2012. szeptember 18., kedd

Kétséges állapot. 8.

A tény hogy Niall élet veszélyes állapotban van csak fokozta a helyzetet. Harry felhívta Louist és Louis Zaynt Niall miatt. Harry megkért hogy szóljak az orvosnak hogy ha Liam bejönne a kórházba ne mondja el hogy Niall élet veszélyes állapotban van. Persze ahogy elmondtam az orvosnak Liam be is jött Niallhoz Daniellelel. Liam bement a kórterembe míg Danielle kint maradt velem.
-Niall élet veszélyes állapotban van.-súgtam oda Daniellenek.
-Gondoltam hogy ennyire súlyos.-mondta Danielle.
Vártuk a fiúkat amikor bejött Kitty Niall unoka testvére akivel e legjobb barátok is voltak.Mindig mindent megbeszéltek. Egyébként ilyen barna göndör hajú lány volt gyönyörű kék szemekkel. Volt aki azt mondta hogy hasonlít rám de szerintem neki szebb szeme van. Mindegy a lényeg hogy bejött Niallhöz amint megtudta hogy itt van ugyanis ő Amerikában volt 1 hónapig. Amint meglátta Niallt elsírta magát ahogyan a többiek is. Dany és én tartottuk magunkat. Már több mint 1 órája bent voltunk és Harry mondta hogy elvisz valahova.Akárhova csak menjünk innen. Elmentünk Harry szüleihez hogy bemutasson. Anyukája és testvére Anne és Gemma nagyon aranyosak voltak velem. Gemma egyszerűen lenyűgöző lány megmutatta Harry kis kori fényképeit videót és egy csomó mindent Harry gyerek koráról. Anne és Harry rólam beszélgettek lent.
-Edikém. Nagyon aranyos Stacy de őt tartsd meg megérdemli látszik rajta hogy szeret és azt a híres embert.-mondta neki Anne.
-Anyu nem hívj már Edikének csak Harrynek.És meg is fogom tartani Stacy mindennél fontosabb nekem és teljes szívemből szeretem.
-És védekeztek?-kérdezgette Anne.
-ANYUU...hagyj már ezzel.
Lementünk Gemmával Annékhez ahol Harry szólt hogy el kell menni Louishoz mert ott van a menedzser és Liam,Zayn és persze Louis. De majd értem jön.
-És Stacy te itt élsz Londonban?-kérdezte tőlem Anne.
-Nem én Magyarországon élek 15 éve. Az első 4 évemet Skóciában töltöttem ugyanis apukám ott született és élt. De a szüleim elválltak és anyukám Magyarországra költözött velem a húgommal.
Sokáig beszélgettem velük amikor Danielle értem jött.
-Szijaa Dany. Hogy-hogy te jöttél és nem Harry??
-Egy ideig elfog tartani a megbeszélésük. Ha Niallel történik valami gondolniuk kell a következő lépésekre..-mondta Dany.
Nem tudtam elhinni..Még csak 1 hete vagyok Londonban és máris egy világsztár a barátom..A One Directionos lányok vagy Danielle és Eleanor a legjobb barátaim lettek Emily mellett. Habár Niall balesetet szenvedett..Ezt leszámítva szinte mázli az életem.
Harry felhívott hogy Niallnek már csak 2 napot adtak.Nem tudtam elhinni.Danielle tudta hogyha ezt Liam meg tudja teljesen össze fog törni. Így is lett. :/













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése