2012. szeptember 26., szerda

Óriáskerék teteje . 14.

Fent ragadtunk az óriáskerék tetején ami egy ideig vicces volt de 1 órás várakozás után már kibírhatatlan ott ülni. A legjobb dolog az hogy én rövid nadrágba és egy rövid ujjú felsőben voltam és hogy kezdett sötétedni szóval a levegő is hűlt lefele. Kitty és Justin 1 óra után is nevettek mindenen, Darcy és Josh elbeszélgettek és Steven és Emily epdig asszem smaciztak..Jah és Harryt nem hagyhatom ki..hát ő..Elaludt. Valószínűsítem hogy akkor csak nekem volt ilyen rossz ez a helyzet. Próbáltam Harryt felébreszteni hogy kelljen fel és hívjon fel valakit.
-Harry!! Kelj már fel.-mondtam neki.
-Mi történt??- kérdezte olyan álmos fejjel és hanggal.
-Hívj valami segítséget senkit nem látok hogy dolgozna..És kezdek fázni is.
-Bújj ide hozzám. -mondta Harry és felhívott valakit.. Szerintem Paul lehetett.
5 perc elteltével elindult az óriás kerék.
-Hála az istennek.-mondtam és Harry elkezdett nevetni.
-Már majdnem lent voltunk a talajnál amikor szintén megállt..
-MOST KOMOLYAN MINEK ÁLLUNK MEG ÚJRA??? LE AKAROK SZÁLLNIII!!!!-kiabáltam.
-Stacy nyugi csak leszállnak az emberek akik Josh és Darcy  előtt ültek..-mondta Harry.
Én persze nagyon kínosan éreztem magam.
Ránk került a sor hogy kiszálljunk, és nem mertem arra a bácsira nézni aki irányította az óriáskereket. Mondjuk Harry mondta nekem hogy elég csúnyán néz rám..Na de mindegy amikor már leszálltak Stevenék Justin megkérdezte:
-Akkor elmenjünk valahova kajálni??Kicsit megéheztem..
-IGEN.-  válaszoltunk neki.
-Menjünk a ChoiChoi-ba-mondta Justin.
-ŐŐ az mi??-kérdezte Emily.
-Tegnap előtt voltam ott Kittyvel és isteni a kaja.-mondta JB.
Elindultunk a kijárathoz és láttuk hogy Josh és Darcy kicsit lemaradva mögöttünk jönnek.És Harry megint jött a fogadással..:
-Kezdheted megtervezni az éjszakánkat.-suttogta fülembe Harry.
-Még ebből semmi nem biztos..-mondtam neki habár valahogyan éreztem hogy elveszítem a fogadást.
Harry csak nevetett és Kitty oda jött hozzám.
-Össze kell hoznunk őket. Mármint Josh-t és Darcy-t.
-De miért avatkoznál bele?? Ha összejönnek úgyis összejönnek.-mondtam neki. De csak azért mondtam így mert nem akartam veszíteni.
Ahogy kiértünk a parkolóhoz Emily szólt nekünk lányoknak hogy:
-Akkor a lányok jönnek velem a fiúk pedig Stevennel.
Beültünk Emilyhez és persze mi lányok mindig ki kérdezzünk másokat és ez nem is volt máshogy Darcyval sem.
-Darcy miről beszélgettetek??Mondj el mindent.-mondta Emily.
-Tetszik neked Josh?- kérdezte Kitty.
-Milyen volt vele lenni olyan sokáig?-kérdeztem én.
Darcy alig tudta elkezdeni a mondani valóját. De amit elárult azt majd a következő blog részben elárulom.


/A következő rész  1 komment után jön és szavazzatok a kedvenc párotokra és most elnézést kérek de elírtam a Darcy nevet Dacryra. /


5 megjegyzés: