2012. november 23., péntek

29.rész.

Feküdtem az úton amikor éreztem hogy valaki fel emel. Nem voltam magamnál csak foltokat láttam. Hallottam hogy valaki kérdezi tőlem:
-Stacy jól vagy?-persze Eleanor kérdezte.-Louissal elviszünk magunkhoz.
Elájultam. Nem tudtam mi folyik körülöttem. Egyik pillanatban még a földön fekszek másik pillanatban már egy ágyban. Eleanor ott volt mellettem. 
-Stacy. Jól vagy?
-Hol vagyok?-kérdeztem.
-Nálam. Louis elment csinálni neked egy teát.-mondta El.-Mi történt? Harry nagyon kiakadt...
-Meglátta ahogy Liam és én megöleltük egymást.-mondtam neki.
-Liam és te? -kérdezte meglepődötten. 
-TELJESEN BARÁTI ÖLELÉS VOLT. Liam elsírta magát mivel ő és Danielle szakítottak. Megöleltem ő pedig a vállamon sírt. Harry mindent félre értett.-mondtam könnyes szemmel.
-Akkor nem is történt semmi olyan?? Csak Harry félre értett mindent.??-kérdezte csodálkozva.
-Igen...-mondtam neki.
Kezembe vettem a telefonomat. Ki kerestem benne Harry nevét és tárcsáztam. Ki csöngött. De nem vette fel.Újra próbáltam. Ezúttal kinyomott. Újra-és újra próbáltam. Semmi.
-Stacy nekem el kell mennem egy kis időre. De Louis itt marad veled. Rendben?-kérdezte El.
-Persze menj nyugodtan..-mondtam neki.
Louis kijött a konyhából 2 bögrével.
-Hoztam a teádat. Meséld el hogy Harry miért borult ki lécci.-mondta Louis.
-Liam és én megöleltük egymást teljesen barátilag. Danielle és Liam szakítottak. Liam pedig a vállamon sírta ki magát. Harry félre értett mindent.
-Szakítottak? Miért nem mondta el...-mondta nekem Louis.
-Nem tudom. De nem akarom Harryt elveszíteni ezért a félre értett ügy miatt.- egy könny perdült le az arcomon ahogy ezt kimondtam.
-Próbáltad már hívni?-kérdezte.
-Vagy 100-szor. De semmi.
Louis elővette a telefonját és felhívta Harryt. Neki persze rögtön felvette.
-Harry mi történt közted és Stacy között..?
-Liam. Megcsalt Liammel.-mondta Harry.
-Miért mi történt?-kérdezte Louis mintha nem tudná mi lenne.
-Ölelkeztek.Nagyon rosszul esett. Stacy a mindenem de nem tudom most mi tegyek. Jobb lenne nem itt lenni..-mondta Harry már-már remegő hangokkal.
-HARRY semmi baromságot ne tegyél. Ezer százalékig biztos vagyok abban hogy valamit félre értettél.
-Mit lehet abban félre érteni hogy ölelkeznek.??
-Amikor Eleanor megölelte Josh-t én is tudtam hogy csak baráti. Én bízom Elben.Te bízol Stacyben???-mondta neki Louis.
-Bízok benne.-mondta.
-Akkor hívd fel most és mond el neki. Tegnap este miután el viharoztál Stacy összeesett. Ennyit megérdemel hogy fel hívd és tisztázzátok.-mondta neki Louis.
Harry letette a telefont. fél órával később megszólalt a telefonom. Harry hívott.
-Szia Harry.
-Találkozzunk.
-Rendben és hol? Harry tényleg semmi nem történt.-mondtam neki.
-Ezt másnak mond. Gyere a kávézóba. -Mondta majd letette a telefont.
Louis kérdezte hogy mit mondott.Elmondtam neki hogy találkozni akar velem a kávézóban.Úgyhogy felvettem a táskámat és elindultam. Harry ott várt. Liam is ott volt. Nem tudtam mire számítsak.
-Sziasztok.-köszöntem nekik majd leültem.
-Szóval miért vagyunk itt?-kérdezte Liam.
-Tudni akarom. Stacy megcsaltál Liammel?-kérdezte Harry.
-NEM. egy baráti ölelés volt. SEMMI TÖBB.-mondtam neki. 
-Harry ha tudni akarsz mindent elmondom. Danielle 3 napja szakított velem a rajongók miatt. Megfenyegették és ilyenek történtek. Stacy csak meg akart vigasztalni. Egy baráti ölelés volt semmi több. Én még mindig Daniellet szeretem.-mondta Liam.
-Harry. Liam nem az esetem. Már bocsi Liam..-Liam félbe szakított.
-Sajnálom de most mennem kell hívott Ruth. Sajnálom srácok. Harry kérlek hidd el hogy semmi nem történt. Daniellet még mindig a barátnőmnek tartom még ha már nem is az. És semmi baj Stacy.-mondta Liam majd elment.
-Harry komolyan szeretlek és csak téged. Higyj nekem.-könnyek szöktek szemembe. 
Harry sokáig nem szólt hozzám. Aztán megszólalt.
-Én is szeretlek.-átölelt és megcsókolt.
Ezzel teljesen megnyugodtam. 
-Szóval ennyire megviselt hogy ott hagytalak tegnap.?-kérdezte miközben London utcáink sétáltunk kézen fogva.
-Hülye.. Jó hogy.-mondtam neki nevetve. 
Harry és én egész nap sétáltunk London utcáin. A rajongók most nem érdekelték. Csak az hogy ketten vagyunk. És ez így jó volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése