2012. szeptember 27., csütörtök

Részlet kérdés 15.

Darcy köpni nyelni nem tudott feltett kérdéseink miatt.
-Hát beszélgettünk róla..rólam...A családjáról és úgy mindenről. -majd folytatta Darcy-Josh annyira aranyos -és folytatta- egy álom?! Nem tudom egyszerűen amikor vele vagyok akkor semmi bajom sincs..
-Ugye tudod hogy kb másfél órát voltatok csak együtt.??-mondta Kitty.
-Igen de ez álom volt.-ájuldozott Darcy.
Az autóban Darcy csak mondta mondta és mondta Josh-sal való közös másfél órájának csodáit és mi pedig csak mosolyogtunk. Egy pár perc múlva már a ChoiChoi előtt parkoltunk le.Mindnyájan kiszálltunk az autóból és Josh oda ment Darcyhoz, Harry pedig hozzám.
-Én meg mondtam hogy össze fognak jönni.-mondta Harry nevetve.
-Ne bízd el magad. -mondtam Harrynek.
Justin már asztalt is foglalt nekünk és persze semmi nem hiányzott volna jobban mint a paparazzik..Harry, Justin és valamilyen szinten Josh már megszokta de én még annyira nem pedig már majdnem 3 hete benne vagyok. Justin persze pózolt nekik majd Steven felemelte kezét és bemutatott, majd Justinnal pacsizott.
Justin rendelt nekünk Gombás tésztát. De én utálom a gombát szóval Harry ette meg az enyémet is. A fiúk vették elő pénztárcájaikat de JB mondta hogy ő fizet ami tetszett mindenkinek.:P Justin fizetett és kimentünk a ChoiChoi elé beszélgetni . És persze a fiúk elkezdek valami hírességről beszélgetni. Nem tudom melyik női lehetett nem nagyon figyeltem rájuk.  Egyszer csak csörög Harry telefonja:
-Mikor akarsz végre velünk is tölteni egy kis időt??-Louis hívta.
-Mi?? Mindig Eleanorral vagy. Zayn pedig Perrievel. Liam meg vagy Niallnél van vagy pedig Daniellel.-mondta Harry majd odébb állt.
-Nem is tudjuk már hogy mikor volt együtt a banda.
-Niall kórházban van nem igazi a banda ha egy tag nincs benne.-Harry mondta neki.
-Pontosabban kettő tag.-mondta Louis.
-Miért? K lépett ki?
-Kilépni senki nem lépett..De hogy már az egyiket nem érdekli a banda.-mondta Louis kicsit szomorúan.
-Nem léptem ki. Csak mostanában nem találkoztunk annyit. És sajnálom.-mondta Harry könnyes szemmel.
-Megértem hogy Stacy a mindened lett. De azt se felejtsd el hogy mi egy világhírű banda vagyunk és hogy nekünk elszánt rajongóink vannak.
-Tudom és sajnálom.
Harry és Louis összevesztek és nem tudtam hogy mi történt csak miután Harry elmondta.
-Én elmegyek srácok. Stacy haza vigyelek vagy még maradsz?-kérdezte tőlem Harry.
-Megyek én is. Szijasztok. -köszöntem el mindenkitől.
Beszálltunk a kocsiba és kérdeztem Harryt:
-Mi a baj mi történt??
-Louis...
-Bővebben?-kérdeztem.
-Nem tudom megromlott a kapcsolatunk.-mondta Harry és nagyon szomorú volt.
Harry kitett Elena nénikém háza előtt majd elment. Megakartam tudni mi történt Louis és Harry közt. De nagyon fáradt voltam már így csak másnap kezdtem bele a munkámba.


/A következő rész 2 komi után jön és SZAVAZZATOK A LEGJOBB PÁRRA./

3 megjegyzés: