2012. szeptember 17., hétfő

Egy napom Londonban. 6.

Szóval amint mondtam Harry nálam töltötte az éjszakát. Vele egyébként máshogy érzem magam sokkal jobban mint amikor bárki mással vagyok.
-Tudod Stacy..Úgy érzem hogy komolyan kezdek beléd esni és hogy kezdem komolyan gondolni hogy veled akarok lenni mindig.-mondta Harry.
-Én is.-mondtam egyre piruló arccal.
Harry közelebb ült hozzám és megfogta a kezem majd gyengéden megcsókolt. Istenem annyira jól csókol csak hogy ezt az isteni csókot egy váratlan hang tette tönkre....Harry sms-t kapott Louistól.
-"Harry legalább a függönyt húznátok el hogy ne lásson titeket senki..Tele van rólad és Stacyről az internet képekkel!!Jah és add át Stacynek hogy üdv.:) "
Azonnal felálltam és elhúztam az összes függönyt. Harryvel megnéztük az internetet hogy mégis milyen képek.  Beírta a GOOGLE-ba hogy "Stacy Knight and Harry Styles" és igen..rengeteg képet kiadott róla és rólam ami erről az estéről készült. Persze a tegnapi randinkról is volt fent egy csomó kép. Sokkolt hogy ennyi kép van fent rólam. 2 nappal ezelőtt csak a facebookon és a twitteren volt most már szinte mindenhol...Harry görgetett lejjebb és hirtelen megláttam...
-Harry tekerj feljebb!-mondtam neki.
Harry feljebb tekert és megláttuk hogy az a kép is fent van amikor éppen csókolózunk. Be kell vallanom tetszett az a kép. 
-Én nem akarom tovább nézni a képeket..Inkább csináljuk meg élőben ;)-kacsintott rám Harry. Én persze beleegyeztem. És akkor lefektetett az ágyra és elkezdett le vetkőztetni én már csak egy bugyiban és egy melltartóban voltam Harry pedig egy farmerban amikor Steven benyitott...
-ŐŐ ti milyen ka....-itt felnézett és meglátott minket.- Hát oké akkor én megyek is......-Steven olyan gyorsan becsukta az ajtót..Harry pedig felállt és bezárta hogy ne tudjon minket más zavarni..Harry vissza jött és tovább csókolóztunk. Elkezdte a nyakamat puszilni ami teljesen lázba hozott. Majd egyre lejjebb vitte nyelvét és amikor éppen leért volna megcsörrent a telefonom.Harry mondta hogy ne vegyem fel..De képtelen voltam az anyukám hívott és ha nem veszem fel azt hiszi valami bajom van..Szóval én felvettem Harry pedig kinyitotta az ablakot és elment lefürödni ugyanis teljesen leizzadtunk..Gyorsan felkaptam magamra Harry ingét ami neki tetszett. Harryt felhívta Zayn. De nem vettem fel..Majd ha Harry kijön majd visszahívja. De Zayn folyamatosan hívta. Gondoltam hogy szólok neki hogy majd Harry vissza hívja. 
-Szija Zayn. Stacy vagyok. Harry majd visszahív.
-Stacy ha Harry vissza jön azonnal mond meg neki hogy hívjon fel!
Zayn mintha zaklatott lett volna nem tudom olyan idegesnek tűnt.
-Harry. Hívott Zayn hogy azonnal hívd fel.!
Harry nem késlekedett azonnal hívta Zaynt. Ahogy Zaynnel beszélt láttam hogy teljesen elsápadt. A telefon majdnem kiesett a kezéből..Letette a telefont és mondta hogy azonnal el kell mennie. Kérdezte hogy megyek-e vele.Mondtam hogy igen ha nem baj. Beültünk Harry kocsijába és elmentünk Zaynhez ahol ott volt a mentő.Csak 2 autót láttunk ami össze volt roncsolódva.  Én persze nem tudtam mi történt. Louis oda jött Harryhez és hozzám hogy Niall korházba került.Autóbalesetet szenvedett. Harry és Louis elment a kórházba Liam már ott volt Zayn pedig egy kicsivel később érkezett meg.Én Eleanorral maradtam. Elmentünk hozzá és ott vártuk a fiúk hívását hogy mi történt Niallel. 
*15perc múlva*
Eleanor telefonja megszólalt és Louis hívta hogy Niallnek súlyos autóbalesetet szenvedett. Nem tudtuk hogy mit tegyünk. Egyelőre csak várni tudunk...































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése