2012. december 12., szerda

Utazás Amerikába. 40.rész.

 Reggel 7 órakor Harry és én kipattantunk és elkezdtünk csomagolni.Majdnem 1 órán át pakoltunk.
-Stacy eltetted a telefon töltőt, a laptopokat és a fényképezőgépet?-kérdezte Harry.
-Minek fényképezőgép ott a mobil.-válaszoltam.-Egyébként te tetted el ezeket. A kis táskába tetted.
-Ja tényleg. Akkor te mit pakoltál el?-kérdezte.
-A ruhákat. A tieidet és az enyémeket.-mondtam.
-Honnan tudtod hogy nekem milyen ruhák kellenek??-kérdezte nevetve.
-Kérlek..Ismerlek..-mondtam.
Reggel 8kor lementünk reggelizni Anne még akkor jött a szobájából kómás fejjel.
-Ti mit csináltok ilyen korán?-kérdezte tőlünk.
-Eszünk?!-mondta Harry. Mind a ketten nagyon nevettünk ahogy Anne megkérdezte aranyos volt.
-Ilyen korán? Tegnap is 10kor jöttetek le.
-A-a tegnap én nem is reggeliztem.-mondtam neki.
-És ma mentek Amerikába?-kérdezte és leült hozzánk.
-Igen ma úgyhogy 2hét múlva jövünk vissza.-mondta Harry.
-Mi?? 2 hét?-kérdeztem és a kaját majdnem kiköptem az asztalra.
-Igen.Mi lesz 2 hét múlva?-kérdezte.
-Kezdődik az egyetem.-mondtam.
-Eleanornak is. Majd hazajöttök akkor egy kicsit hamarabb.-mondta nekünk Anne.
-Igen ez egy megoldás.. De nem sokkal csak 1-2 nappal.-mondta Harry.
Nevettem el magam. Háromnegyed9-et ütött az óra. Harry bepakolta a cuccainkat a kocsijába.Elköszöntünk Anne-től és elindultunk a reptérre. A srácok és El már ott volt. Danielle és Liam-en kívül. A fiúk menedzsere felhívta Liamet hogy jöjjön vagy elkésik. Egyedül El,Harry és én tudtuk hogy Danielle is jön. 10 perc múlva megjött Liam és keze egy lány kezében volt. Danielle volt ez a lány.A fiúk meglepődtek. De örültek neki ugyanis szeretik Danielle-t. Elindultunk a gép felé.
-Nekünk magán gépünk lesz?-kérdezte Niall a menedzsertől.
-Igen. Baj? Akartok emberekkel utazni? Akik egész úton zaklatni fognak titeket egy autogramért és egy fotóért? Biztos vagy benne?-kérdezte a menedzser.
-Igen.-mondta magabiztosan Niall.
-Rendben akkor Niall különgéppel megy.-mondta újra a menedzser.
-Okéé...Srácok valaki jön velem??-kérdezte Niall. Senki nem válaszolt.-Srácok ne csináljátok már..-mondta nevetve.
-Jó én megyek.-áldozta fel magát Zayn.
-Imádlak pici bró.-mondta Niall és nyakába ugrott Zaynnek.
-Óvatosan basszus a hajam..-mondta Zayn és kezdte el haját igazítani.
Liam,Louis,Danielle,El,Harry és én pedig elmentünk a magán gépre. Felszálltunk és a menedzser pedeig elment Zaynel és Niallel mert érezte hogy el fognak kavarodni. Megkereste őket, a padon ültek.
-Mi ez a kezedben Niall??-kérdezte.
-Tudod itt Angliában ezt csak úgy hívják hogy szendvics.-mondta Niall.
-Niall..-mondta és elnevette magát.
-Mi ezen a vicces??-kérdezte Niall halál komoly arccal. Zayn hangosan felnevetett. Felszálltak ők is a gépre ahogy mi is.
-Stacy te ide ülsz az ablak mellé.-mondta nekem Harry.
-Miért kéne nekem oda ülnöm?-mondtam neki.
-Mert...mert...félek a kilátástól...olyan magasan van ez az egész...cucc tudod.-mondta nekem.
-Harry ez egy repülőgép. Jó hogy magasra száll.-mondtam neki és mindenki nevetett.
-Tudod hogy szeretlek te akkor is te ülsz ide.-mondta nekem.
Leültünk. Louis és El azonnal bealudtak de Harry se bírta sokáig. 10 perc után ő is elaludt. Hárman fent maradtunk. Liamnek olyan ötlete támadt hogy filctollal rajzoljunk valamit az arcukra. Liam Louis arcát választotta, Danielle a Harryét én pedig Ellét. Én virágokat rajzoltam El arcára míg Liam péniszt Louisnak és Danielle pedig 2 embert akik éppen azt csinálják. Nagyon viccesek voltak. Vagy 1 órán át ezen nevettünk. Liam olyan hangosan nevetett hogy Harry felkelt.
-Mit nevettek?-kérdezte álmos fejjel.
-Semmi érdekeset.-mondta Liam komoly arccal.
-Ki kell mennem mosdóba..-osztotta meg velünk Harry.
Elindult a mosdó felé amikor egy hatalmas kiáltást hallottunk.
-Mi a g...???-ordította Harry. Liam kippukadt a röhögéstől. Harry visszajött és látta hogy Louis és El arcán is van rajz. 
-Ki csinálta az enyémet??-kérdezte nevetve.
-Én voltam.-nevette el magát Dani.
-És Ellét?-kérdezte.-Te voltál Stacy?-mutatott rám.
-Hé nem illik mutogatni és igen voltam.-nevettem.
-Akkor Louisét nyilván valóan te csináltad.-nevetett Harry is.-Egyébként lemosható?
-Alkoholos toll...-mondta Liam és szakadt a nevetéstől.
Harry kiment a mosdóba újra és elkezdte sikával leszedni az arcáról a két emberkét akik éppen azt csinálják. Nehezen de elkezdett lejönni róla.
-Mit kiabáltok?-ébredt fel El is.-Úristen Louis-kezdett el nevetni.-Ugye nekem is van az arcomon valami.
-Jaj csak virágok..-mondtam mosolyogva.-Harryé volt a legrosszabb.
-Hol van?-kérdezte.
-Mosdóba.-mondta Liam.
El kiment a mosdóba és látta hogy Harry szenved az arcával. Elvette az arcától a kezét és hangosan felnevetett.
-Persze nevess te is. Danielle jól rajzol.-mondta nevetve Harry. El is elkezdte leszedni. 1 óra gyötrődés után leszedték és vissza ültek hozzánk. Nevettek még egy sort ezen. Louis is fel kelt. Ő nem vette észre. Leszállás következett. Gyorsan eltelt az idő így. Leszálltunk a gépről, Louis arcán egy hatalmas dákó virít amitől aztán Liam kaphat. Rajongó kérdezte meg Louistól: 
-Miért van az arcodon egy hatalmas pénisz??
-Liam rajzolta amikor aludtam a gépen.-mondta Louis nevetve.
-Te tudtad?-kérdezte Liam meglepődötten.
-Persze. Túl hangosak voltatok.-mondta Louis.
-És nem haragszol? Nem is próbálod leszedni?-kérdezte Liam.
-Hidd el vissza kapod és amúgy is én vagyok Louis Tomlinson.-mondta Louis.
Niall, Zayn és a menedzser is megérkeztek hozzánk. Niall kezében egy hatalmas szendvics volt. Olyan ami az út elején is. 
-Még mindig ugyanazt a szendvicset eszed??-kérdezte Harry Nialltól.
-Dehogyis. Kérlek..Ez már az 5. ilyen.-kacsintott ránk Niall.
Beültünk a taxiba és elindultunk elfoglalni a hotel szobákat. Harry és én egy szobába lettünk volna de szóltunk hogy úgy akarunk lenni hogy Danielle,Eleanor és én. A fiúk egy szobába voltak. Egyébként egy egész emelet a mienk volt szóval ha valakinek olyan kedve lenne hogy a fiújával tölti az estét nyugodtan átvándorolhatott egy másik szobába. Első este így aludtunk ahogy elmondtam. Kíváncsian feküdtem le aludni hogy milyen lesz a következő nap.

2komment és következő rész. Vélemény opciónál pipázd ki azt amelyiket gondolod.


3 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik :) remélem tényleg betartod és nemsokára hozoood ;))) <3 :3

    VálaszTörlés
  2. Baromi jó lett! :D
    Danielle jól rajzol xD :)
    Meg van a két komi estére vagy 4 óra felé kérjük az új részt! :D Yvett$

    VálaszTörlés
  3. nagyonjóó :DD :)) <33
    gyorsanköviit :)) <33 *-*

    VálaszTörlés