2012. december 3., hétfő

Together forever?? 34.rész.

Harry házába mentünk reggel. Le parkoltunk a ház elé, rám nézett és mondta:
-Szeretlek Stacy.-mosolygott.
Elmosolyodtam és bólintottam egyet amivel tudattam hogy én is. Bementünk a házba és leültünk a kanapéra. 
-Mindjárt itt a nyár vége.-mondta Harry.
-Igen..Harry valamit mondanom kell.-kezdtem el mondani de Harry közbe vágott.
-Jó de először én mondom el amit akarok.-mosolyodott el és folytatta-Stacy szeretnék veled összeköltözni. Fontos vagy nekem. Az életem. És tényleg szeretném ha komoly lenne a kapcsolatunk. Szeretlek.-mondta Harry.
-Harry.. Ez váratlanul ért..-nem tudtam mit válaszolni teljesen leblokkoltam.- Rendben.-mosolyogtam el magam pedig tudtam hogy életem lehető legrosszabb válaszát adtam.
-Komolyan? úristen akkor készítek valamit inni és akkor megünnepeljük.-Nevette el magát Harry és kirohant a konyhába. Felhívtam Eleanort hogy elmondjam neki.
-Eleanor szörnyű dolgot tettem.-mondtam neki.
-Stacy mi történt?-kérdezte ijedt hangon.
-Harry megkért hogy lakjak vele. Igen-t mondtam de nem tehetem meg. Vissza megyek Magyarországra. Mindent elrontottam.-már majdnem elsírtam magam.
-Stacy nyugodj le egy kicsit. Találkozzunk és kitalálunk valamit.-nyugtatott El.
-Nem nem mehetek most el. Azzal megbántanám most.-mondtam Elnek.
-Igazad van. Azzal nem bántod meg hogy nem sokára szakítasz vele.-mondta El.
-Ajj. Basszus megint igazad van. Bele nyugodnál abba ha egyszer nekem lenne igazam?-kérdeztem mérgesen.
-Bocsánat de te csináltad magadnak a bajt. Mond el Harrynek az igazat. Most jobban megfogja érteni mint 1 hét múlva. Kérlek Stacy.-mondta nekem El és letette a telefont.
Harry vissza jött a nappaliba 2 pohárral és egy pezsgővel. Felbontotta a pezsgőt és kiöntötte a poharakba.
-Ezt az én gyönyörűségemnek.-tette hozzá és odaadta a poharat.-Igyunk arra hogy örökké együtt leszünk-mondta Harry mosolyogva.
-Harry nem koccinthatunk ilyenre.-mondtam neki.
-Akkor koccintsunk arra hogy összeköltözünk?-kérdezte Harry mosolyogva.
-Nem arra se.-mondtam neki.
-Akkor koccintsunk a jövőnkre.-mondta Harry mosolyogva.
-Nem ihatunk ezekre. Nekünk nem lesz jövőnk.-fakadtam ki és felhuppantam a kanapéról.
-Mi?Miért nem?-kérdezte Harry és a mosoly kezdett lehervadni az arcáról.
-Mert...Nekem vissza kell mennem Magyarországra.-motyogtam.
-Miért kéne?-kérdezte Harry és már egyáltalán nem mosolygott.
-Harry nekem ott  az életem. London egy utazás volt számomra ahol a világ legrendesebb fiúját ismertem meg. De ez a fiú híres, és most jön majd a turné és az ilyen dolgok. Nem lehetünk boldogak együtt.
-Én boldog vagyok-mondta Harry.
-Még az vagy. Aztán eltávolodunk. Harry szakítanunk kell.-mondtam neki könnyes szemekkel.
Harry felállt a kanapéról és oda jött hozzám. Megfogta a kezeimet és szemembe nézett.
-Stacy örökké boldog leszek veled. Nem érdekel a turné és semmi. Miattad lemondok mindenről. Nekem csak te kellesz. Senki és semmi más.-mondta Harry.
-Harry kérlek ne tedd ezt.-mondta neki és kirohantam a házból.
-Stacy-kiabált utánam Harry de én elrohantam. 
Eltűntem Harry szeme elől. Nem akartam hogy sebezhetőként lásson. Nem akartam rosszat neki de megtettem. Szörnyű ember vagyok. Itt sétálok London utcáin szememből a könnyek folydogálnak.  Gondolataim csak Harryn és a jövőn vannak. "Mit tettem. Harry szeretett és én elhagytam. Soha senki nem szeretett engem még így mint ő.- Stacy szeretlek.-Csak te kellesz nekem". Csak ezek a mondatok jártak a fejemben. Senki nem látta kisírt szemeim és piros arcom. Kivéve Niallt ugyanis ő a Nando's-ból jött kifele és meglátott.
-Stacy veled meg mivan?-kérdezte
-Hagyj békén Niall. Nem akarok beszélni.-próbáltam lerázni de nem sikerült.
-Tudom hogy baj van. Te sírtál?-kérdezte meglepődötten.
-Nem. Niall lécci nem akarok beszélni senkivel.-mondtam neki.
-Látom hogy sírtál. Stacy ne akarj lerázni.-mondta nekem.
Próbáltam elrohanni előle is de kezemet megrántotta és nem engedte hogy elfussak.
-Mit tett Harry?-kérdezte
-Semmit. Niall hagyj békén haza megyek.-ordítottam és elmentem.
Annyit hallottam hogy Niall valakit felhívott gondoltam hogy Louis-t mert 5 perc múlva a telefonom csörgött és Loui hívott. Kinyomtam. Nem akartam beszélni vele. Mentem át a zebrán de valaki újra hívott. Zayn hívott. Őt is kinyomtam de figyelmetlenségemből egy autó fékezett le előttem és csak arra emlékszem hogy a földön feküdtem.
  
                   http://www.youtube.com/watch?v=w6KYjytwr1w

Ha tetszett akkor a vélemény gombnál értékeld vagy pedig írj kommentet. 1 komment és következő rész.

2 megjegyzés: