2012. szeptember 16., vasárnap

Első utazásom Londonba. 3.

Megérkeztünk Elena nénikém házába ami mit nem mondjak hatalmas és csodaszép volt. Megmutatta a szobáinkat amitől majdnem elájultam. Én szó szerint egy lakosztályt kaptam. Emily és Steven egy kicsivel kisebb szobát kaptak mint de nem sokkal. Amint kipakoltunk elindultunk lefelé a lépcsőn azzal a  tervvel hogy feltérképezzük Londont. Persze Elena megállított minket..
-Hova indultok??-kérdezte.
-Csak gondoltuk hogy megnézzük Londont.- Mondta Steven.
-Szóval..csak most jöttetek meg..és már mentek is?- kérdezte fennhangon.
-Őő..Igen?!- bökte rá Emily.
-Nézd Elena. Igen most jöttünk de csak gondoltuk elmegyünk szétnézünk 1 óra múlva itt leszünk.- Mondtam rá mentve magunkat.
-Stacy bízok benned de kizárt hogy egy ekkora városba egyedül elengedjelek titeket..-mondta Elena majd 1percre rá- Így én is veletek megyek 
Szóval a végére elindultunk Londonba és úristen annyi csodás dolgot láttam. Meg azt hogy az előttem sétáló párocska folyamatosan csókolózik. Ki más lett volna mint Emily és Steven..Na mind1 sétáltunk tovább mire észrevettem hogy egyre több lány fut sikítozva. Nem tudtam elképzelni. Aztán egyszer csak valaki nekem jön.
-Oh bocsánat nem ak-a-r-t-a-m.-Mondta a fiú.
-Semmi baj..-mondtam neki.
-Az én nevem Harry. És a tied?
-Stacy...Stacy Knight.
-Szeretnél velem valamikor újra találkozni?-kérdezte Harry és akkor még nem esett le hogy ki is ő.
-Igen?!-válaszoltam mire ő elkérte a telefon számomat.
-Akkor majd felhívlak de most állj odébb légyszíves.
Értetlenkedtem amikor megláttam még 4 fiút akik szintén nekem jöttek és kiabálták hogy Harry fuss.Aztán láttam hogy az a rengeteg lány felém fut. Szóval nem tudom hogy vagy hogy ki de valahogy odébb mentem és így nem tudtak agyontaposni a lányok. Aztán Emily futott oda hozzám.
-Stacy. Tudod kivel beszéltél te??-kérdezte csillogó szemekkel.
-Őőő..Harryvel..azt hiszem így hívják.- és még mindig értetlenkedtem.
-Te hülye vagy?? Ő Harry Styles volt a ONE DIRECTION-ból. -üvöltözött velem amit észre vettek az emberek is.
-Mi??? Komolyan beszéltem Harryvel?? Hiszen én megadtam neki a számom..
Aztán persze annyira bele merültem ebbe a dologba hogy teljesen beesteledett és már a házban voltunk. Szóval úgy összességében nem láttam sokat Londonból mert végig Harryn járt az agyam..5 percre rá megcsörrent a telefonom.Megnéztem hogy ki hív és egy rejtett hívóm volt.


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése