2012. szeptember 24., hétfő

Óriáskerék teteje . 13.

A vidámparkban mi lányok külön váltunk a fiúktól. De Harrynek ez nem tetszett hogy megint nem lehetünk kettesben ezért folyamatosan telefonon sms-t küldött. Mindig tett mellé egy kis smiley-t vagy pedig egy szívet. Kitty oda jött mellém és a fülembe súgta:
-Darcynak kéne valami fiú. Olyan rossz rá nézni hogy neki nincs senkije.
-De kivel akarod nagyon még senkit nem ismer itt. Még mi sem ismerjük őt nagyon.-mondtam neki.
-Justin üzeni hogy menjünk az óriás kerékhez mert ott várnak minket.
Elindultunk és persze nekünk sokat kellett sétálni ugyanis mi a vidámpark másik végében voltunk. Sétáltunk és egy kislány vagy kisfiú mindig oda jött hozzám hogy: "Tényleg te vagy Harry Styles barátnője??". Én pedig csak mosolyogtam rajta majd válaszoltam hogy igen.
Útközben Darcy elmesélte hogy miért szakított a barátjával amitől teljesen ledöbbentünk. A barátja megcsalta mert szerinte csúnya volt. Nem hittük el hogy ezért dobta. Egyénként meg egyáltalán nem csúnya sőt igazán gyönyörű lány.
A fiúk már integettek nekünk hogy kicsit siessünk. Gyorsabban lépkedtünk de addig legalább Darcynak volt ideje elmesélni azt hogy milyen a fiú ideálja.
-Csak hogy ide értetek....-mondta Steven majd átkarolta Emilyt.
-Üljünk fel az óriáskerékre csak az a baj hogy mi lányok négyen vagyunk ti pedig hárman..-mondta Kitty.
-Semmi akadály. Felhívtam Josht hogy jöjjön el velünk szórakozni mivel Louis és Zayn nem ért rá. Liam pedig vagy Daniellel van vagy pedig Niallnél.-mondta Harry majd 1 perc múlván Josh már itt is volt.
-Akkor hogy ülünk?-kérdeztem.
-Én a királylányommal ülök-mondta Steven majd megcsókolta Emilyt.
-Én akárhogy nézem Stacyvel fogok.- mondta Harry amin nem lepődtem meg.
-Én..szeretnék Darcy mellé ülni.-mondta Josh.-Mivel tudom hogy Kitty és Justin is egymás mellé fognak ezért Darcyt mondom.
Darcy úgy érezte hogy őt nem akarta senki választani. Josh is csak azért választotta mert nem volt mást.
Felültünk és Harry udvariasan segített felülni. Majd mikor ő is felült át ölelt. Nagyon szeretem amikor megölel vagy megcsókol mert tudom hogy szeret. Mikor mindenki felszállt elindult a kerék. Folyamatosan néztem hogy ki mit csinál. Darcy és Josh előttünk voltak, Kitty és Justin pedig mögöttünk. Emily és Steven pedig Darcyék előtt voltak. Láttam hogy Josh egyfolytába Darcyt nézi és vissza is vagyis Darcy is.
-Mennyibe fogadunk hogy összejönnek majd??-kérdezte Harry.
-Nem fognak össze jönni Darcynak más a fiú stílusa.-mondtam neki.
-Akkor te nyered a fogadást..-mondta Harry.
- Oké fogadjunk abba hogy nem jönnek össze.-mondtam.
-Én azt mondom hogy összejönnek. A vesztes pedig egy éjszakát fog tervezni kettőnknek.-mondta Harry és kacsintott egyet.
-Benne vagyok. -majd kezet fogtunk és akkor leállt az óriáskerék..
Senki nem tudta mivan. Majd hangszóróval közölték hogy megállt az óriáskerék és minimum egy fél óra mire megjavítják. Persze pont Harry és én voltunk a tetején és közepén és nekem pedig van egy kis tér iszonyom.
-Ne félj.Itt vagyok.-mondta Harry és átölelt.
-Tudom. És amíg itt vagy nem is félek.-mondtam neki.
*Harry megcsókolt és magához szorított majd ezt mondta*:
-Sosem hagylak el. Szeretlek.
Ezt a szót először mondta ki és nagyon jól esett. Ha tévedek akkor már nem az 1. alkalom hogy kimondta de ez hallatszott a legőszintébbnek.
-Én is szeretlek.-válaszoltam neki.
Majd újra megcsókolt és tovább ölelt.


/2 komi és következő rész. Szavazzatok hogy ki a kedvenc párotok/























4 megjegyzés: