2012. december 28., péntek

Utolsó esély. 43.rész.

Megijedtem. Nem tudtam hogy ki tehette közzé a veszekedésünket Sheilával. Féltem hogy mit fognak szólni a srácok, a családom vagy éppen az 1D rajongók. A lányok próbáltak nyugtatni, de kevésbé hatott ez rám. Kikapcsoltatták velem a számítógépet, és bekapcsoltuk a TV-t. A fiúk interjúját kezdtük el nézni.
*AZ INTERJÚ*
-Srácok kinek van most barátnője?-kérdezte az egyik ember. Mindenki felnyújtotta a kezét. Egyszerre Olíviára néztünk aki meglepődött ezen.
-Niall neked is van már?-kérdezte újra.
-Igen nemrégen ismerkedtem meg vele. Nagyon szép lány.-mondta mosolyogva.
-És hogy hívják?
-Olívia.-mondta.
-Sok boldogságot nektek.-mondta mire Niall elpirult.-Harry te most két lánnyal is flörtölgetsz.-mondta.
-Egyébként ezt jó tudni.-lepődött meg Harry.Én is meglepődtem. Kíváncsian vártam a folytatását az interjúnak.
-Itt van pár kép amin Stacy-vel és egy másik lánnyal vagy.-mutatott két képet.
-Igen, de Stacy a barátnőm. Nincs más akivel csak úgy flörtölgetnék. Nem olyan vagyok.-mondta Harry.
-Egyébként kaptunk nemrég egy videót amin ez a két lány veszekszik. Hangokat nem lehet hallani annyira csak azt hogy kiabálnak.-mondta az interjús. Persze élő adásban leadta azt amikor én és Sheila veszekszünk.Legszívesebben elástam volna magam. A videót megnézték és a fiúk teljesen ledöbbentek. Látták a videón hogy ott volt El,Dani és Oli is.
-Ez nem valami javított videó?? Úgy értem hogy nem biztos hogy Stacy és ez a lány van rajta.-mondta Louis.
-Nem Louis ez igazi.-mondta Liam.
-Harry a barátnőd agresszív ez baj?-kérdezte az interjús.
-Egyáltalán nem az. Biztos meg volt az oka amiért kiabált vele. Én is biztos ezt tettem volna ha felidegesített volna.-vallotta be Harry.
-Mi is tudjuk bizonyítani hogy Stacy nem agresszív. Pont olyan mint Harry csak lányban. Kedves,rendes lány meg szép is.-mondta Niall.
-Le lehet szállni a csajomról. Ilyeneket csak én mondhatok.-mondta komolyan Harry.
-Nem hajtok Stacyre nekem ott van Oli.-nevette el magát Niall.
-Srácok akkor mindenki boldog párkapcsolatban él ez a lényeg.Ugye?-kérdezte újra az ember, és a fiúk bólogattak. - Köszönjük hogy eljöttetek ide. Hölgyeim és uraim a One Direction.-mondta az ember és elkezdtek sikítozni a lányok akik ott voltak. Az interjú vége után Harry felhívott telefonon.
-Stacy azon a videón tényleg te vagy?-kérdezte.
-Igen. De megmagyarázom.-mondtam.
-Minek kellett Sheilával kiabálnod? Azt hittem hogy este mindent megbeszéltünk.-mondta.
-Nem akartam kiabálni de hidd el meg volt az okom.-mondtam.
-Nem érdekel akkor is te kiabálsz benne. Sheila is te de hangosabban.-mondta fennhangon.
-Azt se tudod hogy mi történt most miért véded?-kérdeztem.
Harry letette a telefont. Nem értettem hogy miért akad ki olyanon amit nem is tud. A lányokkal elmentünk az ebédlőbe. Leültem az asztalhoz. Dani és Oli az ablakhoz ültek.
-Akkor most mivan veled meg Harryvel?-kérdezte Oli.
-Nem tudom. Folyamatosan talál valami okot arra hogy összeveszhessünk.-mondtam.
-Szerintem ez hülyeség. Ha hallotta volna amiket mi is hallottunk Sheila szájából...-mondta El.
-Nem lesz semmi. Majd elmondjuk Harrynek az igazat.-mondta Dani is.
-Nem kell hagyjátok én okoztam magamnak. De nem tudom hogy ki tehette fel az internetre.-mondtam.
-Miért vette fel?-kérdezte Oli.
-Jó kérdés.-gondolkodtunk el mind a négyen.
A fiúk is megérkeztek akik az ebédlőbe felé vették az irányt. Harry nem jött be. Liam oda ment Danielle-hez Niall pedig Olihoz.
-Harry?-kérdezte El.
-Őőő...Nem tudjuk.-mondták a fiúk olyan furcsán. Láttam hogy Liam és Niall egyre közelebb állnak az ablak előtt, és mintha takarnák. Oda mentem és megnéztem hogy mi van ott.
-Stacy ne..-mondtam Louis.
Kinéztem az ablakon és Harryt és Sheilát láttam lent. Lerohantam az emeletről majd a hotelből is elmentem. Sheila mintha sírt volna.Harry próbálta vigasztalni.
-Mi folyik itt?-kérdeztem meg tőlük.
-Harry hallgass rám. Stacy olyat feltételezett rólam ami nem is igaz.-mondta Sheila könnyes szemekkel.
-Mit mondott?-kérdezte Harry.
-Azt hogy vissza akarlak szerezni, mert nekem a pénzedre és a hírnevedre van szükségem.-mondta Sheila. -Nem igaz. Én csak barátkozni akartam veled újra.-sírta magát ki Harry vállán.
-Úristen legalább jobban hazudnál. Igazat mondtam, és a végén te is mondtad hogy igazam van.-mondtam neki.
-Lányok menjünk be.
Bementünk a hotelbe. A srácok így már nem tudtak minket tovább az ablakból nézni. Néztek ők minket a folyosóról. Közben a lányok elmondták azt ami történt.
-Szóval, ezért mentél neki majdnem mert féltékeny vagy?-kérdezte tőlem Harry.
-Nem. Azért mert hazudozik össze vissza. Nem veszed észre hogy befolyásol?-kérdeztem.
-Nem tenném Harryvel.-mondta Sheila.
-Úristen milyen undorító féreg vagy.-néztem Sheilára véres szemekkel.
-Sheila nyugodj le kérlek. Menj haza bármikor felhívhatsz,meghallgatlak.-mondta neki Harry.
-Szia Harry.-bólogatott majd elment.
-Stacy te normális vagy? Egész este erről beszéltünk tudtommal.-mondta nekem Harry.
-De én nem vagyok féltékeny egyszerűen amiket mondott rólam és amiket mondott rólad kiakasztott.-mondtam neki.
-Jobb lenne ha elmennél..-mondta Harry és hátat fordított nekem.
Felrohantam a szobába és elkezdtem csomagolni. El utánam futott hogy nyugodjak le.Dani és Oli is jönni akart de El mondta nekik hogy maradjanak. A fiúk Harryhez mentek hogy elmondják neki az igazat.
-Stacy állj már le.-fogta le a kezem El.
-Minek?Azért mert próbálom megvédeni?-kérdeztem.
-A fiúk tisztázzák.-mondta.
-Ennek a libának fog hinni hidd el..
Louis kihívta Elt.
-Ne hagyd hogy elmenjen. Koncertünk lesz. Sietünk vissza de ne hagyd elmenni.-súgta El fülébe és dobott egy puszit az arcára.A fiúk elmentek koncertezni. El leültetett egy székre. Bekötözte a kezem hogy ne tudjak elmenni.
-Most komolyan? El hagyj elmenni.-mondtam neki.
-Maradsz. Dani gyere  velem Oli maradj itt egy kicsit mindjárt vissza jövünk.-mondta El.
-Emberrablásnak veszem.-nevettem el magam.
-Az is.-nevetett Oli.-Basszus hívnak telefonon.-felvette a telefont és egy kicsit kiment a szobából. Gyorsan cselekedtem. Elnek nem volt annyi esze hogy a székhez köt. Így könnyebben kiszabadultam. Kifutottam a szobából, ahogy Oli észre vette futott utánam és kiabálta hogy "El Dani segítsetek.". A lányok elkezdtek utánam futni de mire ők kiértek volna a hotelből én már egy taxiba ültem be. Elvesztem. Nem találtak meg elindultam a reptér fele. Jegyet kellett még vennem a legközelebbi járatra Magyarországra. A reptérre hamar megérkeztünk mert nem volt messze a hoteltől. Megkérdeztem az egyik nőt hogy mikor indul gép Mo.-ra de csak másfél óra múlva. Azon agyaltam hogy annyi idő alatt akár a lányok és a fiúk is értem jöhetnek. Harry kivételével. Másfél órám van arra hogy átgondoljak mindent. Kezdve a találkozásunk napján.Mázlista voltam hogy 3 hónapra Harry az enyém lehetett de ennek vége. Sokáig vártam és indulhattam a géphez, mert 15 perc múlva felszáll. Elindultam és már az ajtónál voltam amikor meghallottam a nevem.
-STACY STACY STACY STACY.-hátra fordultam és Harry rohant felém.
Nem akartam vele beszélni azok után hogy nem nekem hitt. De muszáj voltam ugyanis megrántotta hátulról a kezem.
-Hagyj elmenni. Te kérted.-vágtam hozzá.
-Nem engedlek el.-mondta.
-Eddig nem is akartál látni.-mondtam neki
-Úgy sajnálom. Barom vagyok hogy nem hittem neked.-mondta.
-Igen az vagy.-vágtam rá.
-Hé. Mindegy a lényeg hogy szeretlek és nem akarlak elengedni. Stacy kérlek.
-Nem tudom. Nem akarom hogy újra ez történjen. Szinte hetente össze veszünk. Nem akarom ezt.-mondtam.
-Hé. Csak nézz rám, és szemembe mond hogy nem akarsz többé velem lenni.-mondta Harry és kezét arcomra tette.
-Nem tehetem.
-Szeretlek Stacy.-mondta.-Sajnálom amit tettem. Kérlek maradj velem.-könyörgött.
-Utolsó esély.-mondtam neki mosolyogva mire ő felkapott és megcsókolt. Mindenki aki a reptéren aki ott volt minket nézett és amikor Harry felemelt elkezdtek tapsolni. Nem értettük miért, de teljesen olyan volt mint egy filmben.Harry megfogta a kezem és elmentünk a srácokkal egy buliba. Hajnalba értünk vissza a fiúk,Dani és El teljesen berúgtak, Oli meg én tartottuk magunkat. Nehéz volt mind a hét embert vissza vinni a hotelba ráadásul nagyon büdösek voltak,úgyhogy Oli és én külön szobába mentünk. 


5komment és új rész. A vélemény opciónál kérlek jelöld be azt amelyiket gondolod. Chatbe is írhatsz :)

5 megjegyzés:

  1. Kövizt, de gyorsaaaaaan *.* nem akarom, hogy valha is bejezd :D

    VálaszTörlés
  2. Kövit :DDDD siesssssssss :D :) *.*

    VálaszTörlés
  3. ma kezdtem el olvasni és nem bírtam abba hagyni, nagyon ügyes vagy! :) kövit !!! már nagyon várom :) <3

    VálaszTörlés
  4. köviit*-* nagyon jó*-* végre kibékültek*-*

    VálaszTörlés