2012. október 6., szombat

18.rész.

 Zaynnek tetszett az ötlet amit mondtam neki. És rögtön segíteni is kezdett. Perrie pedig velünk maradt gondolta hogy tud segíteni és tud is. Perrie és Kitty elmentek megnézni az összes helyet amit kibérelhetnénk és Darcy és én pedig elmentünk DJ-t nézni. Steven és Emily pedig felhívtak mindenkit akit rá írtam a listára.
Egész nap ezen dolgozunk majd hogy minden sikerüljön. El felhívott:
-Stacy Louissal itt vagyunk Doncaster-be.-mondta.
-És ő most melletted van?
-A-a. Elment a mosdóba.
-Oh okés. Mi pedig mindent elrendezünk itt. Mondott valamit Harryről??-kérdeztem Eltől.
-Hát...Csak annyit hogy nem tudja mi van köztük. Nem is beszélnek meg semmi.-mondta El.
-Értem......-mondtam neki.-na most viszont mennem kell mert sok mindent meg kell még csinálnom majd hívj! szija.-köszöntem el.
-Okés szija.
Darcy-val elkezdtünk beszélgetni Josh-ról.
-Mivan Josh-sal?? Alig beszélsz róla..-mondtam neki.
-Josh-sal..Járunk?!
-Nem tudod hogy jártok-e??-kérdeztem.
-Járunk. Csak nem mondtuk még ki. Vagyis volt már csók és ilyenek csak nem tudom..-mondta nekem Darcy.
-Értem. Hát a lényeg hogy Sokáig.:)-mondtam.
-És mi van Harryvel?-kérdezte tőlem Darcy.
-Amióta összeveszett Louissal olyan furcsa lett. Szóval nem tudom.-mondtam neki.
Ahogy Harryről beszélgettünk meg is csörrent a telefonom és Harry hívott.
-Nem megyünk ma el valahova? Mondjuk egy pár napra?-kérdezte Harry.
-Most? Amúgy neked is szijaa.-mondtam neki.-Hova akarsz mégis menni??
-Magyarországra. Mutass be a szüleidnek ha akarod.-mondta Harry.
*majd megkérdeztem Darcytól hogy mit mondjak persze a telefonhoz tettem kezem hogy ne halljon semmit. -Elrendezünk mindent menjetek.*
-Okés. És mikor akarsz menni??-kérdeztem Harrytől.
-1 óra múlva érted megyek.:)-mondta Harry.
-ŐŐŐ...oké szijaa.-köszöntem el.
Majd megbeszéltem mindent Darcyval hogy majd felhívom és hogy mindenben segítek majd Magyarországon is. Aztán Darcy hazavitt.
-köszi majd mesélek szija Darcy.
-Szija.:)
Bementem a házba és láttam hogy itthon van Elena nénikém.
-Stacy. Te is itthon vagy? Nem is láttalak kb. 1 hete már. Hol voltál?
-Minden este itthon voltam kivéve amikor nem. Te nem voltál itt sokszor.-mondtam neki.
-Igen igazad van...Hova készülsz most?-kérdezte Elena nénikém.
-Haza utazok egy pár napra Magyarországra.
-Összevesztetek Harryvel vagy miért??:O-kérdezte.
-Nem csak Harry szeretné megismerni a családom..mondtam neki.
-Oh értem. Akkor majd beszélünk hívj ha ott vagytok-mondta nekem Elena.
-Mindenképpen.:)
Majd felmentem a szobámba hogy összepakoljak. Amint pakolgattam láttam hogy Emily és Steven jönnek haza. Aztán jönnek fel a lépcsőn.Majd bejöttek a szobámba.
-Stacy? Hova pakolsz?-kérdezte Emi.
-Haza utazok Harryvel.-mondtam nekik.
-Mi haza mehetünk?-kérdezte Steven.
-Ha akartok igen:)-mondtam nekik.
-Nem mi maradunk Stev.-mondta neki Emi nevetve.
-Hát akkor oké.Maradunk nektek pedig jó utazást.:)-mondta Steven.
-Köszi.:))-mondtam..
Harry megjött értem, elköszöntem Elenától,Emilytől és Steventől majd indultunk Harryvel a reptérre.
A következő részben elmondom hogy milyen volt az Magyarország-os utazásunk.:)


(2 comment és köviii és a szavazás alapján HARRY ÉS STACY A KEDVENC PÁROTOK ÚGYHOGY VELÜK LESZ MAJD EGY KÜLÖN STORY.:) )

1 megjegyzés: