2012. november 28., szerda

31.rész.

A játék után 10 perces pihenőt tartottak a fiúk. Niall rögtön Oliviához ment és beszélgetni kezdtek.
-Hé. Olívia ugye?-kérdezte Niall mosolyogva.
-Szia Niall.-köszönt a lány.
-Hogy vagy?-kérdezte Niall.
-Köszi jól és te?-kérdezte Olívia.
-Jól...-mondta Niall. 
Sokáig nézték egymást beszéd nélkül aztán Olívia megtörte a csendet.
-Nagyon szép Anglia. Szívesen élnék itt.-mondta.
-Igen az.. Egyébként tetszik a hajad.-mondta Niall elpirulva.
-Uh hát köszi.-mondta a lány majd ő is elpirult.
Louis és Harry végig azt beszélték hogy ők össze fognak jönni. Amikor egy kislány..
-Hé ti vagytok Larry Stylinson?
-Neked is szia kislány..-mondta Harry.
-Tényleg szeretitek egymást?-kérdezte a kislány.
-Igen. Végülis-mosolyogtak egymásra a fiúk.
-Akkor..Nincs több kérdésem.-mondta a kislány és elment. 
Harry és Louis felmentek twittere a telefonjukon és elküldték egymásnak hogy :"I love you best friend". Ahogy kiírták felnéztek és látták hogy Niall és Oli ölelkeznek.
-Skacok ezek már össze jöttek?-kérdezte tőlük Zayn.
-Nem. Az nem lehet. Niall az enyém.-motyogta Liam.
A fiúk bambulva nézték kettejüket amikor Zayn-nek megcsörrent a telefonja. 
-Sz..-Zayn köszönni akart de akkor Harry kivette kezéből a telefont lecsapta és a szállodában elkezdtek kergetőzni.  A kisebb nagyobb lányok csak nevettek rajtuk.  Olívia és Niall is elkezdtek nevetni. De 10 perc után folytatódott a játékos nap.  A kékek vagyis Harry csapata elmentek a városba sétálni egyet. Ahol megismerkedtek egymással és ahol találkoztam vele. 
-Szia Stacy.-köszöntött Harry egy csókkal.
-Szia és sziasztok.-köszöntem nekik.
A lányok csak néztek rám. Néhány lány megkérdezte hogy csinálhatna-e velem egy közös fotót. Nem értettem miért velem mikor nem vagyok híres.. Harry,lányok és én sétáltunk amikor találkoztunk Eleanorral így én elmentem vele ők pedig mentek tovább. 
-Ők a gyerekeitek?-kérdezte viccesen El tőlem.
-Igen..-mondtam Elnek nevetve. 
-Mindjárt itt a nyár vége.-mondta El kicsit szomorúan.
-Igen. 1 hát múlva repülök vissza Magyarországra.-mondtam neki.
-Mi? Vissza mész?-kérdezte meglepődötten.
-Igen sajnos. Csak..-mondtam.
-Csak mi?? És Harry tudja?-kérdezte
-Épp ez az. Hogy nem tudom hogyan mondjam el neki.-mondtam szomorúan Elnek.-Nem akarom megbántani.!
-Nem fogod.! Nem hiszem hogy megsértődne.-mondta nekem Eleanor.
-Szakítanom kell vele.-mondtam neki.
-Nem! Ezen a héten nem teheted meg vele. Se a többi héten. Tökéletes pár vagytok.-mondta nekem El.
-Nem tudom mi legyen...

Vagy komizzatok vagy pedig a vélemény résznél pipáljatok :) Köszönöm :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése