2012. szeptember 21., péntek

Öröm nap. 11.

Niall is él. Ez a világ egyik legjobb híre volt. Nem tudtuk hogy tette de az biztos hogy nagyon harcolt azért hogy ne hagyjon itt minket. Liam ma már nyugodtabb volt. És Dany is boldog volt hogy nem látja többé azt a depressziós Liamet. Louis és Harry bementek a kórházba hogy Niallt megnézzék. Annyira már nem nézett ki rosszul mint akkor. A szeme még csukva volt, bár kezét megmozgatta. Harry amikor hozzáért Niall érezte mivel kezét megmozgatta újra-és újra. Én kivételesen Emilyvel és Stevennel töltöttem a napomat. Már majdnem hogy 1 hete nem csináltam velük semmit. Úgy gondoltuk hogy elmegyünk London nevezetességeibe. Elindultunk a London Eye-hoz amikor találkoztunk az 1D dobosával Josh Devinevel. A barátaival volt szóval gondoltam hogy csak köszönök neki.
-Szija Stacy.- köszönt rám előbb Josh.
-Oh szijaa Josh - köszöntem vissza.
-Csatlakozhatok hozzátok??-kérdezte Josh.
-De hát itt vannak a barátaid..-mondtam neki.- De persze ha szeretnél.
Ezzel Josh el is köszönt a barátaitól és velünk jött. Nagyon jó fej volt Steven és Josh annyira jól el voltak és én meg Emily csak szakadtunk rajtuk. Josh mondta hogy hagyjuk a nevezetességeket és menjünk el egy pizzériába. Hát oké..elmentünk oda és kerestünk valami szabad helyet.
-Josh..A lehető legjobb pizzériába hoztál minket..Egy üres asztal sincsen.- mondta neki Emily.
-Emily onnan már éppen állnak fel.-mondta Steven.
Josh és én csak nevettünk. Az asztal üres lett így le is ültünk gyorsan. Én pont az ablak mellett ültem amikor megláttam Kittyt.
-Kimegyek Kittyhez. Mindjárt jövök. -szóltam nekik.
-KITTY. KITTY.- szijaa - köszöntem Kittynek.
-STACY rég láttalak..-mondta nekem.
-És mivan Justinnal?? Ő hol van most??- kérdezgettem.
-ISTENEM ANNYIRA ÉDES. -kiabált és ugrándozott örömében.
-Jártok már??:D-kérdeztem.
-Igen..de ez még titok..SENKINEK NE SZÓLJ.-bízta rám titkát Kitty. -Sajnálom de sietnem kell ugyanis most érkezik meg az egyik barátnőm Amerikából. És megyek a reptérre. Szia.
Szóval Kitty és Justin összejöttek..Aranyosak lehetnek habár nem láttam még őket együtt..Visszamentem az asztalhoz és márki is hozták a pizzát.
-Ti nélkülem rendeltetek???-kérdeztem tőlük.
-Hát...kint beszélgettél és én tudom hogy milyen a kedvenced szóval igen..-mentegetőzött Emily.
-Amúgy csak viccelek nem baj.
Annyira jól nézett ki a pizza de megcsörrent a telefonom....A kishúgom hívott Bella.
-Bella..
-Neked is szia. Szóval akkor Harry és te hivatalosan is együtt vagytok?? -kérdezte már majdnem sikító hanggal..
-Ezt a héten már 3-szor is kérdezted..és igen még mindig együtt vagyunk.- mondtam neki.
-ÚRISTEN. Biztos most is vele vagy..
-Nem most Emilyvel,Stevennel és Joshal vagyok.
-Miiii???? Josh Devine???? Az 1D dobosával???? NANEEEE...   - kiabálta...
-Igen de leteszem majd este felhívlak..szia..
Mire letettem már csak 1 szelet maradt nekem mert mindet megették...
-Komolyan egyetlen egy szeletet hagytatok nekem???
-Én is egyet ettem..-mondta Josh.
-Annyira finom volt..Nem ettünk még angliai pizzát..
Hát ha pizzát nem is ettem sokat..Legalább jó volt.Ezután pedig Emily és Steven mondta hogy elmennének kettesben a parkba sétálgatni.Én mondtam hogy nyugodtan. Így már csak Josh és én maradtam. Josh mondta hogy menjünk be Niallhoz. És be is mentünk. Körülbelül 10 perc volt az út taxival a kórházba. A kórház bejáratánál rengeteg paparazzi volt. Alig bírtunk átmenni köztük folyamatosan kattogtak és kiabáltak nekünk mindenfélét. Liam pont ben tvolt Niallnál és meglepődésünkre Niallnek ki volt nyitva a szeme és köszönt. Meglepődtünk de nagyon örültünk neki.
-Az orvos azt mondta hogy még 1 hónapig bent kell maradni hogy felépüljön. -mondta nekünk Liam.
-De azért mér kezdek éhes lenni..-mondta Niall.
-Miii??? most keltél fel a kómából...és más...egyéb dologból és már is a kajára gondolsz??-kérdeztem nevetve. -Biztos hogy 1 hónapig kell bent maradnod??? szerintem már visszatértél
Nevetett mindenki.


(Niall nem volt kórházban ez kitaláció.)




/Következő rész 4 komment után./
















































9 megjegyzés:

  1. ÍRJAD TOVÁBB LÉGYSZÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ...*-*♥♥ imádás...:D♥♥

    VálaszTörlés
  2. Na végre végig tudtam olvasni és szerintem nagyon szuper lett...jöjjön már még 2 komi és jöhet a következő rész :DDDD

    VálaszTörlés
  3. uristeen nagyojóóó :DD mr nagyon várom a következő részt :)) csak így tovább <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 1 komment és kezdem :)) egyébként köszii <3

      Törlés
    2. ezt a kommentet nem számolod bele ? ;) .....úgy meg lenne a négy :))

      Törlés
    3. Legyen gyereknapotok :)) DE akkor is holnap írom le :)))

      Törlés