2012. szeptember 23., vasárnap

Vidámpark. 12.


Josh-al és Liammel még mindig a kórházban vagyunk Niallnél aki már a kajára gondol. Ami persze nem nagy baj ugyanis így tudjuk hogy hamar fel fog épülni.Harry felhívott hogy hol vagyok és mondtam hogy a kórházban. Harry elindult a kórházba. 
-Sziasztok.- lépett be a kórterembe.
-Gyors voltál...- mondtam neki majd egy csókkal köszönt nekem.
-Hogy vagy Niall?-kérdezte Harry.
-Jobban?!- mondta Niall.- De éhes vagyok....
-Amint kijössz a kórházból elviszleke gy étterembe ahol azt eszel majd amit akarsz és annyit amennyit akarsz..És hasfájásig fogunk enni.- mondta neki Harry. Mire Liam és Niall hangosan felnevettek.
-Na nekem mennem kell ugyanis anyukám hívott.-mondta nekünk pirulóarccal Josh.-Szijasztok.
Josh elment majd egy kicsivel később Harry és én is. Harry mondta hogy menjünk el valahova csak ketten. Én benne voltam de csak úgy ha Steven és Emily is velünk jön. Felhívtam Emilyt és benne voltak úgyhogy elmentünk Elena nénikémhez aki persze nem volt otthon. 
-Elena hol van már megint??- kérdeztem.
-ŐŐ az előbb valami férfival elment.- válaszolt Emily.
-Nem is tudtam hogy van barátja.-mondtam nekik.
De nem nagyon érdekelt mivel nem mondta el nekem.Ezért mi is elmentünk. Harry elvitt minket egy vidámparkba ahol találkoztunk Justinnal és Kittyvel és volt még ott egy másik lány is, őt nem ismertem.
-Héé srácok.-köszönt nekünk JB.
-Ő a legjobb barátnőm Darcy. Darcy Stone. Miatta siettem tegnap a repülőtérre.-mondta Kitty.
-Örvendek Darcy.- mondtam neki.
-Te vagy Stacy?? Harry barátnője?? -kérdezte tőlem.
-Személyesen?!- mondtam neki.
-Ha lenne gy lányom neki is Darcy lenne a neve.-vicceskedett Harry.
-Jah hogy te már itt tartasz- nevetett JB és Steven.
Darcy,Emily Kitty és én külön váltunk a fiúktól és mi négyen mentünk szórakozni ők pedig csak 3an. 
-És neked van barátod Darcy?- kérdezte Emily.
-Nemrég szakítottam a barátommal..-mondta Darcy. 
Egyébként Darcy nagyon aranyos és szép lány. Érdekes hogy még sincs elszállva magától. 


/2 KOMMENT ÉS JÖN A KÖVI/

6 megjegyzés:

  1. nah gyorsan-gyorsan a kövit TŰKÖN ÜLÖK!!!♥♥♥:D

    VálaszTörlés
  2. Itt van még egy: lécciléccilécciléccilécciléccilécciléccilécci ÍRD!!!!!!!!♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  3. naezmegint nagyon jóra sikerült Zitu <3
    imádom a blogodat :)) köviit ;)

    VálaszTörlés