2012. szeptember 20., csütörtök

Csak 2 perc. 10.

Mint mondtam egész este kerestük Liamet de semmi. Harry még mindig Elenával volt. Niallről semmit nem tudtunk. Danielle már sírva fakadt. Zayn és Louis teljesen össze voltak törve. És El és én pedig nyugtattuk őket és próbáltunk erősek maradni. Beültünk egy kávézóba hogy meg igyunk egy kávét és utána folytassuk Liam keresését. Az asztalnál síri csend volt. Amikor felkiáltottam hogy:
-LIAM.!
Azonnal felugrott mindenki az asztaltól és Danielle oda futott hozzá. Igen az Liam volt és szerencsére meg lett.
-Liam hol voltál??-kérdezte Dany könnyes szemmel.
-Sajnálom.Egyedül akartam lenni. - majd megölelte Danyt és megcsókolta.
Kis idő múlva Harry is feltűnt és együtt tudtunk bemenni a kórházba. Ahogy beértünk a kórházba Liam volt az utolsó aki bement a kórterembe. Niall még mindig mozdulatlanul feküdt. Szőrnyű volt így látni őt. Az orvosok kihívták Zayn-t hogy elmondja mivan Niallel.
-Úgy néz ki hogy vége.-mondta Dr. Smith. Ő a világ egyik legjobb orvosa.
-Mi?? Akkor csak úgy hagyja meghalni?? Ezt nem teheti.!-kiabált Zayn vele. Harry és Louis kimentek megnézni hogy miért kiabál Zayn. Próbálták Zaynt lefogni hogy ne tudjon kárt tenni semmibe. Louis és Harry is megtudta hogy Niallt leveszik a gépekről és vége.
Vissza jöttek a kórterembe és Harry a fülembe súgta mi történik.  Majd elfordult és elkezdett sírni. Majd Louis és Zayn is egyedül Liam nem tudta hogy mi történik. Liam kérdezgetett minket de mondtuk hogy semmit nem tudunk. 5 percre rá bejött Dr. Smith és elmondta hogy mi fog történni. Liam teljesen összetört. Sírt és sírt és sírt. Az orvos mondta hogy búcsúzzunk el tőle és 10 perc múlva visszajön hogy levegye a gépekről.Mi lányok El,Dany és én búcsúztunk el tőle. Majd Zayn és Harry és Louis.Egymás karjaiba borultak a sírástól nem bírták megállni. Nem hitték el hogy ez történik velük. Elveszítik az egyik testvérüket. Liamnek maradt az utolsó 2 perc.Megfogta Niall kezét és mondta:
-Niall ne hagyj itt. Te vagy a legeslegjobb barátom. Mindent megtennék érted hogy itt maradj csak ne add fel.kérlek neee - Mondta sírva Liam.
Ahogy hallottuk Liam mondani valóját elkezdtünk sírni mert annyira megható volt. Liam ráborult Niall ágyára és úgy sírt majd megölelte és megpuszilta az arcát. Az orvos bejött és mondta hogy VÉGE. Levették Niallt a gépekről. Nem hittük el hogy Niall meghalt úgy hogy nem az ő hibája volt. Egy 19 éves fiú halt meg. Csak sírtunk..
Akkor mikor indultunk ki a szobából valahogyan visszanéztem Niallre és láttam hogy a keze megmozdult. Nem hittem el. Majd szóltam Harrynek hogy Niall keze megmozdult. Oda ment hozzá hogy megnézze hogy mi történt.
-Niall. -mondta
Niall keze megmozdult ahogy hozzá ért Harry a kezéhez. Harry kirohant hogy:
-NIALL ÉL .-kiabálta és Liam és a többiek azonnal visszajöttek. Liam annyira futott hogy majdnem kivitte az ajtót.
-Niall hallasz??-kérdezte Liam.
Niall szeme is megmozdult. És itt tudtuk hogy valami csoda történt.
-Liam megölelte Niallt és Niall valami hangot adott ki. De nem értettük. Az orvos mondta hogy ez képtelenség. Niall szervezete nem adta fel. Tudta hogy nem hagyhatja itt a rajongókat és a fiúkat és a családját.
Elindította a gépet amivel láthatjuk hogy a szíve dobog. Niallé dobogott. Hideg teste felmelegedett.
-Csoda történt. Niall él.-mondta az orvos. -Sajnálom hogy le akartam venni a gépekről és hogy le is vettem.
Senkit nem érdekelt az orvos mondani valója csak az érdekelt minket hogy Niall él.
Hihetetlen volt. 2 hete vagyok Londonban. Híresség a barátom. A legjobb barátnőim szintén hírességek barátai és Niall túlélte az egész autó balesetet. KÉSZ CSODA.



(A történet kitalált Niall soha nem szenvedett autóbalesetet.)

/Szavazzatok hogy milyen a blogom/

/Következő rész 2 komment / vagy 1 rendszeres olvasó után lesz/













5 megjegyzés:

  1. Zituuus, ez nagyon isgalmas!Már azt hittem rossz vége lett, de szerencsére nem ♥:)

    VálaszTörlés
  2. ÁÁÁÁ de jóó :D
    Először azt hittem már Niall-t teljesen kiirod a történetből de nem:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ÁÁ Niall nélkül nincs történet :)) Vagy akármelyik fiú nélkül :))) és köszii :))♥

      Törlés
  3. Amikor elolvastam Liam mondatait amit mondott Naillnak elsírtam magam.Utána meg nem bírtam abbahagyni mert azt hittem meg fog halni.De NEM.Nagyon jó lett.

    VálaszTörlés