2012. szeptember 18., kedd

Kétséges állapot. 7.

Vártunk..Vártunk..És csak vártunk...Eleanor és én is elaludtunk mire Louis,Zayn,Liam és Harry visszajöttek. Harry oda feküdt mellém és teljesen le volt törve.Már majdnem sírt. Megnéztem a fiúk arcát és ugyanígy voltak ők is. Főleg Liam. Hajnali 4óra volt. Eleanor megkérdezte Louistól hogy mi történt.Louis egy ideig csak nézett ki a fejéből majd megszólalt.
-Niall autó balesetet szenvedett. Nem ő volt a hibás hanem a másik autós. A másik autósnak csak karcolásai lettek és eltört a lába..Niall meg az intenzíven amikor NEM IS Ő VOLT A HIBÁS.- itt Liam elkezdett zokogni és Harry szeme is könnybe áradt.  Eleanor nem hitte el. 
-Felhívjam Danielle-t??-kérdezte Eleanor.
-Ne.. nem akarom hogy így lásson.-mondta sírva Liam.
Megértettem nagyon rossz volt nekik hogy mi történt és Niallt pedig rettenetesen sajnáltam. Mindenki fogta magát és elindult az ajtón kifelé kivéve Louist és Eleanort. 
-Liam. Haza vigyelek??-kérdezte Harry majd Zayn is.
-Ne. Egyedül akarok lenni.-mondta Liam.
Harry hazavitt és mondta:
-Sajnálom.
-Mit sajnálsz?-kérdeztem.
-Azt ami Niallel történt. És azt hogy nem tudunk csak ketten lenni. Nem tudtam veled lenni.-mondta Harry teljesen letörve.
-Ez hülyeség! Niall sokkal fontosabb most mint én.-szabadkoztam. 
-Szeretlek.-mondta Harry halkan.
-Én is.-válaszoltam.-Bemehetek ma veled a kórházba Niallhoz?-kérdeztem.
-4re érted jövök.Addig pihent ki magad.-Majd elment.
Bementem a házba és Emily kérdezte hogy hova tűntem és hogy mit csináltunk Harryvel.
-Emily hagyj most ezzel.
-Nem jó az ágyban vagy mi?? -kérdezgetett de nem akartam beszélni senkivel csak pihenni akartam.
-EMILY.HAGYJ BÉKÉN PIHENNI AKAROK. HA KIPIHENTEM MAGAM ELMONDOK MINDENT DE ADDIG HAGYJ.!-ordítottam le a fejét.
Elmentem lefeküdni és alig tűnt 2 másodpercnek már 3 óra volt. Lementem a nappaliba ahol ott ült Steven és Emily. Nagyon rosszul éreztem magam amiért úgy kiabáltam Emilyvel.
-Sajnálom Emily. Nem akartam kiabálni de egész este olyan rossz volt legalábbis a vége.-mondtam Emilynek.
-Semmi baj de mond el hogy mi történt.
Elkezdtem neki mesélni hogy mi történt az este és hogy Niall az intenzíven fekszik.Nem akarta elhinni ahogy én sem.
Olyan gyorsan elszaladt az idő hogy Harry megjött értem. 
-Elmegyek Niallhöz a kórházba majd jövök.-köszöntem el tőlük.
Elmentünk a kórházba ahol rengeteg paparazzi várt minket nagy nehezen át jutottunk rajtuk. Lifttel mentünk fel. Megérkeztünk a 7. emeletre. Niall kórterméhez értünk és láttuk hogy ott van Justin Bieber is. Niall egyik legjobb barátja Justin szóval érthető volt a dolog.
Justin most szakított Selenával kb. 1-2 hónapja így mindig Niallel ment csajozni.
Harry elsírta magát amikor meglátta Niallt azzal a sok mindennel a testén. Mindenféle kütyü volt rajta. Az orvos bejött hogy megmondja hogy van Niall.
-Megnéztük Niallt. Súlyos balesetet szenvedett és az állapota kétséges. Harry még jobban sírt és mondta hogy TÉVEDTEK. Sajnos nem..Ez tény és a valóság volt.






























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése