2012. december 8., szombat

Big chance. 38.rész.

2hét és vége a nyárnak. Szüleimet értesítettem hogy nem utazom haza hanem itt maradok Londonban. Nem nagyon örültek. Gépre ültek hogy megbizonyosodjanak arról hogy normális vagyok-e. Harry szüleinél voltunk. Ők is oda jöttek. Anne nagyon rendes volt velem ezek után is. Szüleim megérkeztek. Féltem reszkettem hogy mit fognak mondani. Kimentem hozzájuk.
-Sziasztok.-mondta remegő hangokkal.
-Stac jól vagy?-kérdezte apu és átölelt.-Mi van a kezeddel?
-Igen persze. Ez csak egy kis baleset volt 1 hónap múlva leveszik a gipszet.-beljebb mentünk a házba ahol leültünk a székekre. Anne hozott a szüleimnek teát. 
-Szóval akkor....-szüntette meg Harry a csendet.
-Szeretnék kiköltözni ide Londonba.-félve közöltem szüleimmel.
-Azt hittem hogy beteg vagy....-mondta anyu.
-Kicsim 2 hét és kezdődik az egyetem. Suliba kell járnod.
Harry és Anne csak kapkodták a fejüket. Nem értették hogy mit beszélünk. 
-Igen de itt is járhatok egyetemre. Eleanorral. Ő is most kezdi szeptemberbe. A jogra járnánk.-mondtam.
-A jogra?-kérdezték egyszerre a szüleim.
-Igen.-mondtam.
-Rendben. Ha szeretnél itt maradni akkor maradj nyugodtan.-egyezett bele apu.
-Na de édesem. Én is itt vagyok.-bökte oldalba anyu aput.
-Anyu nyugi már Harry vigyáz rám és Anne is nagyon megértő. Úgy viselkedik velem mintha a lánya lennék.-mondtam.
-Legyen. De szeretném ha rendesen tanulnál és nem piálnál buliznál meg stb...-mondta anyu.
-Imádlak anyu.-öleltem át anyut. 
-Mi elmegyünk Elena nénikédhez ha már itt vagyunk. Elvinnétek?-kérdezte anyu.
-Igen.-mondtam.
Kimentünk Harry autójához és elvittük anyuékat Elena nénikémhez. Kiszálltak a kocsiból. És bementek Elenához.
-Harry igen.-mondtam neki mosolyogva.
-Mi igen?-kérdezte.
-Szeretnék veled össze költözni.-mondtam neki.
-Akkor mehetünk házat nézni?-kérdezte nevetve.
-Természetesen.-mondtam neki.
Elindultunk házakat nézni. Voltak hatalmas házak amik Harrynek bejöttek de nekem nem. Volt olyan is ami kicsi de családias ház volt. Ez nekem jött be. Nehéz úgy dönteni hogy az egyik fél nagy házat akar a  másik pedig kicsit.Több óra ház nézés után úgy döntöttünk hogy holnap folytatjuk. Elmentünk a Starbucks-ba. Leültünk egy asztalhoz. Kihozták az epres turmixomat és Harrynek a kávéját.
-Harry az a férfi folyamatosan engem néz..-mondtam Harrynek.
-Ki?-fordult hátra.-Ő az egyik leghíresebb fotós. Rengeteg modell karrierjét indította már be.-mondta.
-Danielle-t is ő fotózta?-kérdeztem.
-Danielle táncos. De a róla készült képeket ő csinálta. Velünk is rengetegszer dolgozott.-mondta Harry.
A férfi felállt és elindult felénk.
-Harry Styles és barátnője Stacy Knight. Örvendek srácok.-mondta nekünk.
-Szia Bill. Mi van veled? Csak egy képet engedek meg.-mondta Harry és elkezdett pózolni.
-Ez nagyon jó póz Harry úgyhogy tartogasd a holnapi fotózásra. De én most Stacy miatt jöttem ide.-mondta.
-Miattam? Minek?-kérdeztem.
-Azért mert szeretném ha nekem dolgoznál. Remek modell lehetne belőled. Tökéletes alak gyönyörű arc. És a fiúkkal is sokszor lennél így együtt. Na mit szólsz?-kérdezte.
-Huh hát ez most sokkolt. De nem hiszem hogy a modellkedés nekem menne. -mondtam.
-Itt a telefon számom ha meggondolnád magad.-mondta és átadta a telefon számát majd elment.
-Stacy idióta vagy ha nem vállalod el. Karrier indító a pasi. Hívd fel és mond meg neki hogy el akarsz menni egy próba fotózásra.-mondta nekem Harry.
-Nem tudom. Várj nem is mondott olyat hogy próba fotózás is lenne.-mondtam.
-Tuti lenne. Mindegy menjünk haza fáradt vagyok.-mondta Harry.
Vissza mentünk Anne házába. Egész este ezen az ajánlaton gondolkoztam. Mi van ha elfogadom.Híres leszek? Mi van ha hagyom hogy el felejtsen engem Bill vagy ki is..
Sokat agyaltam ezen de már tudom mit fogok tenni.

2komment és következő rész. Vélemény opciónál pipázd ki azt amelyiket gondolod.

3 megjegyzés: