2012. szeptember 12., szerda

Első utazásom Londonba. 2.

Már csak 1 hét volt az indulásig. Nagyon izgatott voltam.  A napjaimat Emilyvel töltöttem és neki a barátjával Stevennel. Steven már 24 éves volt egyetemista és ő is jött velünk Londonba. Szóval a londoni útig alig volt már pár nap és egyre izgatottabb lettem. Az utolsó éjszakámon (amit még itthon töltöttem) alig bírtam aludni annyira izgultam. De eljött ez a nap is. Délben vittek ki a szüleim a reptérre ahol Emily és Steven már vártak.Láttam hogy Emily 5 bőrönddel jött én pedig csak 2-vel. Steven pedig 4-el..Furcsálltam hogy egy fiú több bőröndöt visz mint én. De hát Emily és Steven pont ezért illenek össze..Mind kettejük imádja magukat nézni.. Várakoznunk kellett egy órát a csekkolás után de az hamar elrepült addig hallgattam azt az együttest akit Bella (a kishúgom) annyira imád..Azt hiszem a nevük One Direction. Egyébként én is szeretem a zenéjüket olyan fülbemászóak. Pontosan ahogy vége lett a WMYB számuknak Emily kihúzta a fülemből a fül hallgatót hogy itt az idő és mehetünk a gépre. A szüleimtől nehezen váltam el, de tudtam hogy ez lesz a legjobb nyaram. A gépen szintén 1D-t hallgattam és ha jól tudom akkor az Up All Night albumot. Az út hosszú volt de nem is vettem észre ugyanis megjöttünk Londonba és még mindig nem hittem el hogy itt vagyok...Elena nénikém ott várt azzal a bizonyos felirattal: "Welcome Stacy, Emily and Steven."
Azon a napon elkezdődött a legjobb nyár amit egy lány kívánhatott volna.

1 megjegyzés: