2012. november 21., szerda

I'm not sure in you.. 28.rész.

 A fiúk 1 hét múlva már kapták is a leveleket. Az összes levélen ez állt: "Miért én nyerjem meg a 3 személyes jegyet?" és a nevük, címük. A fiúk belevágtak hogy elolvassák őket. Nagyon sokban volt valami ami tetszett nekik viszont olyan is volt amit nem találtak olyan jónak.
-Ehhez mit szóltok? "Azért szeretném megnyerni a versenyt mert minden álmom veletek találkozni."-mondta Liam.
-Nem. Valami olyasmi kell amit nem mindenki ír. Ezt például már vagy 600x elolvastam.-mondta Louis.
-És ez? "Sziasztok fiúk. Sok gondolat fordult meg a fejemben hogy mit is írhatnék nektek ebben a levélben. Gondoltam ezt írom: Minden álmom valóra válna ha én nyerném meg a versenyt.....-mondta Harry de Louis közbe vágott.
-Tessék megmondtam. Ő nem fog nyerni.
-Louis kuss. Hadd fejezze be Harry. -mondta neki Zayn.
-Szóval folytatnám. "....de nem akarom ezt írni habár már leírtam. Csak annyit szeretnék mondani pontosabban írni hogy szeretlek titeket. Nem vagyok az a fajta lány aki könyörög azért hogy megnyerje. Nem az nem én lennék. Én csak egy átlagos lány vagyok aki szeretne veletek találkozni. Nem lesz sok esélyem nyerni tudom mert millióan jelentkeztek erre a versenyre. De örülök hogy ezt leírhattam nektek és elmondhattam azt amit akartam. Szeretlek titeket."-fejezte be Harry.
-Szerintem megvan az egyik nyertesünk.-mondta Niall.
-Lehet hogy furfangos a csajszi. És nem így gondol mindent.Nem tudom skacok. Nekem ez olyan furcsa..-mondta Louis.
-Hát 4 az 1 ellen. Szóval megvan az egyik nyertesünk. -mondta Liam.
A fiúk szóltak a menedzserüknek hogy ennek a lánynak küldjenek értesítést hogy megnyerte a versenyt. A lányt Olivia Stock-nak hívják. A lányt vagyis Oliviát a fiúk előtt hívta fel a menedzser. A lány teljesen higgadtan fogadta. Nem sikítozott csak nevetett. Ez tetszett a fiúknak hogy végre nem egy sikítozós lánnyal fognak találkozni. Ez után visszamentek és tovább nézték az üzeneteket.. Kiválasztottak még 15 embert és velük is közölték hogy nyertek. Egész nap ezt csinálták úgyhogy este fél8kor Harry felhívott hogy menjek el vele meg a srácokkal vacsorázni. Hát elmentem Eleanorral elsétáltunk.  A fiúk addigra már megrendelték a kaját így nekünk már csak várni kellett.
-És mi volt a stúdióban ma?-kérdezte Eleanor.
-Hát..Egész nap a leveleket olvastuk..-mondta Liam.
-Rajongói?-kérdeztem.
-Hát igen..De ez a versenyre jött. Tudjátok a Bring Me To 1D versenyre.-mondta Zayn.
-Oh tényleg.. Egyébként Danielle hol van és Perrie? -kérdezte Eleanor.
-Perrienek ma koncertje van. Majd fél9 fele jön ide.-mondta Zayn.
-Oké . És Danielle?-kérdezte Eleanor.
-Danielle....Nem volt kedve...eljönni..-mondta Liam és teljesen lesápadt.
-Értem..Hát srácok akkor jó napotok volt.-mondta El.
Majd kihozták a kaját és Niall mint egy kisgyerek neki ugrott a csirkének. Olyan vicces volt ahogy ette. Liam ahogy megette a salátáját amit rendelt felállt az asztaltól és..
-Hát én megyek.Sziasztok majd holnap találkozunk..-mondta Liam.
Nem bírtam ki hogy ne kérdezzem meg hogy mi a baja így utána futottam.
-LIAM LIAM LIAM ÁLLJ MEG.-kiabáltam utána.
-Stacy mit keresel itt?-kérdezte Liam.
-Csak tudni akarom hogy mi a baj? Nem ilyen szoktál lenni.-mondtam neki.
-D...Semmi..-piszmogott orra alatt.
-D?? Danielle??-kérdeztem.
-Igen.-mondta halkan.
-Mi történt?-kérdeztem.
-Az hogy...Elmondom de kérlek ne add tovább senkinek.-mondta Liam és leültünk egy padra.-Szóval Danielle tegnap sírva jött hozzám hogy...-könnyekbe szökött szeme.
-Hogy?? Liam kérlek.-mondtam.
-Hogy egyre több utáló üzenetet kap és hogy volt aki az utcán késsel a kezében követte és ha nem megy be a tánc stúdióba meg is ölhette volna. -Liam szeméből kicsordultak a  könnyek.
-Komolyan???És jól van Danielle??-kérdeztem teljesen meglepődött arccal.
-Nem beszéltem vele tegnap óta. Szakított velem.-Liam már szó szerint zokogott.
-Úristen Liam. Annyira sajnálom.-sajnáltam Liamet mert tudtam hogy Danielle a mindene. Daniellet pedig azért mert így viselkedtek vele a "rajongók". Harry utánam jött és látta ahogy Liam és én a padon ülünk és ölelem Liamet.
-MI FOLYIK ITT?-Kérdezte Harry aki mindent félre értett.
Köpni nyelni nem tudtam.
-Liam?? mindenkiből kinéztem hogy átver. De pont belőled nem.-majd hátra fordult és elment.
-HARRY.-kiabáltam utána.
-Stacy menj utána én haza megyek. És sajnálom. -mondta Liam és elment.
Én Harry után futottam.
-Harry semmi nem történt Liammel.-mondtam neki. És az étterem előtt állt Louis,Eleanor,Zayn és Niall.
-Ölelkeztetek. Nekem ne mond hogy az semmi.-mondta Harry mérgesen.
-Harry miért nem hiszel nekem hogy semmi nem történt??-és elkezdtem sírni hogy nem hisz nekem.
-HAGYJ. NEM AKAROK VELED BESZÉLNI.-mondta Harry és beszállt autójába és elhajtott. Én összeestem az úton. Eleanorék úgy futottak oda hogy segítsenek nekem..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése