2012. december 10., hétfő

39.rész.

 Átlagos reggelnek indult. A telefonom csörgésére keltem fel. Eleanor hívott.
-Hé Stacy ma elmegyünk és be iratunk az egyetemre.12ig lehet csak beiratkozni.-mondta nekem.
-Mivan?-kérdeztem álmosa hanggal.
-Jól hallottad. 11re érted megyek. Szia.-letette a telefont.
Ránéztem az órára. 10:50 volt. Kipattantam az ágyból gyorsan felöltöztem megmosakodtam és El már csengetett is.Lementem az emeletről elköszöntem Harrytől és Anne-től.
-Szia Harry szia Anne majd jövök.-mondtam és kirohantam a házból.
-Stacy hova mész?-kérdezte Harry.
-Beiratkozik az egyetemre-mondta El.
-Mi? Miért most?-kérdezte.
-Majd hívlak szia Harry.-köszöntem el tőle. Elindultunk az egyetemre. Rengetegen mentek a pót beiratkozásra. Leültünk várakozni.
-El mégis mit kell csinálnom??-kérdeztem.
-Nem kell semmit. Engem megláttak felvettek..-mert te vagy Louis barátnője. Így hirdeted az iskolát...-mondtam neki.
-És?? Kizárt. Meglátta a bizonyítványom. Kitűnő tanuló voltam mindig. És kérdeztek néhány évszámot meg matekoznom kellett..De minden ment.-mondta.
-Mii??? Azt nem mondtad hogy ilyen is lesz.-kezdtem izgulni.
-Fúj ne rágd a körmöd ez undorító.-mondta és lecsapta a kezem.
-Nem mondtad hogy ilyenek is lesznek.-mondtam neki idegesen.
-Kitűnő voltál te is nem?-kérdezte.
-De de nem készültem fel.
-Dehogyisnem.-mondta.
Egy nő jött ki és a nevemet kiáltotta. "A következő Stacy Rosaile Knight." Elindultunk Ellel az ajtó felé.
-Nem is mondtad hogy a második neved Rosaile.-súgta nekem.
-Nem kérdezted.
Bementünk az irodába. Bent volt az igazgató és az egész tanári kar. Nagyon izgultam.
-Szóval Stacy. Ha jól tudom te vagy Harry Styles barántője. Igaz?-kérdezte az igazgató.
-Igen. Jól tudja.-mondta.
-Érdekes. Kettő 1D barátnő is ide jön a mi iskolánkba. Hát nem elképesztő.-mondta az igazgató.-A jegyeid alapján remek tanítvány vagy. Megtisztelnél minket ha ide járnál. Melyik szakra jelentkezel?-kérdezte.
-A jogra szeretnék. Oda ahova El.-mondtam.-Felvettek a suliba?-kérdeztem.
-Igen. Szeptember elsején jöhetnek Eleanorral az első tanítási napra.
-Úristen köszönöm. -mondtam boldogan.
Kimentünk az irodából majd az iskolából. El és én egymásra néztünk és elkezdtünk kiabálni hogy "Úristen egyetemisták vagyunk". Nem néztek az emberek hülyének minket. Beültünk az autóba és betettük az Up All Night CD-t. Elindultunk vissza Louis és El házába. A fiúk is ott voltak. Bementünk és a fiúk ott ültek és nevettek. Régen láttuk már őket így.
-Hé El Stacy a héten koncertünk lesz Amerikában. Szeretnénk ha eljönnétek.-mondta nekünk Louis.
-Én megyek. Mikor indulunk?-kérdezte El és beleült Louis ölébe.
-Holnap reggel 9kor.-mondta Niall.
-Stacy?-kérdezte Liam.
-Hát nem tudom...Én és Amerika...Nem tudom..-mondtam nekik.
-Kicsim ott leszünk mindannyian. Ellel pedig majd elmentek vásárolni meg stb..-mondta Harry és megfogta a kezem.
-Hát jó akkor menjünk Amerikába.-mondtam nevetve.-Kik jönnek?
-Perrie nem tud mert folyamatosan koncertjük van.-mondta Zayn kicsit szomorúan.
-Ne már vele is tök jóba vagyok.-mondta El és helyeseltem amit mondott. Én is jóba vagyok Perrievel.
-Olívia.-mondta Niall halkan.
-Ki??Olívia.??-kérdezte Louis.
-Igen. Tudjátok aki ott volt a Bring Me To 1D héten. A szőke hajú lány.-mondta Niall.
-Ennyire komoly?-kérdezte Harry nevetve.
-Nem járunk csak tetszik...-mondta
-A lényeg hogy megyünk Amerikába.-mondta Harry.-Két gyönyörű lánnyal 4 testvérrel és Paullal.-mondta nevetve.
-HARRY. A kaját kifelejtetted. Pontosítalak 3 gyönyörűséggel.-vágta rá Niall amitől mindenki elnevette magát.
-Na de 3óra mennünk kell a fotózára.-mondta Liam. Felálltak és elindultak  az ajtó felé.
-Stacy akkor eljössz??-kérdezte tőlem Harry.
-Nem.. De majd felhívom.-mondta neki mosolyogva.
-Engem is felkért 2 héttel ezelőtt.-mondta El.
-Akkor megyünk majd együtt??-kérdeztem.
-Nem tudom mi legyen.-mondta.
-Ha én megyek te jössz?-kérdeztem.
-Hát lehet.-mondta El nevetve.
A fiúk közben elmentek, El és én pedig felhívtuk a fotóst. Hol El és hol én hívtam. Bill a fotós mondta hogy menjünk a stúdióba 5re. Akkor végez a One Direction. Negyed 6kor pedig jön a következő. Hamar eltelt az idő így 5re ott is voltunk. A fiúk még nézték a képeket. 
-Lányok mit kerestek itt?-kérdezte nevetve Niall.
-Csak megnézünk ezt..azt..-mondta El.
-Oké fiúk menjetek átöltözni és menjetek haza.-mondta a fotós Bill.
Elmentek öltözködni és közben megjött a következő ember, emberek. Danielle is köztük volt.
-Danielle. Úristen de rég láttalak.-ölelte meg El.
-Hát mióta szakítottam Liammel azóta jobb ha nem találkozunk.-mondta.
-De még szereted nem?-kérdeztem tőle.
-De. És..Mindegy nekem mennem kell öltözni. Maradtok?-kérdezte
-Igen itt leszünk-válaszolta El.
A fiúk is kijöttek az öltözőből.
-Mi elmentünk csajok jöttök?-kérdezte Louis.
-Nem. Még maradunk.-mondta El.
A srácok elmentek. 10 perc múlva Danielle vissza is jött egy egybe részes ruhába. Haja le volt engedve. Gyönyörű volt. A fotós mondta hogy milyen képeket akar csinálni és Danielle már be is állt abba a pózba. Profi volt. A fotózás 1 órás volt. Danielle megnézte a képeket. Ahogy mi is.
-Nagyon szép voltál Dani.-mondta neki El mosolyogva.
-Igen.-mondta én is.
-Köszi csajok. Egyébként mit csináltok itt?-kérdezte.
-Felkértek minket hogy dolgozzunk itt.-mondtam neki.
-Gyertek lécci. Tök jó lenne együtt dolgozni.-mondta nekünk mosolyogva. 
-Hát..Nézd a képeket.-mondta El.
-Ez nem is lett szörnyű.-mondta Dani.
-Mi? Ez tökéletes lett.-mondtam neki.
Danielle felöltözött és hárman elmentünk csavarogni Londonba. Felültünk a London Eye-ra. Danielle elárulta hogy szeretne újra összejönni Liammel. Mondtuk neki hogy mondja el neki mert Liam azóta is szereti. Azt mondta hogy majd felhívja. De amikor ezt kimondta akkor Liam felhívta. Danielle elment tőlünk távolabb amíg beszéltek. 
10 perc után Danielle visszajött és mondta nekünk.: "Úgy néz ki hogy én is 1D barátnő vagyok"-mondta boldogan és elkezdtünk sikongatni és ugrálni hogy ős is újra köztünk van.  Holnap 9kor találkozunk a repülőtéren mondta nekünk Danielle és beszállt egy autóba. Nem láttuk ezt az autót soha. Nem tudtuk hogy kihez szállt be. De a lényeg hogy újra velünk van. El és én is hazamentünk. Anne és Harry pedig gratuláltak nekem amikor beléptem az ajtón.
-Mégis mihez?-kérdeztem nevetve.
-Az egyetemhez-mondta Anne és két hatalmas csattanós puszit nyomott az arcomra.
-Gratulálok kicsim.-mondta Harry is.
-Júj köszönöm.-mondtam nekik. Tortát is csináltak. A kedvenc tortám volt az. Epres csokis. Megettük majd pedig felmentünk Harryvel a szobába. 
-Stacy reggel 7kor keljünk fel mert össze kell csomagolnunk.-mondta Harry.
-Rendben. Liam veletek volt miután elmentetek a stúdióból?-kérdeztem.
-Nem elment haza miért?-kérdezte.
-Csak mert újra összejött Daniellel..Azt hittem veletek volt.-mondtam.
-Újra összejöttek? Azt tudtam hogy vett egy kocsit de azt nem hogy összejöttek.-mondta.
-Milyen színű kocsit vett?-kérdeztem.
-Fekete színűt.-mondta.
-Akkor Daniellért jött. Danielle velem és Ellel volt de elment mert jött egy fekete autó és elmentek.-mondtam.
-Akkor az Liam volt.-mondta.
-Rengeteg embernek van fekete autója..-mondtam.
-Az Liam volt és kész.-mondta Harry és bealudt.
-Komolyan ilyen gyorsan be tudsz aludni.??-kérdeztem nevetve tőle de választ nem vártam. A horkolása elég választ adott...

A következő rész minimum 2 komment után lesz. HIDEG-MELEG bármi jöhet. Aki olvassa és szeretne infromációkat megtudni a történetről csatlakozzon ide--> https://www.facebook.com/groups/136278953190673/

3 megjegyzés:

  1. nagyon tetsziiiik <3 imádom... gyorsan a kövit :D

    VálaszTörlés
  2. Koviiiiiiiiiiiiiit ! Imadom! Nagyon jol irsz! Liam es danielle ujra egyutt ahw*.* gyorsaaan:)))

    VálaszTörlés
  3. ha nem haragszol nincs negatív :PP csak pozitív :)) egyszerűen imádom..nagyonjóóóó... :) gyorsköviiit :) <33 (L)
    /Helcyvoltam :PP /

    VálaszTörlés