2012. szeptember 11., kedd

Első utazásom Londonba.

Az én nevem Stacy Knight.18 éves lettem nyáron. Végzős diák vagyok és osztályelső amitől mindig szekálnak a többiek.1 hét múlva fogok leéretségizni. A szüleim mindig megkérdezték mit kérek az ünnepségemre.Én persze mindig csak egyet feleltem: Londonba szeretnék elutazni Emily-vel. Emily egy évvel öregebb mint én. Ő a legjobb barátom. Ő mondta hogy szüleitől londoni utat fog kapni amitől én mindig pipa lettem mert nekem mindig azt mondták hogy fiatal vagyok. 
Az utolsó hét nagyon gyorsan elment amit kicsit sajnáltam...De szerencsére eljött az én napom.Reggel 7-kor keltem és felvettem a gyönyőrűen kivasalt ingemet és szoknyámat. Szüleim sietettek mert ők már készen álltak az indulásra. De 8-kor elindultunk végre az iskolámba ahol már szólt a ballagói zene. Az ünnepség nagyon hosszú volt de megérte. Miután vége lett az egésznek szüleim elvittek a kedvenc éttermembe ahol meglepetés buli várt. A szüleim nagyon megleptek vele. Ám nem ez volt a legjobb dolog ezen a napon. Anyukám és apukám felállt az asztaltól hogy közöljék a nagy hírt. A hír ez volt:
-Drága Stacy. Legnagyobb álmod volt hogy elutazhass 1 hétre Angliába Londonba. Mi mindig azt mondtuk hogy kicsi vagy még ehhez, de be kell látnunk hogy ez nem igaz. Szóval a meglepetésünk igaz nem 1 hét Londonba..Sokkal jobb.-mondta apu. Én persze végig gondoltam hogy nem kapom meg ezt az utat.De anyu folytatta apu után.
-Szóval nem 1 hetet kapsz Londonban hanem egy egész nyarat - mondta anyu. Köpni nyelni nem tudtam annyira boldog voltam. Londonban lakik a nagynénikém Elena és nála fogok lakni addig 
1 hét múlva már indulhattam is..:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése