2012. december 31., hétfő

Egyforma gondolkodás. 45.rész.

Álltunk Harryvel az ajtó előtt és Zayn meg Perrie pedig feküdt az ágyon és ijedten néztek minket. Igen Perrienek és Zaynnek támadt ugyan ez az ötlet. Hamarabb meghiúsították.
-Perrie te mit keresel itt?-kérdezte Harry és leült a fotelbe.
-Szabadnapon vagyok ezen a héten. Gondoltam Zaynnel töltöm.-mondta.
-És ti is azt akartátok??-kérdezte Zayn nevetve.
-Igen, de ti gyorsabbak voltatok.-nevetett Harry.
-Mi akkor nem is zavarunk.-mondta és Harryvel elindultunk kifele.
-Hé Harry.-szólt Zayn és kezébe dobott egy kulcsot.
Harry mosolygott egyet majd át mentünk az emelet másik végébe. Leültem az ágyra Harry pedig újra a fotelbe. Folyamatosan nézett, amitől még mindig kínos helyzetbe hoz.
-Mit nézel?-kérdeztem mosolyogva.
-Gyönyörű vagy.-mondta, és oda jött hozzám az ágyra. 
-Ne túlozz.-mondtam majd elpirultam.
-Szeretlek.-mondta és elkezdte combomat simogatni.
-Harry mit csinálsz?-kérdeztem.
-Azt akarom ami miatt vissza jöttünk.-kacsintott rám.
Pólómat kezdte levenni, majd nadrágomat. Folyamatos csókolózás közben Harry ruhái is lekerültek róla. Feküdtünk az ágyon, és "anakondája" elindult belém. Fél órán át folyamatosan csak csináltuk. Az egész szobába meleg volt.  Harry lefeküdt mellém. 
-Stacy..-mondta.
-Tessék?-kérdeztem.
-Pár nap és elmész..-mondta.
-De Eleanor is jön, meg akkor szerintem Danielle is. Perrie pedig megy vissza turnézni.-mondtam.
-Nem érdekelnek a lányok...Csak te.-mondta lihegve.
-Mit akarsz mondani??-kérdeztem.
-Tudod hogy leégett a házam....-mondta.
-Igen..folytasd..
-Vettem egy új házat. És mivel elmész azt szeretném hogy oda menj.-mondta.
-Ennyi?-kérdeztem meglepődve.-Egyébként nem úgy volt hogy együtt veszünk házat?-kérdeztem.
-Hidd el hogy nem olyan ház amit régen néztünk. Nem hatalmas de nem is kicsi. Anyu házánál nagyobb, de nem sokkal.-mondta.
-Hogy vetted meg? Hiszen mindig együtt voltunk.-mondtam.
-Anyu?!-mondta.
-Nem szeretnék nélküled oda menni.-mondtam.-Majd megyek Anne-hez vagy Eleanor-hoz.
-De majd nézd meg a házat.-mondta.
-Jójó de most öltözzünk fel és keressük meg a srácokat. Egyébként nektek ma nincs koncertetek??-kérdeztem
-De, majd este  7-kor kezdődik.
-Oh értem. Most elmegyünk mi is.-mondtam.
Harry mosolygott egyet,majd kiszálltunk az ágyból és elindultunk felöltözni. Felöltöztünk, nyitottam ki ablakot is, és egy kopogást hallottunk. Harry kinyitotta az ajtót.
-Srácok milyen meleg van itt.-állított be Louis.
-Honnan tudtad hogy itt vagyunk?-kérdezte Harry.
-Kérlek. Mi is ezt akartuk Ellel csak tudtuk hogy ti is...Ezért mi inkább kihagytuk.-nevette el magát Louis.
-Durva hogy mindenki akarja. Mindegy lépjünk a témán. Hol vannak a lányok?-kérdeztem.
-Lent vannak. Itt van Perrie is.-mondta Louis.
-Tudjuk.....-nevetett Harry.
Lementem a lányokhoz. A lányoknál Starbucks-os pohár volt. 
-Stacy. Hova tűntetek??-kérdezte Danielle mosolyogva.
-Hahaha..-nevettem.
-Srácok mi elmegyünk vacsizni. Majd a koncertre vissza jövünk.-mondta Oli.
-Héhéhé..-mondta Niall.-Veletek megyünk.
Harry és Louis is lejött az emeletről és elindultunk New York legjobb éttermébe. Le volt foglalva a helyünk. Már az étel is megvolt rendelve nekünk lányoknak, a fiúk pedig akkor rendeltek. Mi lányok bolognai spagettit ettünk a fiúk meg valami gombás tésztát. Nem szeretem a gombát. Miután megettük elindultunk vissza a hotelba ahol a menedzser már várta a fiúkat. A fiúk elmentek átöltözni és felkészülni  a koncertre, mi is elmentünk át öltözni. Elkezdtünk beszélgetni.
-Perrie ti most hol turnéztok?-kérdezte Oli.
-Európában de amúgy most szabadságon vagyunk.-mosolygott Perrie.
-Stacy azért egyszer vigyél el minket Magyarországra.-mondták nekem a lányok.
-Oda is megyünk koncertezni.-nevetett Perrie.
-Komolyan?-kérdeztem.
-Igen. Eljöttök?-kérdezte Perrie.
-Kinek hagynám.-mondtam.
-Természetesen.-mosolygott El.
-Akkor én is megyek..-mondta Dani és Oli is.
-Hé..Perrie..lehet egy kicsit személyes kérdésem?? Nem annyira rólad szól..-mondta El. Dani, Oli és én már sejtettük a kérdést.
-Őőő...Persze.-mondta Perrie.
-Zaynnek mekkora?-kérdezte El. A szobában kitört a nevetés. Dani a földön fetrengett annyira nevetett. Perrie teljesen meghökkent ettől a kérdéstől de nagyon nevetett rajta.
-Hát...Kb ekkora...-mutatta Perrie.
-Liam vezet-mondta Danielle. 
-A múltkor nem Harry vezetett?-kérdezte Oli.
-Szóval ti ezt már megbeszéltétek??-kérdezte Perrie nevetve.
-Persze, csak Zaynt nem tudjuk.-mondtam.
-Kinek mekkora?-kérdezte Perrie. A lányokkal elkezdtük mutatni, és Perrie megállapította hogy tévedtünk azzal hogy Harrynek van a legnagyobb,mert Liamnek van. 

*Eközben az ajtón kívűl*
-Srácok gyertek ide ezt hallanotok kell.-mondta nekik Louis.
A fiúk oda álltak az ajtónk elé és hallgatóztak. 
-Ezek komolyan a méreteinkről beszélnek??-kérdezte Niall.
-Aha.-nevetett Louis.
Egyszer csak Niall hangosan felnevetett amit persze mi is meghallottunk. Kinyitotta Oli az ajtót, és az 5 fiú ott állt és szószerint beestek az ajtón.
-Sziasztok lányok...-mondta Liam.
Mindenki elkezdett nevetni majd eljött az idő hogy elinduljunk a koncert helyszínére. 10 perces autózás után megérkeztünk. Tombolt a tömeg amikor a fiúk a színpadra lépett.A fiúk a Na Na Na című zenével kezdték. Mi is végig táncoltunk és énekeltünk az egész koncertet. Nagyon jó volt. Miután vége lett a koncertnek vissza indultunk a hotelbe. Mára már mindenki külön szobába ment a barátjával és így aludtunk el. Reggel hányingerrel keltem fel. Szédültem is. Nem értettem...


5 komment és Következő rész. Vélemény opciónál válaszd ki amelyiket gondolod. 

7 megjegyzés:

  1. Imádom gyorsan kövit *.*<3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett.. A hallgatózós résznél szakadtam. :DD *-* ♥♥

    VálaszTörlés
  3. Nagyoooon joooo... gyorsan a köviiit*-*

    VálaszTörlés
  4. aztaaa *-* :)) nagyonjóó :DD gyorsan következőőt!! :PP :)
    /Helcyvoltam/

    VálaszTörlés
  5. gyorsan már kövi részt!!!!!;-)))

    VálaszTörlés
  6. Az "eközben az ajtón kívül"-től a végéig szakadtam!!!!!!!

    VálaszTörlés