2012. szeptember 16., vasárnap

Első utazásom Londonba. 5.

Reggel felébredve szintén csak Harryre tudtam gondolni. Reggel felmentem a facebookra és a twittere, és különös volt hogy 1 éjszaka alatt 20 üzenetem jött a facebookon és a twitteren pedig megnőtt a követőim száma 1000-rel. Nem tudtam mi történt. Aztán lementem reggelizni és kérdezte Steven hogy milyen volt Harryvel a randim. Emily pedig hogy jól csókol-e. Én persze csak mosolyogtam az egészen.Majd Elena berohant a kertből és ordította a nevemet. 
-STACYYYYYYY.!!!!!!!!!!!
Majd ott is állt előttünk. 
-Stacy mit műveltél az este ezzel a fiúval???
-Harryre gondolsz??randim volt vele....-mondtam halkan.
-És így most jobb hogy benne vagy az újságba és a világ hálón???-szidta a fejem.
-MIIII????-kérdeztem meglepődve.
Harry felhívott telefonon:
-Hi Stacy. Kérlek nyugodj meg nem lesz semmi baj. Megoldom.Ma lesz egy interjú ahova el kell mennem a fiúkkal és valószínűsítem hogy megfogják kérdezni ezt a dolgot. De ne aggódj elmondom az igazat hogy randiztunk.-mondta Harry a telefonba és pedig véletlenül kinyomtam de annyira furcsán éreztem magam hogy nem mertem kimenni a házból.
Azon a napon az életem teljesen megváltozott.
Emily megkért hogy menjek el vele vásárolni és hát a vásárlásba mindig benne vagyok, szóval el is mentünk. Bementünk a plázába hol ahol egy kislány oda jött hozzám.
-Szia.Az én nevem Caroline és nagyon szeretem a One Direction-t. És láttam hogy te vagy Harry új baránője.-mondta a kislány.
-Sziaa. Mi?? Én nem vagyok Harry barátnője csak úgy találkoztam vele.-mondtam neki.
Elsétáltunk és egyre jöttek hozzám az emberek hogy igaz-e.Nagyon furcsa volt.Inkább haza mentem és amikor bekapcsoltam a TV-t éppen az 1D volt a TV-ben.
                                         
                                                     *interjú*:
-Szóval Harry. Neked most megint barátnőd van?? - kérdezte az interjús nő.
-Csak elmentem vele randizni. Szerintem nagyon szép lány.Komolyan ilyen lánnyal még nem találkoztam.-mondta Harry.
-És akkor jártok vagy sem?-kérdezte újra.
-Stacy remek lány. Rajtam nem múlna az biztos.- Mondta Harry és teljesen elpirult.
-És mi lesz a rajongóiddal??-kérdezte kicsit flegmán.
-Ha tényleg szeretnek minket akkor megértik hogy boldog vagyok vele és ha nem értik meg akkor nem is igazi rajongók.
                                                    *interjú vége*

Nem hittem el hogy Harry ilyen dolgokat mondott rólam. Majd kiugrottam a bőrömből. És amikor láttam a telefonomon hogy Bella (ő a kishúgom) kb. 60szor hívott telefonon.
-Szija Bella. Mi a baj?
-Mi az hogy Harryvel jársz és nekem nem szólsz???-kérdezte.
Sok időbe telt de elmagyaráztam neki a dolgot. Felmentem az internetre ahol rengeteg üzenetet kaptam Harryvel kapcsolatban és már világ trend is lettem Harryvel. Nagyon furcsa. Folyamatosan csipkedtem magam hogy tényleg velem történik-e ez.
Harry felhívott hogy átjönne beszélni én persze azt mondtam hogy nyugodtan.















a

1 megjegyzés: