2012. december 7., péntek

Örökké....37.rész

Reggel 9 óra van. Felkeltem az ágyból és elindultam a fürdőszobába. Összeszedtem magam, felöltöztem és lementem reggelizni. Elena nénikém kakaós csigát készített. Tudja hogy az a kedvencem. Leültem az asztalhoz.
-Biztos hogy nem fogod megbánni hogy elmész?-kérdezte nénikém és odaadta a csigámat.
-De lehet hogy megfogom. De mindjárt kezdődik a tanév és nehezen jutottam be Magyarország legjobb egyetemére. Nem hagyhatom ott.-mondtam és elkezdtem enni.
-Ide bármikor eljöhetsz. Ha szomorú, ha vidám vagy ha csak kedved támadna eljönni ide. -győzködött.
-Rendben.-mosolyogtam el magam.
-Elmegyek a boltba hozok neked ennivalót az útra.-mondta.
-Adnak a repülőgépen.
-De az nem finom.-mondta és elment.
Valaki csöngetett az ajtón. Eleanor és Louis volt. Be engettem őket. Leültünk a kanapéra.
-Hiányozni fogsz -borult nyakamba El.
-Te is nekem.
-Stacy ez egy kis apróság az útra.-mondta Louis és átadta az ajándékot.
-De én nem is kértem semmit. Srácok..-mondtam meglepődötten.
Kinyitottam az ajándékot.Egy képet kaptam tőlük amin mindannyian rajta vagyunk.
-Úristen köszönöm.-borultam nyakukba.
-Igazán nincs mit. Mikor indul a repülőgép?-kérdezte Louis.
-Majd délben.-úgyhogy amint visszajön Elena megyünk ki a reptérre.-mondtam nekik.
-Mi is kimegyünk majd csak még el kell intéznünk valamit.
Kinéztem az ablakon. Megláttam Darcyt és Kittyt. Kimentem hozzájuk.
-Lányok mit csináltok itt?-kérdeztem.
-Csak várakozunk...-mondták.
-Kire vártok?-kérdeztem.
-Aust.-kezdett bele Kitty de Darcy oldalba vágta.
-Szóval Austinra..-mondta nevetve.
-Igen.-mondta Darcy.-Összejöttünk de ne mond senkinek ez nem publikus még.
-Bennem bízhatsz.-mondtam neki.
Austin kijött a boltból és megfogta Darcy kezét.
-Mehetünk lányok?-kérdezte.
-Igen.-mondták a lányok.- Stacy nagyon fogsz hiányozni.-öleltek át.
-Ti is nekem majd hívjuk egymást.-mondtam mosolyogva és vissza mentem a házba. Elena nénikém is megjött. Tett el nekem kakaós csigát meg szendvicseket is. Tele pakolta a táskámat. Bepakoltunk az autóba és elindultunk a reptér fele. Liam,Niall,Zayn,Perrie,Louis és El már ott vártak.Kiszálltam az autóból és oda mentem hozzájuk.
-Még negyed óra és indulsz Magyarországra.-mondta Niall és átölelt.
-Igen..Azért majd beszélünk még.-mondtam nekik szomorúan. 
Eleanor észre vette hogy valami nem stimmel velem.Oda jött hozzám és átölelt. Majd Louis is átölelt és fülembe súgta hogy: "Harry jó utat kíván és hogy ne felejtsd el semmit ami kettőtök között történt." Jól esett. De ha ő mondta volna sokkal jobb lett volna. Mindenkit megöleltem és elköszöntem. Elindultam a gép felé. Felszálltam a gépre. A gépen van TV és azon híradó ment.A gép 5perc múlva indul. Egyszer csak ezt hallom:"Félbe szakítom híreinket a legújabb hírrel. Harry Styles a One Direction énekesének háza felgyulladt. Egyelőre nem találták még meg Harryt." Ahogy meghallottam felálltam és elindultam le fele a gépről. A nő nem akart leengedni a gépről mert már bezárták az ajtót.
-Hölgyem üljön vissza.
-Nem érti meg a barátom háza ég?ÉRTSE MÁR MEG.-kiabáltam.
-Tudtommal Harry Styles szingli. 
-Leszarom hogy maga mit tud. A BARÁTOM HÁZA ÉG. CS*SSZE MEG ENGEDJEN LE MOST AZONNAL.-kiabáltam neki.
Kinyitotta az ajtót és lerohantam a gépről. A srácok nézték hogy mikor indul a gép el. Nézték ahogy felszáll. Ennyit hallottam.: "Most száll fel a legjobb barátnőm. -Eleanor"
-Srácok.-mondtam nekik akik rögtön hátra fordultak.
-Stacy mit keresel itt a gép most száll fel.-mondta Liam.
-Nem érdekel Harry háza ég. AZONNAL MENJÜNK ODA. -kiabáltam és elsírtam magam.
-Hülyeség. Stacy jól vagy?-kérdezte Louis.
-Akkor majd magamtól oda megyek hagyjátok.
Kerestem egy taxit aki rögtön oda vitt. Nem tévedtem Harry háza tényleg égett. Kerestem könnyes szemeimmel az orvost.
-Hol van Harry?-kiabáltam mindenkinek.-Harry hol van?
-Nyugodjon le hölgyem egyenlőre nem találták meg.-mondta egy tűzoltó. 
-Mi a f*sz?? Ez most komoly a barátom bent ég? Tegyenek már valamit cs*ssze meg.-kiabáltam és szemeimből csordultak ki a könnyek. 
Egy tűzoltó ment oda ahhoz az emberhez akitől kérdeztem hogy hol van Harry.
-Hé Piers. A ház üres nem találtuk. Vagy elégett vagy nem volt a házban.
-Oh értem.-mondta a másik tűzoltó.
-Mi a...??-szemeimből csak a könnyek peregtek. 
          http://www.youtube.com/watch?v=tINwh9S8VN4
A fiúk is látták hogy nem tévedtem. Louis nem értett semmit. 10 Perce még Harryvel telefonált és utána már ég a háza. Niall és Liam elsírta magát. Zayn nem hitte hogy mi van. El és Perrie is a könnyeikkel küzdöttek. 
Nem láttak engem a nagy tömegbe. Én elmentem. Oda a kedvenc parkomba mentem ahol Harryvel mindig sétáltunk. Itt minden  gond megoldódott. Szemeimből csak a könnyek folytak és csak arra gondoltam hogy miattam van ez az egész. Harry nincs többé velem. Elment. Nem akartam elhinni. Elestem. Nem érdekelt semmi. Nem akartam felállni. Megakartam halni hogy Harryhez mehessek. Átgondoltam mindent amit tettem. Hülye voltam hogy egy olyan dolog miatt szakítottam vele ami teljesen lényegtelen. Nem kell nekem Magyarország amikor itt vannak az igazi barátaim. Jobb itt minden. Végig Harryn kattogott az agyam. Harry nincs itt. Egy angyallal bővült az ég. Nem akartam tovább élni. Oda jött hozzám egy magas férfi aki rögtön segített felállni.
-Stacy. Szeretlek.-mondta.
Nem tudtam ki ő. Fején kapucni volt. Levettem a kapucnit fejéről. Harry volt. 
-Harry? Úristen.-nem hittem el hogy itt van..-Te meghaltál.
-Nem nem haltam meg. Élek. És szeretlek.-mondta és átölelt.-Kérlek maradj itt velem. Nem bírom ki nélküled.
Nem hittem el hogy mi történt. Egyik percben még halottnak hiszem azt a fiút akit mindennél jobban szeretek másik percben megkér arra hogy maradjak. 
-A házad. Ég. Mi történt Harry?-kérdeztem könnyes szemeimmel.
-Felgyújtották. Nem tettem ellene semmit csak a távolból végig néztem.-mondta.
-Miért?
-Mert az jobban fájt hogy majdnem elmentél,és hogy itt hagytál. Nem akartam semmi mást. A házam sem érdekelt.-mondta nekem mély hangjával.
Átöleltem Harryt.
-Nagyon szeretlek és mindent sajnálok.-mondtam neki. Szemeimbe újra könnyek gyűltek.
-Stacy mindent megbocsátok ha maradsz velem.-mondta és szorosan ölelt.
Harry megfogta kezemet és elindultunk a házához. Tömegek álltak ott és nézték hogy hogyan ég le a ház. 5 tűzoltó autó volt kint és mindannyian oltották a tüzet. 1D-s fiúk sírtak. A lányok is sírtak. Louis megnézte telefonját és egy olvasatlan üzenet volt található rajta. Megnézte. "Fordulj meg kérlek". Louis megfordult könnyes szemétől alig látott valamit. Ahogy észre vette Harryt és engem felkiáltott és oda rohant. 
-Harry ne ijessz ránk többet-ölelte szorosan Harryt.-Stacy hinnem kellett volna neked.
Srácok is oda jöttek. Mindenkinek a szeme könnyes volt. Arcunk piros. Harry él és a kezemet fogja. Tudtam hogy minden rendben lesz amint túl lépünk ezen a sokkon. 

Vélemények opciónál pipáld ki azt amelyiket gondolod. Kommentekbe a véleményeteket. Hideget meleget elfogadok. /3komment és új rész/

4 megjegyzés:

  1. nagyonjóóó :DD imádomimádlaaaak!! <33 kövirééészt!! :))
    /Helcyvoltam :PP/

    VálaszTörlés
  2. nagyon imádoooom <3 kövit *.*

    VálaszTörlés
  3. Má' bocs de ebben semmi szufla nincs. Jónak jó de uncsi

    VálaszTörlés