2012. november 3., szombat

Botrány.... 26.rész

Harry és Louis csúnyán néztek egymásra majd Louis azt mondta Elnek:
-Csalódtam benned Eleanor...-majd megfordult és elindult az ajtó felé.
Eleanor utána szaladt hogy álljon meg.  Harry is mondta:
-Miért kellett így becsapni? Louis most még jobban utál. Csak rontottatok a helyzeten...Köszönöm.
-Harry. Nem akartunk megbántani. De ki kell béküljetek.!-mondtam Harrynek.
Niall is oda jött Harryhez.
-Harry nem azért jöttem ki a kórházból hogy egy veszekedést éljek át. Azt akarom hogy a banda újra ugyan olyan legyen mint régen.-mondta Niall.
-Niall nem érted hogy miről van itt szó. Louis azért haragudott meg rám mert nem foglalkoztam vele. Se a fiúkkal. És igaza van.-mondta Harry.
-Kuss.! Louis csak túlságosan szeret és nem bírta elfogadni hogy nem csak vele vagy.! Elmondott nekem mindent amíg a kórházban volta. Féltékeny volt Stacyre mert vele voltál a legtöbbet.-mondta Niall.
Harry csak nézett egy ideig előre majd elindult.
-Harry hova mész?-kérdeztem tőle.
Harry nem válaszolt csak ment az ajtó felé. Louis is ott volt.  Eleanor arrébb állt hogy ketten oldják meg.
-Louis nem akarok veszekedni. És igen hülye állat voltam hogy nem foglalkoztam veled.-mondta Harry.
-Nem érdekel. Hagyj engem békén.-mondta Louis és útra készen volt. De Harry megfogta a karját és vissza húzta.
-Ne Louis. Meg tudjuk beszélni.  Túl fontos vagy nekem hogy elengedjelek.-mondta Harry és szemeiben a könny készen állt hogy kicsorduljon.
-Harry nem érted? Az utóbbi időben olyan köcsög lettél. Csak STACY ÉS STACY. És a banda?? Nem is érdekelt az téged hogy mi van velünk.-mondta Louis.
-Sajnálom de én ugyanezt éreztem amikor összejöttél Eleanorral. Te nem foglalkoztál velem. DE ELFOGADTAM MERT BOLDOG VOLTÁL ÉS VAGY.! Kérlek bocsáss meg.-mondta Harry és könnyek folytak az arcáról.
-Miért nem szóltál akkor hogy foglalkozzak veled is?-kérdezte Louis.
-Azért mert....Láttam hogy boldog vagy vele. Nem akartam veszekedni. Louis én szeretlek. Te vagy a legjobb barátom és az is maradsz akármit is mondasz.-Harry megfordult .Én még soha nem láttam őt ennyire sírni. Louis utána kapott.
-Harry. Sajnálom hogy ilyen féltékeny voltam. Én is szeretlek. El kell fogadnom hogy neked is van egy barátnőd.-Louis szemében is könnyek voltak.
Harry vissza fordult és megölelte Louist. Már mindketten elsírták magukat.
-Sokat jelentesz nekem.!-mondta Harry Louis fülébe súgva.
-Szeretlek pajti.-mondta Louis és csak ölelkeztek.
A házban szinte mindenkinek bekönnyezett a szeme. Ahogy láttuk hogy ez a két remek srác "ellenségekből" újra legjobb barátok lesznek. Ők csak sírtak. Eleanor rám nézett.
-Stacy. Azt hiszem hogy egy részben ez a te érdemed is.-mondta nekem.
-Miért lenne.? Ez mindenkié. Mindenki segített megszervezi ezt.-mondtam neki.
Zayn betette a Live While We're Young-ot. Louis és Harry pedig elindultak befelé a házba. Csak nevettek. Arcukon látszott hogy sírtak. Harry hozzám jött.
-Stacy köszönöm.-mondta nekem és átölelt.
-Szeretlek Harry.-mondtam neki.
Harry megcsókolt és ölelt tovább. Louis és Eleanor is ölelkeztek. Eleanor rám nézett és mutatta hogy minden oké. A fiúk Zayn Liam és Niall oda mentek Louishoz és Harryhez és átölelték egymást. Eleanor,Danielle és én pedig csak mosolyogtunk hogy újra béke. Mind a hárman könnyekben úsztunk. Soha nem felejtem el azt a pillanatot amikor a fiúk újra igazi banda ként ölelték meg egymást.


Remélem tetszett. Komiba írd le hogy mit gondolsz a blogról vagy pedig csak a 26. részről :)

1 megjegyzés: