2012. december 29., szombat

44.rész.

Reggel amikor kimentem Olival a folyosóra csak bűzölgő illatokat éreztünk. Bementünk a fiúk szobájába ahol a lányok is ott voltak. Egymás hegyén hátán aludtak. Elkezdtünk nevetni, és pizsamánknak egy részét az orrunkhoz tettük. Kinyitottuk az összes ablakot, hogy szellőztessünk. Oli lefotózta őket ahogy alszanak. Nagyon vicces volt. Egyszer csak Niall fel kelt. Majd felrázta a többieket is. Mindenki felkelt kivéve Elt és Danit. Kijöttünk az ebédlőbe. Oli és én frissek voltunk míg a többiek hót kómás fejjel csoszogtak ki egy kávéért.
-Szóval berugtunk.-állapította meg Zayn.
-Csak egy kicsit.-nevette el magét Oli.
-Oli és én nem rugtunk csak be.-mondtam.
-Én csajom látszik.-ölelt át Harry.
-Hogy jöttünk haza??-kérdezte Liam.
-Az egy vicces történet. Szóval az úgy volt, hogy hajnali 3órakor összeszedtünk titeket a buliból. Stacy fogta Harryt,Elt és Liamet. Én pedig Niallt,Danit és Zaynt. Louis te még éppen jártál a lábadon szóval te tudtál egy ideig jönni. Nehezek vagytok.-nevette el magát Olívia.
-És aztán amikor nagy nehezen ide értünk a lépcsők jöttek. Na itt egy órát szenvedtünk mire mindenkit felhoztunk.-folytattam én.
-Miért nem használtatok liftet?-kérdezte Louis.
-Mert..Az túl egyszerű lett volna.-nevetett Olívia.
-Szóval. Első próbálkozásra mindenkit fel akartunk vinni de ebből csak 1 ember sikerült a többiek vagy össze estek vagy például Liam legurult a lépcsőről. Azért van a kezeden egy lila folt.-nevettem.
-Aucs.-nevetett Liam.
-Aztán 1 óra szenvedés után mindenkit felhoztunk és bevittük a szobába.-folytatta Olívia.
-Igen. Nem kell megköszönni.-nevettünk.
Közben El és Dani is kicsoszogott az ebédlőbe.
-Kértek teát vagy kávét?-kérdezte Zayn.
-Hideg zuhanyt kérek.-mondta kómás fejjel Dani.
-Én meg valami olyat amitől vissza alszok.-mondta El.
-Srácok készüljetek ugyanis 1 óra múlva megyünk városba szét nézni.-mondtam.
Elindult mindenki a szobájába hogy valami életteli külsőt csináljon magának. Felöltöztünk és1 óra múlva lent találkoztunk a hallban. Még mindig hülye fejük volt de végülis ez minket nem izgatott mi csak el akartunk menni a városba.
-Harry,Niall és Zayn  hol van?-kérdezte El.
-Nem tudom..-mondtam. -Mi azért induljunk el majd jönnek.
Elindultunk kifelé amikor Dani kilépett az ajtón egy vödör hideg vizet öntöttek rá. Szakadtunk a nevetéstől és amikor Dani felnézett látta hogy Harry,Niall és Zayn integet és szakadnak ők is. Nagyon vicces volt. Valószínűsítettük hogy ez felfog kerülni az internetre. Szegény Danielle ahogy ott állt csuron vizesen és körülötte mindenki nevet. A végén ő is elkezdett nevetni de amikor meglátta hogy a fiúk lejöttek a tetőről elkezdett feléjük rohanni, a fiúk meg ijedt fejjel rohantak előle.
-Az én csajom.-nevetett Liam.
-Nem kéne leállítanod?-kérdezte Louis.-Elfog csúszni.
-Na ez igaz.
Liam elkezdett Danielle után futni hogy megállítsa. Danielle nem állt meg a fiúk meg külön váltak hogy Daninek nehezebb legyen el fogni őket. Komolyan mondom ezt látni kellett volna ahogy ezek 5en kergetik egymást. 10 perc után Danielle eltűnt. Liam oda jött hozzánk hogy nem láttuk-e. A fiúk is oda jöttek. Csak úgy kapkodták a levegőt.
-Danielle gyors.-mondta Niall és majdnem kiköpte a lelkét.
Danielle előjött. Másik ruhában volt és a haja is száraz volt.
-Ezt hogy csináltad ennyi idő alatt.?-kérdezte Eleanor.
-Titok.-mondta Dani.-Srácok ezért még kaptok.-nevetett Danielle.
-Tény és való hogy vicces volt de elindulunk végre?-kérdezte Olívia.
-Igen.-válaszoltuk.
Elmentünk a sétáló utcába. Rajongók és fotósok jöttek utánunk. Harryvel külön váltunk.
-Most csak ketten lehetünk.-mondta nekem Harry.
-Ketten, sok másik emberrel.-nevettem.
-Igazad van...De engem csak te érdekelsz.-mondta.
-Kérdezhetek valamit?
-Persze.-válaszolta.
-Tegnap ugye nem a fiúk mondták el neked hogy miért vesztem össze Sheilával. Ki volt?-kérdeztem.
-Éreztem hogy ezt fogod kérdezni. A fiúk is mondták de nem nagyon hittem el. Csak amikor tudod Sheila barátnője oda jött koncert után hozzám, és elmondta hogy Sheila megkérte hogy vegye videóra azt amikor összevesztek. A hangok jól kiszűrhetőek voltak. Mindent értettem. Ebből az egészből csak azt sajnálom hogy nem neked hittem.-vallotta be.
-Értem. Szóval az egészet Bridget vette fel..-mondtam meglepődve.
-Igen. De nem számít, most már csak neked fogok hinni.
-Eddig nem csak nekem hittél?-kérdeztem.
-Stacy nem úgy értem.-nevetett.
-Értem én...
-Ma leszünk egy szobába.?-kérdezte Harry.
-Mit akarsz te csinálni.??-nevettem.
-Tudod te..-nevetett ő is.
-Tudom. De egyébként ha ma sem rúgsz be , akkor oké.-mondtam neki.
-És mi lenne ha mi most vissza mennénk a hotelbe??-kérdezte.
-Nem szeretnék bele látni a fejedbe most.-mondtam neki.
-Elég piszkos. Na mennyünk vissza kérlek.-mondtam.
Visszafordultunk és a hotel felé vettük az irányt. Ahogy beértünk a hotelbe Harry felkapott és elkezdtünk csókolózni. Kinyitotta az ajtót és akkor megláttunk egy párt.
-Hát ez nem csak a mi ötletünk volt...-mondta Harry.


5komment és új rész. Komiba írd le hogy szerinted melyik pár az akinek ugyanez volt az ötlete.

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett hamar kövit *-*

    VálaszTörlés
  2. A végén akkorát szakadtam :) *.*:D Nagyon jó lett :)>.<

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó kövit. Domcsii voltam :)xx.

    VálaszTörlés
  4. jó lett :) várom a kövit :) xxx

    VálaszTörlés
  5. uhh.. *-* :$$ nagyonjóó, csak siess :PP :) <33
    /Helcyyvoltam/

    VálaszTörlés
  6. Nagyoooon jóó :D Gyorsan a kövit :D

    VálaszTörlés
  7. Omg *-* ez nagyon jó lett :D ♥ siessss by.: Biaa

    VálaszTörlés