2012. november 29., csütörtök

32. rész.

Még mindig nem tudtam hogyan mondhatnám el Harrynek hogy szakítanunk kell. A távkapcsolatok sosem működnek sokáig. De volt valami ami elterelte most erről a dologról a figyelmemet. Még pedig az hogy Darcy és Kitty már a repülőn ülnek ugyanis Amerikából végre visszatérnek ide. Eleanor is eljött a reptérre hogy ne legyek egyedül.
-Szia Stacy.-köszönt rám El.
-Szia El.-mondtam.-Hogy vagy?
-Én jól..De te hogy vagy? Kitaláltad már hogy mit teszel Harryvel?-kérdezte.
-Nem tudom. Nem akarom megbántani. De nem tehetem azt hogy kint maradok Angliába. Még nem.-mondtam Elnek.
-Értelek én. Csak tudod talán jobb is lett volna ha nem jöttök össze.-mondta El.-Úgy értem hogy így nehezebben fogtok elválni. Harry mindene vagy. Ha téged elveszít mindent elveszít.-mondta El.
Utálom amikor igaza van. De ezt a döntést most el napolom ugyanis Darcy és Kitty éppen most szállt le a gépről úgyhogy elindultunk Eleanorral eléjük. Ahogy megláttak minket elkezdtek rohanni felénk és átöleltek minket.
-Lányok úristen olyan régen találkoztunk.-mondta nekünk mosolyogva Darcy.
-Hiányoztatok nagyon de végre most maradtok egy ideig.-mondta nekik Eleanor.
-1 hónapig.-mondta Kitty.
-Stacy már csak 1 hetet lesz itt. Ezt leszámítva.-mondta El.
-Mi? Vissza mész Magyarországra?-kérdezték a lányok tőlem.
-Igen. Nekem Magyarország az otthonom.-mondtam nekik.
-Értem..Hoztunk ajándékokat-mondta nevetve Darcy.
-Imádom az ajándékokat-vágta rá Eleanor.- Lányok induljunk el hozzánk és közben megnézzük rendben? 
Elindultunk a kocsi felé. Eleanor vezetett. Amikor megérkeztünk Eleanor és Louis házába akkor láttuk hogy más is van itt. Az autót nem ismertük fel. Be mentünk a házba. Louis és Austin Mahone ült a kanapén és beszélgettek.
-Hé Austin bemutatom neked a barátnőmet Eleanort, Stacy pedig Harry barátnője.-mondta Louis mosolyogva. 
-És ők kik?-kérdezte Austin.
-Lányok hát ti is itt vagytok?-kérdezte Louis Darcytól és Kittytől.
-Most jöttünk.-mondták a lányok és átölelték Louist.
-Ő Kitty Justin Bieber barátnője és ő Darcy.-mutatta be a lányokat Louis.
-Örvendek lányok.-mosolygott rájuk Austin.
A lányokkal felmentünk a vendégszobába és lepakolták a cuccaikat. Majd felmentünk a városba.
Közben Louis és Austin között ez a beszélgetés zajlott:
-Darcy ugye?-kérdezte Austin.
-Igen. Miért? Tetszik? -kérdezte Louis.
-Nagyon szép lány..És igen. Van barátja?-kérdezte.
-Úgy tudom hogy Josh és közte volt valami. Hogy most is van-e valami azt nem tudom.-jelentette ki Louis.
-Hát szívesen megismerném.-ábrándozott Austin.   
Majd Louis előkapott egy cetlit és rá írta Darcy telefon számát.
-Hívd fel.-mosolygott Louis és átadta a papírt.

Remélem  tetszett.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése