2012. szeptember 16., vasárnap

Első utazásom Londonba. 4.

A rejtett szám bizony Harry volt.Felvettem és azt mondta:
-Szijaa Stacy. Szeretnék még ma találkozni veled.
-Szijaa Harry. Rendben..őő hánykor??
-8ra érted megyek. Okés?-kérdezte.
-Ha tudod hol lakok okés.-mondtam rá.
-Tudom hol laksz.. A telefonodat  le tudom nyomozni.-mondta nevetve Harry,majd folytatta.- Akkor 8ra érted megyek van még 1 órád hogy elkészülj.-majd letette.
Én szaladtam Elenához hogy egyáltalán elmehetek-e..De szerencsére megengedte.Persze éjfélre itthon kell lennem. Rohantam az emeletre hogy ruhát nézzek hogy mit vegyek fel. Aztán csak furcsa hangokat hallottam a szomszéd szobából.Gondoltam átmegyek megnézem mit csinálnak..Benyitottam a szobába és ledermedtem. Steven és Emily meztelenül feküdt az ágyon úgyhogy azzal a sebességgel ahogy kinyitottam az ajtót azzal be is csuktam. Emily átrohant a szobámba persze vett fel köpenyt. 
-Stacy nem láttál semmit.-mondta nekem Emily..
-Emily nem érdekel csak segíts átöltöznöm. Harry mindjárt értem jön.
Ahogy kimondtam Harry jött is. Pedig még volt negyed órám.Harry feljött a szobámba és mondta hogy megvár. Én meg ott álltam egy melltartóba és bugyiba. Kicsit se éreztem magam kínosan. De aztán Harry mondta hogy akkor ő lemegy és ott vár meg. 
El készültem és elindultunk. 
-És hova megyünk Harry??-kérdeztem.
-Majd meglátod.Szeretném ha meglepetés lenne.-válaszolt titokzatosan.
-Megjöttünk.-Mondta Harry, majd udvariasan kinyitotta nekem a kocsi ajtót.
-Úristen hol vagyunk?? -kérdeztem.
-Ide még csak egy lányt hoztam rajtad kívül.
-Ki volt az??
-Anyukám - Mondta Harry elpirulva.
Harry egyfolytába nézett amitől nagyon zavarba jöttem. Sokat kérdezett és úgy láttam hogy bejövök neki. Kiültünk a korláthoz és néztük a csillagokat aztán Harry újra rám nézett elmélyült a szemeimbe és közelebb hajolt majd megcsókolt. Őszintén mondom Harry nagyon jól csókol és mázlistának éreztem magam. Harryt teljesen máshogy ismertem meg. Nem azt a "híres menő vagyok" oldalát adta hanem a romantikus és aranyos fiút és ez nagyon tetszett. Harry haza vitt majd a nénikém ajtajáig elkísért és újra megcsókolt és megölelt. Majd ezt mondta:
-Teljesen beindultam rád. Nem láttam nálad szebb lány még soha.- mondta. 
Én persze csak mosolyogtam majd elköszöntünk és mondta hogy megismételjük. Ahogy beléptem az ajtón szó szerint neki dőltem és lecsúsztam az ajtóról. És éreztem hogy kezdem szeretni. Pedig csak 1 randi volt. Elmentem lefeküdni és egész este csak Harryre gondoltam.

1 megjegyzés: