2012. szeptember 19., szerda

Kétséges állapot. 9.

Liam szó szerint egész napját a kórházban töltötte Niall mellett. A fiúk aggódtak hogy mi lesz ha....ha..ha Niall elmegy. A menedzser nem nagyon volt megtörve Niall miatt sosem bírta őt. Mindent megtervezett Niall után is amiről persze a fiúk nem tudtak vagyis inkább úgy mondom hogy senki nem tudott.  Kitty is bent volt a kórházban amikor Justin is bement Niallhoz. Hozott neki ír kolbászt mert tudja hogy az a kedvence. Niall semmire nem reagált. Csak feküdt a horda ágyon mozdulatlanul. Liam többször is elsírta magát miatta. Justin kihívta Kittyt hogy mit mondtak az orvosok Niall állapotával kapcsolatban. Kitty elmondta neki hogy 2 napot adtak neki. Holnap ha nem kell fel leállítják a gépeket. Niall agyhalott volt így az esélye annak hogy fel kell nagyon csekély volt. De Liam csak ott ült és nézte beszélt hozzá. Sokszor megfogta kezét hátha reagál de semmi. Justin megkérte Kittyt hogy menjen el vele egy kávéra.El mentek így róluk nem tudok többet mit történt. Majd Kittytől megkérdezem hiszen egyre jobb barátokká válunk.
Harry jött hozzánk mivel mondtam neki hogy bemutatom Elena nénikémnek. Amit tudnotok kell Elenáról hogy hatalmas 1D fan. Szóval amikor meglátta hogy Harry bejött a házba és köszönt neki szó szerint mint egy kis gyerek ugrált és sikítozott. Alig bírtuk leállítani. De az biztos hogy nagyon vicces volt. Szóval leültünk a kanapéra és a nénikém folyamatosan nézte és nézte Harryt mire Harry megszólalt.
-Esetleg kérsz egy autógrammot??
Elena meg csak bólogatott de nem tudott megszólalni..Aztán mikor Harry adott neki visszaült mellém és a nénikém pedig még mindig szembe ült velünk. Hatalmas csönd volt. Akkor Harry újra.
-Esetleg képet is kérsz?? 
Szintén csak bólogatott mint egy 5 éves. Aztán Harry azt is megkérdezte hogy át üljön-e mellé mert annyira nézte hogy nem igaz. Hála az égnek a telefonom megtörte a hatalmas csendet. Danielle hívott.
-Hi. Nem tudod hol van Liam?? Ki van kapcsolva a telefonja. Kezdek félni.-mondta remegő hanggal.
-Úgy tudom a kórházban van. -mondtam neki.
-Ott nincs most jöttem onnan.-már majdnem sírt.
Mondtam neki hogy elmegyek vele és megkeressük. Mondtam Harrynek hogy Liam eltűnt. Legalábbis Dany nem éri el a telefonján és mindenhol kereste ahol csak tudta. Harry mondta hogy akkor jön ő is de Elena szó szerint a lábára tapadt.Úgyhogy mondtam neki hogy akkor hívja és próbálja elérni telefonon.
Dany értem jött és együtt elindultunk keresni. Mondtam hogy először nézzük meg a kedvenc helyeit. Megnéztünk minden helyet és újra elmentünk a kórházba. Én bementem Niall kórtermébe de ott nem volt addig Danielle megkérdezte az orvosokat hogy nem látták-e Liamet. Az orvosok és az ápoló nők csak annyit mondtak hogy arra ment és nagyon furcsa volt. Magába fordult. 
Nem sokat segítettek az orvosok úgy hogy felhívtuk Louist Zaynt és Eleanort hogy segítsenek keresni. Harryt is hívtam de Elena elvette a telefonját és azzal fotózza........Nem is értettem. Szóval most Harryre nem számíthattam. Nem tudtuk mit tegyünk. A srácokkal és Ellel találkoztunk a London Eye-nál.És egész este kerestük Liamet de semmi....




(A TÖRTÉNET KITALÁLT SEMMI NEM TÖRTÉNT MEG BELŐLE.!!!!)


a követkző rész 1 komment/követő után lesz :))





3 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a blogod, ez az egyik kedvencem! :DD
    Van tehetséged az íráshoz, igaz látszik, hogy itt-ott néha hibázol, de ezek nem azok a súlyos hibák! ;) Ehhez a részhez a hozzáfűznivalóm csak ennyi:Remélem Niall valamilyen csoda folytán túléli a sérüléseket! :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszik a blogod,de gondoltam megmutatom a kedvenc blogomat. http://lelkibonbononedirection.blogspot.hu/

    VálaszTörlés