2012. december 4., kedd

Kegyetlen vasárnap. 35.rész.

A földön feküdtem. Niall segített felállni a kocsi sofőrje pedig elnézést kért figyelmetlenségéért. Nem ő volt a hibás hanem én. Ha szét néztem volna nem történt volna meg.
-Stacy jól vagy?-kérdezte Niall aggódva.-Még jó hogy erre lakom különben nem vettem volna észre.
-Jól vagyok de a karom nagyon fáj.
-Beviszlek a kórházba.-mondta Niall.
-Srácok majd beviszlek titeket. Had segítsek a lánynak.-mondta az autó sofőr.
Beültünk a kocsijába és bevitt minket a kórházba. Rögtön a sűrgőségire mentünk. 
-Van itt orvos?-kiabálta Niall.
-Niall nyugi már nincs semmi baj.-mondtam neki. 
Az az orvos jött hozzánk aki  Niallt orvosolta amikor autó balesetet szenvedett. 
-Niall megint  te vagy? Mit csináltál most?-kérdezte nevetve.
-Kivéve nem én voltam. De Stacy karja nagyon fáj. Kérlek vizsgáld meg.-mondta Niall.
Bementünk egy kórterembe és megvizsgálta a kezem. 
-Áuu. Ez fáj-kiáltottam fel.
-Stacy ez bizony eltört. Be kell gipszelni.-mondta nekünk.
-És olyan lesz hogy alá lehet írni?-kérdezősködött Niall.
-Olyat kérsz Stacy?-kérdezte az orvos. 
-Igen olyat kér.-vágta rá Niall.
Elkezdtünk nevetni. Vicces volt. Niall kiment a kórteremből amíg be gipszelték a kezemet. Megjött Darcy és Kitty is.
-Úristen Stacy hallottuk mi történt. Jól vagy?-kérdezősködtek a lányok.
-Semmi bajom csak eltörtem a karom. Nem komoly.-mondtam.
-Rendben akkor kész a gipszelés ha egy hónap múlva vissza jönnél akkor levesszük. Rendben?-mondta az orvos.
-Igazság szerint és pénteken vissza repülök Magyarországra.-mondtam.
-Oh értem. Akkor írok egy papírt amit majd az orvosnak adj oda hogy le kell vennie a gipszet.-mondta és átadta a papírt.
-Köszönök mindent.-mondtam az orvosnak és kimentünk.
Az autós sofőr (aki behozott minket) is ott várt és elvitt minket Eleanor házába. Eleanor már az ajtó előtt állt, és várt engem meg a csajokat. Ja és persze Niallt is. Csak azt nem tudtam hogy ott lesz egy olyan személy akivel nemrég összevesztem. Kiszálltunk az autóból és El a nyakamba ugrott.
-Stacy jól vagy? Basszus ne csinálj ilyet többet.-mondta és erősen megölelt.
-Nyugi El jól vagyok.Kaptam gipszet minden okés most már.-mondtam.
Beljebb mentünk a házba de Harry és Louis is bent volt. Ahogy beléptünk az ajtón Harry tekintete rám vetődött. De ahogy rá néztem elnézett tőlem. Nagyon megbántottam. 
-Eleanor vigyél haza kérlek nem akarok most itt lenni.-könyörögtem Elnek.
Harry felállt és kiment a konyhába. Louis is felállt de ő oda jött hozzám.
-Stacy nagyon megbántottad. Csalódtam benned. -mondta Louis.
-Tudom. És annyira sajnálom.-harcoltam könnyeimmel.
-Beszéljetek kérlek nem akarom hogy valami butaságot csináljon.-mondta Louis.
Bementem én is a konyhába. Oda álltam Harry mellé.
-Beszélnünk kell.-mondtam neki.
Harry nem hallgatott meg. Ki ment a konyhából és elhajtott. Én is kimentem sírva a konyhából.Eleanor átölelt.És fülembe súgta hogy "Nyugi nem lesz semmi baj". Nem tudtam mit higgyek Harry nagyon kiszámíthatatlan. Féltem hogy olyat tesz amit megbán. Louis haza vitt Elena nénikémhez akinél körülbelül már nem voltam....Igazából csak nyár elején voltam  nála. Ahogy bementem az ajtón Elena nénikém oda futott hozzám. Látta hogy baj van. Átölelt majd leültünk és elmeséltem neki mindent. Majd felmentem a szobámba és bekapcsoltam a gépet. Pénteki repülő jegyet lemondtam. Kerestem egy hamarabbi járatot. Drágább volt de nem érdekelt. Haza akartam menni. Találtam egy keddi járatot így kedden fogok haza menni.

Ha tetszett akkor a vélemény opciónál pipázd ki amelyiket gondolod. A következő rész 1 komment után jön.

1 megjegyzés: