2012. december 26., szerda

Dream. 42.rész.

Esett az eső. Dörgött az ég. A szél úgy fújt mintha szellemek lennének a hotelben. A szobában egyedül voltam. Leszálltam az ágyról és kimentem a folyosóra. Üres volt. Elindultam a fiúk szobájába hogy megkeressem Harryt de amikor benyitottam az is üres volt. Féltem. Elindultam az ebédlő fele ahol Niallt találtam meg.
-Niall, hé mi folyik itt?-kérdeztem tőle, de mintha nem is vett volna észre. Eleanor is bejött. Tőle is kérdeztem de semmi. Egyre jobban megijedtem. Louis is bejött és Eleanorral  elkezdtek beszélgetni.
-Láttad Harryt és az új csaját?-kérdezte Louis Eleanortól.
-Nagyon szép lány sokkal szebb mint Stacy vagy ki..-mondta El.
-El basszus itt vagyok én is. Milyen új csaj kérdeztem Eltől de nem vett észre. Kiabáltam nekik de semmit nem hallottak vagy láttak. Nem értettem mi van. Szemeim könnybe lábadtak. Lementem a földszintre hát ha találok még valakit. Találtam is. Liam,Zayn,Danielle és Harry is ott volt. Megörültem. Oda rohantam Harryhez átakartam ölelni de akkor oda ment egy lány és megcsókolta. Nem értettem hogy Harry miért nem ellenkezett. Felállt és felemelte a lányt és úgy csókolóztak. Rosszul esett. Sírva fakadtam. Egyedül a lány látott engem. Nevetett rajtam. Sőt beszélt is nekem:
-Azt képzelted hogy Harry örökre a tied? Szánalmas kis liba vagy. Menj vissza az országodba. Hülye p*csa.-mondta nekem. Egyre közelebb jött én pedig távolodtam tőle de annyira jött felém hogy a hotelből is kimentünk és elestem. Elkezdett nevetni amikor Harry is kijött. Ő is látott. Elkezdett ő is nevetni és kiabálták mindketten hogy "Szerencsétlen hülye". Mindenki nevetett rajtam. Ahogy feküdtem a földön, hajam csuron vizesen az arcomba szaladt, szemeimből szaporán jöttek ki a könnyek és vizes testemen ki nem nevetett volna. Testem egyre hidegebb lett. Éreztem mindent. Már majdnem lehunytam szemem amikor megláttam hogy ki ez a lány. Sheila volt. Harry exe.
-Sheila.-mondtam és lehunytam szemeim. Egyszer csak hallom hogy valaki kiabál utánam.
-STACY STACY STACY. Jól vagy?-rázott Harry és felriadtam álmomból.
-Harry.-örültem meg neki és átöleltem.
-Kicsim te miért sírsz?-kérdezte.
-Rosszat álmodtam..-mondtam halkan neki és arcomról letöröltem a könnyeket.-Miért van itt mindenki?
-Eleanor és Danielle is próbált felébreszteni de nem sikerült ezért át hívtak engem és jöttek a fiúk is.-mondta Harry.
Rájuk néztem és Eleanor szeme könnyes volt.
-Miért sírsz?-kérdeztem tőle.
-Rossz volt téged így látni. Forgolódtál és mint hogyha kínoztak volna olyan voltál. Szemeidből könnyek  folytak. Ijesztő voltál.-mondta El.
-Rosszat álmodtam.-mondtam.
-Akarod hogy veled aludjak?-kérdezte Harry.
Két hatalmas zöld szemébe néztem. Majd bólintottam egyet. A lányok elfogadták hogy Harryvel akarok lenni most, Olívia és Niall is külön szobába mentek ahogy a Louis és El is meg Dani és Liam is. Zayn egyedül maradt. Kimentek és becsukták az ajtót. Harry oda feküdt mellém és megkérdezte.
-Mit álmodtál?
-Senki nem látott csak te és egy lány. Ez a lány a barátnőd volt. Nevettetek rajtam majd csókolóztál ezzel a lánnyal.-mondtam neki halkan.
-Ki volt ez a lány?-kérdezte Harry.
-Sheila.-mondtam.
-Féltékeny vagy?-kérdezte Harry.
-Nem. Vagy mégis nem tudom. Sokat vagy Sheilával. És ez bosszantott. Rendes lány meg minden de amit mondtak róla,félek hogy elvesz tőlem és nem leszel már enyém.-mondtam.
-Soha de soha nem hagynálak el. Sheila egy haver. Régen találkoztunk és ennyi.-mondta.
-De jártatok nem?-kérdeztem.
-Nem soha. Senkinek nem beszélek a kapcsolataimról csak anyunak. Ha a srácok vagy pedig a csajok mondták akkor tévedtek.-mondta Harry.
-Szóval semmi nem történt köztetek?-kérdeztem.
-Nem.-mondta.-Őszinte vagyok veled. Szeretlek Stacy. Mindennél jobban.-mondta és átölelt.
-Én is Harry.-suttogtam fülébe.
Szorosan ölelt hogy tudassa velem hogy nem hagyna el. Így aludtunk el.Reggel vakuk villogására keltünk fel. Danielle és Liam fényképezték ahogy aludtunk Harryvel. Az internetre is feltették. A telefonunkat kezdtük el böngészni Harryvel és a twitteren trend is volt hogy "Harry and Stacy". Nagyot nevettünk de amikor megnéztük a képeket, ezek a nevetések eltörlődtek. Nagyon hülyén néztünk ki néhány fényképen,de vicces volt. Harry elkezdte Liam-et kergetni és kiabálta utána hogy miért kellett ilyen szörnyű fotót róla készítenie.Danielle pedig leült mellém.
-Minden oké Stacy?
-Persze..Csak ez az álom olyan valóságosnak tűnt.
-Mit álmodtál?
-Hát..Harry megcsalt Sheilával és csak ők ketten láttak senki más.-mondta rövidítve az álmomat.
-Úristen nem lettem volna a helyedben. Nem tudnám átélni azt hogyha Liam ezt tenné velem.-vallotta be Dani.
-Ez csak álom. Harryvel megbeszéltük este.-mondtam.
Elmosolyodott és lementünk a hotel elé ahol El és Olívia is ott volt. A fiúk maradtak a hotelbe mivel nekik ma interjújuk lesz. 4en elmentünk sétálni. 
-Olívia mesélj csak mi történt veled és Niallel az éjszaka?!-kérdezősködött Eleanor.
-Nem akarod te azt tudni.-nevette el magát Oli.
-Igaz mindannyian akarjuk tudni.-mondta El mosolyogva.
-Beszélgettünk.....-mondta és elpirult.
-Aha hallottunk ezt azt Louis-sal...-mondta El.
-Történt ez-az.-nevette el magát Oli.
-Szóval este ti voltatok mi is hallottuk.-nevetett Dani.
Rengeteget nevetünk a lányokkal. Már kezdtem elfeledni azt amit álmodtam amikor találkoztam Sheilával. Oda jött hozzánk átölelt és fejemhez vágta:
-Mi az hogy fel sem hívsz és ezekkel a senkikkel mész el sétálni?
-Ájjál le most azonnal mert ezek a lányok a legjobb barátnőim. Te meg egy senki vagy nekem. Az hogy tegnap még elhittem neked hogy nem akarsz már Harrytől semmit életem legnagyobb baklövése volt.-ordítottam vele.
-Miket beszélsz? Harry nem jelent nekem semmit. Mi az hogy le senkizel engem?-mondta felháborodottan.
-Nekem ne mond azt hogy neked nem kell. Nem vagyok vak. Tegnap este a koncert után végig a nyakán lógtál. Nem érdekel mit csinálsz de a húzz el a pasim közeléből.-mondtam neki míg a lányok megmaradtak hátul.
-Jó a szemed kis csajszi. Tudod mi a baj? Amit akartam mindent megkaptam pénzről ékszerről pasiról kezdve mindent. Harryt is megfogom. Mit tudnál te megadni neki amit én nem?-nevetett.
-Szeretet.-mondtam.
-Ugyan már. Hírnévre és a pénzére hajtasz. Undorító kis csitri. Az egy dolog hogy ez az a két dolog ami legszebb Harryben..-mondta.
-Takarodj innen most. Ha megakarod tartani a kis varrott hajad most azonnal eltűnsz.-mondtam mérgesen és majdnem neki mentem csak a lányok lefogtak.
-Undorító féreg.-mondta nekem Sheila és elment. 
-Lányok ha nem fogtok le ennek a lánynak nem lenne szeme se. Hinnem kellett volna nektek tegnap.Nem haragszotok?-kérdeztem.
-Nem..-mosolyogtak a lányok és megöleltek.
 -Jó kemény vagy. Nem láttalak még ilyennek.-nevette el magét El.
-Nem hagyom hogy azt állítsa rólam hogy Harry a pénzéért és a hírnevéért kell nekem. -mondtam.
-Ne is...-szólt közbe Oli.
-Szóval vissza térve akkor lefeküdtél Niallel vagy sem?-kérdezte Danielle.
-Igen de senkinek ne mondjátok.-pirult el Oli.
-Nyugii.-mondtuk.
-Tényleg olyan kicsi neki mint amilyennek mondják?-kérdezte érdeklődően Dani.
-Átlagos méretű..-nevette el magát Oli és elkezdte mutatni hogy mekkora. Rengeteget nevettünk ezen.
-Hah Liam még viszi a prímet.-mondta Dani nevetve és ő is megmutatta. 
-Harry nyert..-mutattam meg én is.
-Lehet hogy Harrry nyert de Louis-é a legvastagabb...-nevetett El.
-Fúj El nem voltunk erre kíváncsiak..-mondtam.
-Vajon Zaynnek mekkora lehet?-kérdezte Oli.
-Jó kérdés...Majd megkérdezzük Perrie-t..-mondta El.
A lányokkal nagyon jó volt a sétálás de mire vissza értünk a hotelbe és felmentünk az internetre mindenhol Sheila-én vitát lehetett látni. Valaki levideózta....De ki?


4komment és kövi rész. A vélemény opciónál pipázd ki azt amelyiket gondolod. Aki olvassa és szeretne infromációkat megtudni a történetről csatlakozzon ide--> https://www.facebook.com/groups/136278953190673/

5 megjegyzés:

  1. omg .;D ez baromi jó lett ^^ kövííít de gyorsaan :)

    VálaszTörlés
  2. a végexddd Mikor lesz kövi rész??*-* Már annyira várom hogy most mi lesz Harry és Stacy között*-* ~Dominika~

    VálaszTörlés
  3. Koviit.:Dxddd nagyon nagy volt:'D

    VálaszTörlés
  4. Kövit *.* Alig bírtam ki a szünetet... gyorsan hozzad :DDD

    VálaszTörlés
  5. Imádom alig várom a kövi részt :) *.* >.<

    VálaszTörlés