza Magyarországra. Eleanor átjött hozzám segíteni pakolni. 
-Stacy biztos hogy el akarsz menni?-kérdezte.
-Tudod hogy már nincs miért maradnom. Harry utál. Így nincs értelme.-mondtam.
-Te bántottad meg, és nem utál.
-Hagyjuk ezt a témát.-mondtam.
-Rendben. Nagyon fogsz hiányozni. Nem leszel itt és így csak telefonon tudunk beszélni ez így nem jó.-könnyesedett be a szeme.
-El nehogy elkezdj sírni nekem. Te is nagyon fogsz hiányozni. Majd eljössz Magyarországra.-mondtam neki boldogan.
-Nem járhatnál itt egyetemre. Járhatnánk együtt a jogra.-győzködött Eleanor.
-Nem lehet. Nagyon nehezen jutottam be az állatorvosira. Most pedig mondjam le és menjek jogra?-kérdeztem.
-Akár.-nevette el magát El.
Eleanor telefonja megcsörrent. Harry hívta. 
-El találkozhatnánk?-kérdezte.
-Most Stacyvel vagyok. Nem tudom.-mondta.
-Fontos lenne.-mondta Harry.
-Jó akkor 1 óra múlva a Starbucks-ban.-mondta El és letette a telefont.
Eleanor felállt és lement. Utána mentem. 
-El minden oké?-kérdeztem.
-Persze csak Harry találkozni akar velem.-mondta.
-Értem. Kérlek majd mond meg neki hogy szeretem és ne haragudjon rám.-mondtam.
-Harry tudja. De azért én is elmondom neki.-mondta El.-2 óra múlva visszajövök. Addig is szia.-köszönt el Eleanor és elment.
Felmentem a szobába a telefonomért. Kerestem mindenhol de nem találtam. Felhívtam a házi telefonról és hát az ágyam alatt találtam meg. Kivettem alóla és kikerestem Harry nevét. Tárcsáztam a számot. Kicsöngött. Nem vette fel. Újra és újra próbáltam. 10. alkalommal felvette. 
-Harry? Végre felvetted. Beszélni akarok veled.-mondtam neki.
-Nincs miről Stacy. Te elmész én pedig maradok.-mondta Harry szomorú hanggal és letette.
Mindent elrontottam. A twitter csak kettőnk ügyéről csámcsogott. Ahogy olvasgattam ilyen bejegyzéseket láttam: "Nee. Mi történt Harry és Stacy álompáros volt ne :'( ". Rengeteg ilyet láttam. De láttam olyanokat is hogy: " Végre ez a ribanc leszállt a férjemről.". Már ne,m fájtak ezek az üzenetek. Az elején szörnyű volt. Már semmit nem éreztem. Bepakoltam bőröndömet és levittem az előszobába. Elena nénikém akkor jött haza. 
-Stacy.Már mész is? Nem holnap megy a gép?-kérdezte.
-De de. Csak gondoltam lehozom -mondtam.
-Éhes vagy? Hoztam a Nando's-ból ennivalót. Kérsz?-kérdezte.
-Nem köszi. Nem tudnék most enni.-mondtam.
-Harry? Kicsim minden jobb lesz tudom.-próbált vidítani.
-Harry utál. Semmi nem lesz jobb.-mondtam neki és felrohantam a szobámba.
Nagyon fájt a fejem. Szó szerint hasított. Lefeküdtem aludni hátha jobb lesz. 
*2óra múlva*
A telefonom pittyegésére ébredtem fel. Eleanor küldte az üzenetet hogy Perrie, Darcy,Kitty,én és ő menjünk el bulizni. Felhívtam hogy komolyan gondolja-e.
-El most komolyan? Ilyenkor amikor hót depressziós vagyok?-mondtam.
-Stacy nyugi van kirugunk a hámból. Mindent elfejtesz most. Utolsó napod Londonba nehogy ne élvezd ki nekem. Ja és egyébként a házad előtt vagyunk.-mondta El.
Kinyitottam nekik az ajtót.
-Nincs mit felvennem.-mondtam.
Darcy elővett a csomagtartóból egy ruhát. Gyorsan felvettem és elindultunk bulizni. A lányok folyamatosan rendeltek különféle alkoholt amit egymás után ittunk meg. A lányok azt se tudták hogy hol vannak. Én nem ittam annyit mint ők. Nagyon keveset ittam. 
-Lányok jobb lenne haza menni...-mondtam nekik.
-Stacy csak nyugodj le. Harry szeret.-mondta El.
-Nem is kérdeztem ilyet. El be vagy rúgva kérlek menjünk haza.
-De hát csak most jöttünk bele..-mondták a lányok.
-Úristen menjünk innen.-mondtam nekik és "kicibáltam" őket. 
Felhívtam Liam-et hogy segítsen őket hazavinni. 5 perc múlva már jött is. 
-Minden hálám Liam-mondtam neki.
-Miért nem mást hívtál amúgy?-kérdezte.
-Ha Louist hívom azt hiszi majd hogy én itattam le..Ha Niallt akkor ő is ivott volna..Zayn pedig...Hagyjuk...Szóval te voltál a legalkamasabb ember.-mondtam neki.
-Értem. Holnap mész vissza.?-kérdezte Liam.
-Igen. Nincs miért itt maradnom.-mondtam.
-Dehogyisnem. Harry és a barátaid.-mondta.
-Harry nem beszél velem és a barátaim egyrésze teljesen berúgott.-mondtam neki amitől elnevette magát.
Haza vittük a lányokat majd Liam hazavitt engem is. 
-Köszönök mindent Liam.-köszöntem meg  és kiszálltam az autóból.
-Hé azért holnap kimegyek a repülőtérre.-mondta nevetve Liam.
-El is várom.-mondtam mosolyogva és becsuktam az ajtót.
Liam elment én pedig felmentem szobámba és lefeküdtem az ágyra. Megnéztem a telefonom és vagy 10 nem fogadott hívást kaptam Harrytől. 
-Basszus Harry. Ha most vissza hívom felkeltem. Ajj neee-gondoltam magamban.-Reggel felhívom.
Lefeküdtem aludni de végig azon járt az eszem hogy mit akart Harry.

Ha tetszett akkor a vélemény opciónál pipáld ki amelyiket szeretnéd. A következő rész 2 komment után jön.

2 megjegyzés: