2012. december 15., szombat

41.rész

Ahogy felkeltünk reggel lementünk reggelizni. Harry már az ajtóban várt rám. Kiléptem az ajtón és megfogta a kezem.
-Mehetünk reggelizni?-kérdezte nevetve és reggeli csókkal köszöntött.
-Persze.-mosolyogtam el magam.
Elindultunk lefelé a lépcsőn amikor Niall felugrott Harry hátára.
-Vigyél katonám az ősi étteremben ahol a cézár salátát neked találták ki.-mondta Niall érdekes hanggal.
-Niall valami bajod van?-kérdezte Harry és ledobta hátáról.
-Ja semmi csak éhes vagyok.-mondta és elfutott az étterembe.
Harry és én tovább mentünk, csatlakozott hozzánk Louis és El is.  Bementünk az étterembe leültünk az asztalhoz és 5 perc után Danielle és Liam is csatlakozott hozzánk.
-Zayn hol van?-kérdezte El.
-Látod ott azt a magas bácsit? Ha kicsit jobbra nézel megtalálod Zaynt ahogy egy tálcán nézi azt hogy hogy néz ki.-mondta neki Liam. Elkezdtünk nevetni.
-Srácok mikor kezdődik a próbátok?-kérdezte Danielle.
-Azt hiszem hogy 3 órára kell ide vissza jönnünk, de addig szabadok vagyunk.-mondta Harry.
-Akkor elmegyünk a városba?-kérdezte Louis.
-Ha szeretnéd.-mondta Niall tele szájjal.
Megettük a reggelit és elindultunk a városba. Mindenhol Papparazik követtek minket. Rengeteg sikítozó lány jött mellettünk és fotóztak minket. Harry szorosan fogta kezem hogy el ne vesszek a tömegben. Danielle és Eleanor folyamatosan mosolyogtak.
-Srácok akkor mi elmegyünk sétálni kettesben.-mondta nekünk Liam.
-Oké menjetek nyugodtan. Sziasztok.-köszönt el Louis és integettünk nekik.
-Niall te mit akarsz ma csinálni?-kérdezte Zayn.
-Hát én..Azt hiszem kimennék a reptérre.-mondta halkan.
-Minek mennél te oda?-kérdezte Harry.
-Mert jön a csaja.-mondta nekünk Louis nevetve.
-Hahaha. Nagyon vicces. Nem a barátnőm csak barátok vagyunk.-mondta Niall.
-De tetszik?-kérdezte Zayn.
-Igen nagyon szép lány csak bonyolult lenne ez az egész. Ő Amerikában én pedig Londonban élek.-mondta Niall.
-Stacy és én is megoldottuk.-mondta Harry.
-Kicsin múlott.-vágtam közbe Harry szavába.
Harry megpuszilta az arcom. Louis és El bementek egy boltba ruhát venni mert Louis csak 2 felsőt hozott 2 hétre. Harry,Zayn,Niall és én tovább mentünk.
-Nem akarunk megnézni egy filmet a moziba kérdezte Zayn.
-Én kihagynám.-mondta Niall.-Szerzek egy taxit és megyek a repülőtérre sziasztok.-köszönt el Niall és elment.
-Ti srácok?-kérdezte Zayn újra.
-Nekem nincs sok kedvem most ehhez.-mondta Harry.-Neked Stacy?
-Nekem mindegy.
-Nem akarunk filmet nézni bocsi Zayn.-mondta Harry nevetve.
-Hát jó..Akkor egyedül megnézek egyet.-mondta és elment.
Harry és én tovább sétáltunk amikor találkoztunk Sheilával és Bridgettel.
-Sheila régen láttalak.-mondta neki Harry és Sheila átölelte.-Szia Bridget.
-Hi Harry.-mondta Bridget.
-Lányok ő a barátnőm Stacy.-mutatott be Harry és Sheila úgy nézett rám mint akit azonnal el kell taposni. Sheila Harry egyik barátja de mindenki tudta hogy régóta bejön neki Harry.
-Velünk jöttök lányok?-kérdezte Harry.
-Mióta vagytok együtt?-kérdezte Bridget.
-Nyár elején jöttünk össze.-mondta Harry mosolyogva.
Sheila végig ott volt Harry másik oldalán és folyamatosan bókolt neki. Harry persze élvezte és néha ő is vissza bókolt.
-Harry mindjárt 3 óra van. Nem kéne vissza menned?-kérdeztem tőle.
-De de akkor menjünk vissza.-mondta Harry.
-Veletek mehetünk?-kérdezte Sheila.
-Persze.-mondta Harry.
Elindultunk vissza a hotelbe. Liam és Danielle voltak még ott de utánunk megjöttek a többiek is. Niall Olíviával jött.
-Olívia igaz?-kérdezte Zayn.-Örvendek.-mondta.
-Szia Zayn.-köszönt Olívia.
-Lányok.-jött oda hozzánk Niall.-Olívia aludhatna veletek?-kérdezte.
-Persze nyugodtan.-mondtuk mosolyogva neki.
-Minden hálám.-mondta.
Olívia és Niall felmentek lepakolni a szobánkba. Addig Louis kezdte el Harryt kérdezgetni.
-Mit keres itt Sheila?-súgta Harrynek.
-Találkoztunk velük és elakartak jönni.
-Ebből nem lesz jó vége hogy itt van. Sheila azóta szerelmes beléd amióta találkoztatok.
-Nyugi nem lesz semmi. Majd ma elmennek és nem fogok vele újra találkozni. Stacy-t szeretem nem Sheilát.
A srácok elmentek a próbára mi pedig 4en pontosabban 6an. Sheila és Bridget folyamatosan rajtunk lógott abban az időszakban amikor a srácok nem voltak velünk. El és Dani félre hívtak engem hogy beszélniük kell velem.
-Stacy figyelj, Sheila csak Harryt akarja a helyedben vigyáznék Harryre. -mondta El.
-Régóta szerelmes Harrybe és talán régen jártak is pár hetet. Nagyon vigyázz-fejezte be Danielle.
-Lányok nyugi már. Sheila csak örült annak hogy újra látta Harryt. Semmi hátsó szándéka nincsen.-mondtam.
-Ha mégis mi szóltunk.-mondták a lányok.
Nem hittem el mivel nem adott rá okot hogy féltékenykedjek. Jó fejnek tűnt.
-Stacy-kiáltott nekem Sheila.-Elmegyünk ma bulizni?
-Ma nem biztos nem.-mondta neki.-Ma van a fiúknak koncert és nem akarom kihagyni.-mondtam.
-Értem.Milyen koncert?-kérdezte Sheila.
-A fiúknak. 1D-s koncert.-mondtam.
-Mi is mehetünk?-kérdezte Sheila.
-Igen. -mondtam nekik.
Sheilával elmentem a városba. Vásárolgattunk ezt azt és tök jól el beszélgettünk. Vissza mentünk a hotelbe a lányok is ott voltak.
-Mehetünk a koncertre?-kérdezte Olívia.
-Igen persze.-mondtam
Át mentünk a színpadhoz, a fiúk már fel voltak öltözve.Harry oda jött hozzám megcsókolt és felment a színpadra. Elkezdték a koncertet. Nagyon jó hangulatot csináltak kár hogy ilyen hamar vége lett. Vissza mentünk a hotelbe és lefeküdt mindenki aludni kivéve Harryt és engem.
-Tetszett a koncert?-nézett rám hatalmas szemeivel.
-Nagyon jó volt.-mondtam neki.
-Mi a baj?-kérdezte.
-Semmi csak szerettem volna ha ma ketten legyünk.-mondtam.
-Ketten voltunk.
-5 percig aztán meg Sheilával és Bridgettel.
-Sheila egy barát.-mondta Harry.
-Tudom nem gondoltam azt hogy többet akarsz tőle.-mondtam.
-Rendes lány..-mondta Harry.
-Az.-mondta én is.
-Alszunk együtt?-kérdezte Harry.
-Van kulcsod a másik szobához?-kérdeztem nevetve.
-Nincs..-mondta.-Majd holnap szerzek.
-Rendben. Megyek aludni.-felálltam és elindultam az ajtó felé.
-Stacy. Szeretlek.-mondta Harry.
-Én is.-mondtam neki.
Bementem a szobába és lefeküdtem aludni. Furcsa dolog történt..

A következő rész minimum 3komment után lesz. A vélemény opciónál pipázd ki azt amelyiket gondolod. Aki olvassa és szeretne infromációkat megtudni a történetről csatlakozzon ide--> https://www.facebook.com/groups/136278953190673/

4 megjegyzés:

  1. OMG *-* baromi jó lett :DDD kövíííííííííííííííít :D ♥ u.i.: de rég nem írtam kommentet :S XD

    VálaszTörlés
  2. nagyooon jó gyorsan a kövit... :))

    VálaszTörlés
  3. gyorsankövetkezőréééészt!!!! <33 :)) imádomimádlaaak :DD :) :$$ nagyonjóóóóóóóó, csak így tovább ;)) :)
    /Helcyvoltaam :PP/

    VálaszTörlés