2012. november 13., kedd

Bring Me To 1D 27.rész

 Másnap a fiúk újra egy csapatként mentek be a stúdióba felénekelni az új dalokat az új albumra. Én pedig Emilyvel, Daniellel,Eleanorral és Perrie-vel emlentem a plázába. Darcy és Kitty pedig elmentek New Yorkba Justinnal. 
Ahogy sétáltunk egyre több ember állt le és fotózott minket. 
-Stacy te ebbe még új vagy. Csak sétálj tovább és néha mosolyogj rájuk.-súgta nekem Perrie.
Danielle végig mosolygott. Eleanor pedig már szakadt a röhögéstől. Emily és én pedig fapofával mentünk végig. Perrie néha oda ment és néha mosolygott...Aztán bementünk  a New Yorker-be és egy kislány oda jött hozzám. Olyan kilenc éves lehetett ha nem több..
-Stacy adnál nekem egy autogramot?-kérdezte.
Rá mosolyogtam és mondtam neki hogy igen. Aztán folyamatosan jöttek hozzám lányok fiúk autogramért és fotóért. 
-Harry miatt te is híres lettél.-mondta nekem Danielle.
-Igen.  -mondta El is.
-Perrie meg amúgy is átéli.-mondta Emily.
Sajnáltam Emilyt mivel hozzá nem mentek sokan ezek a dolgok miatt. Csak ketten-hárman. Egész délelőtt ezt csináltul a lányokkal. Fél1 fele beültünk a Mekibe enni valamit. Majd leültünk egy asztalhoz és Harry felhívott telefonon.
-Stacy mit csináltok most?-kérdezte
-Éppen a Mekiben ülünk.Miért?-kérdeztem tőle.
-Mert ha akartok bejöhetnétek a stúdióba. És ha bejönnétek hozhatnátok valami Mekis dolgot 
-Rendben meglátjuk...-mondtam neki majd letettem a telefont.
Danielle-nek el kellett mennie mert próbája volt. De mi négyen elnéztünk a fiúk próbájára.
Ahogy bementünk a stúdióba és hallottuk az új dalt tudtuk hogy ezzel újabb történelmet fognak írni. Nagyon jól sikerültek. Beültünk a kanapéra és hallgattuk ahogy a fiúk énekelnek. Amikor elkezdték énekelni a Little Thins-et Zayn folyamatosan Perrie-t nézte aki pirult össze-vissza. Liam szólójánál bekönnyesedett a szeme senki nem tudja miért. Louis végig mosolyogta és Elt bámulta. Harry persze engem. Niall pedig hol a plafont hol a padlót nézte. Aztán a fiúk kijöttek és beszélték a menedzserükkel hogy indítanak egy versenyt.  
-Milyen versenyt?-kérdezte Louis.
-A rajongók küldenek egy 1000 szavas fogalmazást arról hogy miért akarnak veletek találkozni. Ezt elküldik majd nekünk és TI fogjátok elolvasni őket. -mondta a menedzser.
-És mégis hány országból küldik majd?? :O-kérdezte Zayn.
-Úgy terveztük hogy olyan 15-20. Szóval édeseim lesz mit olvasnotok.-mondta újra a menedzserük.
Kicsit szívás lesz nekik hogy ennyit kell majd olvasniuk..De hát ezzel jár a híresség. A megbeszélésük után fél órára már fent volt az interneten. A versenynek ez lett a címe: Bring Me To 1D.  Már világ trend is volt a verseny..
A fiúk hatalmas mázlisták. Nekik vannak a legjobb rajongóik. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése